Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Po ustawieniu dalej nic z jazdy.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:38, 05 Sie 2011    Temat postu: Po ustawieniu dalej nic z jazdy.

Witam , po ustawieniach zapłonu 1.8 GMP wszystko jest git na zimnym silniku pali na dotyk w ogóle nie ma dymu świeca ma istnie sarni kolor a romet po dogrzaniu się i przejechaniu kawałka trasy zaczyna przerywać i gaśnie ,więc patrze na iskre a ona ledwo co i bije tak dwa razy na jedno kopnięcie ;/. Wydaje mi się że po zagrzaniu motoru kondensator wysiada i jest zanik iskry bo kiedy poczekam 15 min zmienie świece na zimną pali ale mam w d*pie jazdę gdziekolwiek gdy co 15 km muszę robić remont. Co o tym myślicie jest to wina kondensatora ?? Planuje go wymienić na kondensator od malucha który według mnie będzie znosił lepiej wysoką tem. Proszę o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Pią 13:00, 05 Sie 2011    Temat postu:

No podobno kondensatory z malucha dobrze sie sprawują. Może przenieś orginalny kondensator gdzieś na rame to sie nie będzie przegrzewał, ale czy to napewno wina kondensatora to pewności nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 13:13, 05 Sie 2011    Temat postu:

a jaką masz świecę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:26, 05 Sie 2011    Temat postu:

iskre 90 ale na NKG też pojdzie ale troszke gorzej mniejszy dystans pokonam Very HappyVery Happy ;/ poluje na championke ale nie moge znaleść. Nie wiem co może być jeszcze przyczyną takiego zachowania bo napewno się coś przegrzewa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 23:58, 06 Sie 2011    Temat postu:

świeca jest zła a kolega pytał o kolor świecy a nie markę i wartość cieplną, prędzej masz walnięty lewy uszczelniacz niż kondensator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 7:44, 07 Sie 2011    Temat postu:

Zapłon nie jest zalany olejem? jeśli jest ok to kondensator będzie trefny, też tak kiedyś miałem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:09, 07 Sie 2011    Temat postu:

nie ma dymu świeca ma istnie sarni kolor a romet po dogrzaniu się i przejechaniu kawałka trasy zaczyna przerywać i gaśnie. Pisałem wczesniej. Zapłon jest czysty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 19:22, 07 Sie 2011    Temat postu:

Jeden ciul jaki włożysz kondensator, czy od malana czy od jawki. Ważne żeby był sprawny.

Możliwe że po konkretnym rozgrzaniu lakier na uzwojeniu cewki zapłonowej się topi i jest zwarcie ale to b. mało prawdopodobne. Sprawdź czy aparat zapłonowy zaraz po "awarii" jest mocno gorący.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:39, 07 Sie 2011    Temat postu:

nic się nie topi, kolega napisał że po wymianie świecy silnik chodzi jak trzeba, czyli świeca zawala się nagarem, najpewniej przez olej dostający się z komory korbowej a wcześniej od sprzęgła no chyba ze dał za duża dawkę oleju do paliwa, zapłon nie ma z tym nic wspólnego bo po wymianie świecy powinien dalej wariować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 7:37, 08 Sie 2011    Temat postu:

Może gdyby autor pisał po polsku i mniej chaotycznie to nie było by tulu nieporozumień.

"sarni kolor" - co to oznacza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:38, 08 Sie 2011    Temat postu:

sarni kolor - lekko brązowy moskit122 właśnie po odkręceniu świecy kiedy motor już sam zgasł świeca jest suchutka ;/ więc chyba nie zarzuca na nią olej. Tak mi się wydaję spróbuje wymienić ten kondensator bo mam już kupiony narazie orginalny nowy z czech i się zobaczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 14:14, 08 Sie 2011    Temat postu:

Skoro świeca jest suchutka to stawiał bym na gaźnik, gdy zaczyna przerywać spróbuj pompować trochę paliwa ręcznie.
A co do koloru iskry - brązowy nie jest dobry, powinna być niebieska


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:33, 08 Sie 2011    Temat postu:

próbowałem z dopompowywaniem paliwa ale to nic nie dało. Podczas jazdy gdy chodź trochę spuszczę lekko manetkę gazu od razu gaśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 15:00, 08 Sie 2011    Temat postu:

Rozkręć gaźnik w drobny mak i wszystko dokładnie, ale to bardzo dokładnie wyczyść.
Dysz nie przetykaj żadnym drutem tylko ewentualnie włoskiem z miotły (takim plastikowym)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:21, 09 Sie 2011    Temat postu:

ale wątpie że moze to być wina gaźnika bo jeśli tak to powinien od początku tak sie zachowywać a nie jak się nagrzeje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin