Ogar 200 wibracje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:58, 06 Mar 2013    Temat postu: Ogar 200 wibracje

A więc tak po remoncie silnika w moim ogarku zaczęła mi strasznie wibrować kierownica na pełnych obrotach i ciężko mu sie jest wkrecić na obroty ale pewnie to przez nowe łożyska. A wiec czym mogą być spowodowane te wibracje ???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Śro 21:23, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal4777
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:01, 06 Mar 2013    Temat postu:

Sprawdź czy nie ma luzów na kierownicy.. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:16, 06 Mar 2013    Temat postu:

no luz lekki mam bo mam wsadone lagi od wsk ale przed remontem tak sie nie działo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal4777
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:18, 06 Mar 2013    Temat postu:

Ja miałem luz i jak hamowałem przednim hamulcem to bardzo kierownica latała. To dokręciłem tę srebrną śrube i jest OK

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michal4777 dnia Śro 21:19, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:22, 06 Mar 2013    Temat postu:

no ale mi wibracje na nią przechodzą jak stoje na luzie i dam manetke do oporu,albo i musi się wszystko w silniku ułożyc bo łożyska nowe

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Śro 21:25, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekwozniak98
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:29, 06 Mar 2013    Temat postu:

łożyska nie mają z tym nic wspólnego w silniku jest bicie i dlatego wszystko wibruje wygląda to na nie prawidłowo wyważony wał jak tak jest to nic się nie ułoży a jeszcze morze się coś rozlecieć .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Śro 22:32, 06 Mar 2013    Temat postu:

To naturalne że będzie bardziej wibrować.. zwiększasz obroty co za tym idzie siły się zwiększają a to jest przyczyną większego drżenia ogara. Silnik w ogarze przymocowany jest na "stałe" do ramy, nie jest amortyzowany niczym więc przenosi większe drgania niż inne serca osadzone dodatkowo na gumach

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez snikers1991 dnia Śro 22:35, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 23:08, 06 Mar 2013    Temat postu:

Ja pier.. jeszcze jeden post z brakiem jakiejkolwiek ortografii i interpunkcji, a polecą warny. Tego się czytać nie da! Na serio tak trudno choćby ściągnąć sobie przeglądarkę ze sprawdzeniem ortografii, albo chociaż skończyć podstawówkę?

Skoro zbytnio wibruje, to problem jest z jego wyważeniem, albo w ogóle ktoś nadużył młotka do rozpoławiania i teraz są tego skutki, czyli krzywy wał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:54, 07 Mar 2013    Temat postu:

przed chwilą popuściłem śrubę mocowani od silnika tą za cylindrem i drgania ustały

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Czw 15:51, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 16:56, 07 Mar 2013    Temat postu:

Hahahahahahaha to może weź go w ogóle odkręć i postaw obok wtedy żadne drgania nie będą się przenosiły... Mówiąc wprost, ktoś skopał remont i teraz skutki wychodzą. Koledzy którzy piszą o ułożeniu łożysk, o tym że na nowych łożyskach silnik gorzej się wkręca lepiej niech zamilkną i nie kompromitują się więcej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:10, 07 Mar 2013    Temat postu:

ciekawe jakim cudem silnik od łożysk ma się słabiej wkręcać;p masz mocno skopany wał i teraz po jakimś czasie rozwalą się łożyska a później gniazda łożysk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:40, 07 Mar 2013    Temat postu:

no ale łożyska muszą sie przecież ułożyć i rozruszać wiem bo kiedyś miałem tak w motorynce ale teraz przynajmniej silnik cicho pracuje. A łożyska mam normalne chociaż lepsze by były z luzem C3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 18:53, 07 Mar 2013    Temat postu:

Jakie ułożyć? łożyska się nie układają co najwyżej ślizgowe wstępnie mogą się dotrzeć, ktoś Ci głupot nagadał, a motorynka widocznie też była źle wyremontowana i silnik nabrał luzów i zaczął lżej chodzić. Co do luzu to nie że lepsze tylko właściwe, zbyt mały luz łożyskowy powoduje po rozgrzaniu w krytycznych warunkach zablokowanie łożyska...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:04, 07 Mar 2013    Temat postu:

dobra temat do zamkniecia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin