Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Po ustawieniu dalej nic z jazdy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Wto 10:45, 09 Sie 2011    Temat postu:

Nie dowiesz się dopóki nie sprawdzisz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 14:53, 09 Sie 2011    Temat postu:

kolor brązowy na świecy oznacza przepalony olej w większej ilości niż trzeba, ale sama zmiana koloru nie powinna powodować utraty iskry, ale skoro po wymianie świecy iskra powraca to nie wina zapłonu czy gaźnika. Ja dalej obstawiam uszczelniacz albo po prostu skrajnie źle dobrana świeca pod względem wartości cieplnej. Przy uszkodzonym kondensatorze mamy albo brak iskry (i choćbyś 10 świec zmienił to i tak nie będzie) albo zanikanie na wyższych obrotach (wtedy silnik będzie palił, iskra będzie słaba a przy wyższych obrotach wcale)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:11, 09 Sie 2011    Temat postu: Dawajcie pomysły (gaśnie) CIĄG DALSZY...

Po wymianie kondensatora dalej nic wszystko tak jak było czyli lipa. Patrz poprzednie tematy niestety nie mogłem dodać odp. w starym temacie bo ostatni odpis był mój. Dziś rozkręciłem silnik w mak i wezmę się za wymianę wszystkich uszczelniaczy choć wydaję się że wszystkie dobre w końcu ile on ma przejechane 2500tyś chyba że przez te 15 lat stania w stodole u wujka mogło się coś z nimi stać. Jak wymyje wszystko ładnie wymienię uszczelniacze (może jak się nagrzeje traci kompresje na którymś z simeringów) i sprawdzę wał na tokarni czy nigdzie nie ma luzu to potem zostaje elektryka ( cewka ) bo więcej nie mam pomysłów... co może powodować takie a nie inne zachowanie . Wiadomo że rzecz dzieje się po dobrym nagrzaniu...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berettos dnia Wto 17:02, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin