Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 10:50, 17 Kwi 2011 Temat postu: Ogar nie chodzi tak jak powinien |
|
|
Jak jadę sobie ogarem ( na dotarciu) wrzucam 2 to tak z 5 metrów jakby powietrza chciał złapać (tak się przydławi) i nie reaguje na gaz. Po chwili jest już normalnie. Jak włączam 3 jest tak samo. Tak jak by za dużo paliwa dostawał. Na iglicy jest na 2 dziurce od dołu. A jest na dotarciu. Jak będę mógł to nagram.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
paliwoda010
Początkujący
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:53, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A to raczej wina gaźnika , po przeczyszczaj go powietrzem (najlepiej sprężarką) kanaliki wszystko potem opłucz go w paliwie , i zobacz czy czasem zapłon Ci sie nie przestawił . wejś igłe i wyczyść dysze też w gazniku . bo może jakiś syf miałeś w kraniku albo w baku .
Mam nadzieje że pomogłem : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Nie 12:11, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Myśe ze wina moze leżeć w żle ustawionym gażniku lub zapłonie w tym razie masz zapóżny jeśli go "MULI"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:22, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a zrób tak: w gaźniku gdzie łączy się on z krućcem jest tam otwór (ta dziura jest w stronę cylindra) weź ją czymś zaktaj i zobaczysz czy pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:22, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kuman: podwyższasz przez to dawkę paliwa, bo to ona ma wpływ na mulenie choć nie zawsze. Jak zapłon jest w 100% dobrze ustawiony to trzeba zwiększyć dawkę paliwa na iglicy, przy okazji świeca powinna pokazać ze dawka jest za mała, no chyba że gdzieś powoli dostaje się lewe powietrze i przez to dawka paliwa jest zbyt uboga a wtedy trzeba konkretniej szukać.
paliwoda010: może daj spokój z pisaniem postów zanim się konkretniej doedukujesz? dysze igłą? a może zaraz wiertłem? jesteś nowy ale to nie znaczy, że możesz pisać głupoty w prawie każdym poście, przeczytałem kilka twoich wypowiedzi i widzę, że wiedzę masz marną, poczytaj trochę forum, instrukcje napraw i konserwacji i wtedy włącz się w dyskusję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|