Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ogar 200/Zapłon?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:56, 15 Mar 2009    Temat postu: Ogar 200/Zapłon?

Witam mam problem z moim ogarem 200 ;p przygotowuje go do sezonu i chcem na cacy go już odpicować ale mam problem, ogar ciezko bardzo pali (trzeba na pych) , nie ma jałowych obrotów i na dodatek mam taki problem jak już odpali i przejade się troche nagrzeje się i traci troche na mocy czego to przyczyna? Wirtualny browarek za pomoc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 14:32, 15 Mar 2009    Temat postu:

regulacja zapłonu i czyszczenie gaźnika, zamiast browarka może być wpłata 3zł na konto Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:38, 15 Mar 2009    Temat postu:

Hehe ;p czyli sądzisz że to wina zapłonu? ale czy by słabł jak byłby to zapłon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 14:49, 15 Mar 2009    Temat postu:

najpierw zacznij od regulacji, zeby lepiej palił, jak już to zrobisz to bedziemy się zajmować sprawą prawdopodobnie puchnięcia tłoka lub zużytych pierścieni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:26, 15 Mar 2009    Temat postu:

zapłon ustawiony tak: 0,4 albo 0,5 na platynkach i 1,7 albo 1,8 GMP ... dobrze ? ten a co do tłoka i zurzytych pierscieni ;p pierścnienie 500km przejechane mają wraz z tłokiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 15:28, 15 Mar 2009    Temat postu:

zapłon powinien byc ustawiony na platynkach 0,4mm i 1,8 do 2,0mm. jak tak ustawiłeś też może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:13, 15 Mar 2009    Temat postu:

zapłon najprawdopodobnie dobrze ustawiony... a jest jeszcze problem z traceniem mocy może nie dużo traci ale lekko odczuwa się jadąc po nagrzaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 19:24, 15 Mar 2009    Temat postu:

traci moc bo tłok puchnie po nagrzaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 19:36, 15 Mar 2009    Temat postu:

Lub pierscienie Wink Co do tego nieodpalania to rzeczywiscie zaplon, moge powiedziec, ze nastepuje on za wczesnie i nie trzym adlatego wolnych obrotow. Mniejprawdopodobna byla by cewka WN, ktora tez ma wlasnie takie pierwsze objawy uszkodzenia. Co do tego slabniecia moze to byc jeszcze kondensator jak nie uciekajacy zaplon, dochodza takie rzeczy jak zatkany filtr powietrza, wydech, gaznik, swieca itd. Swieca moze tak miec i reagowac na temperature. Sprawdz to. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Nie 19:38, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:23, 16 Mar 2009    Temat postu:

pks100, no może to wina kondensatora? jak się nagrzeje to traci moc... i jest jeszcze jedna sprawa iskrzy się na platynkach ... wina kondensatora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 17:29, 16 Mar 2009    Temat postu:

Tak to kondensator, szczegolnie jezeli masz orginalne platynki. Na polskich moze troszke iskrzyc co nie ma za duzego wplywu na prace silnika. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:09, 16 Mar 2009    Temat postu:

czyli może być to wina kondensatora że traci moc jak się nagrzeje? czy to jednak puchnie tłok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 19:17, 16 Mar 2009    Temat postu:

Oczywiscie, ze moze byc. jest to element elektroniczny i jest czuly na zmiany temperatury. moze pasc szczegolnie w trudnych warunkach pracy typu zima. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:23, 16 Mar 2009    Temat postu:

pks100, stało to się w zime chyba jak się nie myle wyjechałem i zobaczyłem po kilku kilometrach tą właśnie różnice więc może kondensator padł i na mocy stracił ;] no nic zobaczymy ale może być to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:18, 17 Mar 2009    Temat postu:

Ktorys juz raz powtarzam, ze to MOZE byc TO!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin