pierscionki
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:34, 26 Lis 2008    Temat postu:

Powiem tak. Niewiem o co Ci dokladnie chodzi ale glowica oczywiscie tak jak kazdy inny element silnika ulega z czasem wyrobieniu. W tym przybadku powstaja niszczelnosci i troszeczke inny ksztalt(nie ze wzgledu na nagar). W koncu trudne warunki pracy daja z czasem o sobie znac. Co do naprawy, glowice sie regeneruje. Na szczescie koszt nowej do silnika 223 jest bardzo niski, wiec regeneracja jest nieoplacalna. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 11:53, 28 Lis 2008    Temat postu:

Tylko że nowe głowice sa z gównianego materiału robione. Tak jak cylindry. założe się że mają dużo słabszy(wytrzymalszy) gwint. Pozatym to nie jakiś diesel żeby sie głowica wyrabiała, to jest 50 z małą kompresją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:33, 28 Lis 2008    Temat postu:

Ja osobiście przekręciłem już 3 głowice w tym jedną od jawki i stwierdziłem że aluminium z którego były są zamiekkie. Naszczęście głowica kosztuje około 20 zeta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 13:03, 28 Lis 2008    Temat postu:

A może poprostu za mocno dokręcasz, albo ci sie raz zdarzyło krzywo wkręcic. Świece powinno się wkręcac w zasadzie na styk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 13:53, 28 Lis 2008    Temat postu:

Oj! Głowce zrobione sa z takiego materialu zeby bezawaryjnie mogly przejechac dystans 50 000 km. I na tyle sa obliczone! Nie moge tez sie zgodzic z stwierdzeniem, ze nowe glowice sa gorsze niz stare. To zalezy od tego z jakiego zrodla dokonuje sie zakupu. Na sam koniec dodam, ze glowice jak to ileskroc wspominalem ulegaja zuzyciu. Co do porownania do Diesel`a to silniki iskrowe zuzywaja sie szybciej, to nie zalezy tylko i wylacznie od kompresji! Co do pojemnosci skokowej to najprosciej mowiac tym mniejsza tym silnik ulega szybszemu zuzyciu, a tak wlasciwie jego elementy. Czyli glowica tez! Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 14:31, 28 Lis 2008    Temat postu:

Z jakiego pochodzenia to na pewno i z tym zgadzam się w 100%. Ale czy po tych 50 000 km mają się odrazu zużyć??? bo nie rozumiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:22, 28 Lis 2008    Temat postu:

cieply-kc napisał:
A może poprostu za mocno dokręcasz, albo ci sie raz zdarzyło krzywo wkręcic. Świece powinno się wkręcac w zasadzie na styk.


Ja wkęcam palcami a dociągam kluczem. Tlko że wtedy miałem taki klucz masywny i niemiałem takiego wyczucia, teraz znalazłem taki delikatny i mam większe wyczucie Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Damian dnia Pią 15:23, 28 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 16:28, 28 Lis 2008    Temat postu:

cieply-kc napisał:
Z jakiego pochodzenia to na pewno i z tym zgadzam się w 100%. Ale czy po tych 50 000 km mają się odrazu zużyć??? bo nie rozumiem.


Niekoniecznie to zalezy od wrunkow atmosferycznych, dobrej regulacji, odpowiedniego serwisowania, trybu jazdy, dotarcia itd. Tak czy nie to w najgorszych wrunkach glowica te 50 000km w trybie jazdy mieszanym powinna wytrzymac. Wiec mysle, ze przy dobrym traktowaniu spokojnie powyzej 100 000km mozna podciagnac... Prawda jest taka, ze powinno wymieniac sie caly uklad cylinder,tlok kompletny, glowica. Z tej samej firmy aby byly dobrze dopasowane. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 17:44, 28 Lis 2008    Temat postu:

Dobra, ale teoretyzowanie w przypadku głowicy do jawki za 28zl to jak pisanie pracy magisterskiej o smaku krowiego placka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin