Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
C*****o ale stablinie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal4777
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 20:50, 06 Mar 2013    Temat postu: C*****o ale stablinie

Witam. Sory za ten tytuł ale dokładnie odwzorowuje stan techinczny Ogara 200. Jak właczam jedynke i ruszam to pomimo bardzo dużych obrotów motor nie chce przyspieszać. Następne biegi reagują tak samo. Pomimo tego żeby odpalić motor trzeba przepchać 100000000 km. Jak już zaczyna łapać to zachwowuje się dziwnie. Obroty bardzo falują. Dopiero jak się zagrzeje to odpala i jezdzi. Dziś po zimie go odpaliłem i czuje że warto w niego włożyć troche cashu. Wygląd jest ładny dosyć. Kupiłem go za bezcen. Proszę was o pomoc i liste rzeczy które powininem sprawdzić i zakupic .. Z mojej diagnozy wynika, że przyśpieszenie w stosunku do obrotow spowodowane było zużytymi tarczami sprzęgłowymi, a problem z odpalaniem to kwestia zatartego tłoka... Czyli cylinderek trzeba kupic... Mam racje? DZIEKI I POZDRO Smile

Zmień nazwę tego tematu, bo wygląda to jakby to pisał jakiś smutny gimnazjalista. zuzia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 23:11, 06 Mar 2013    Temat postu:

Generalka się szykuje w silniku. Nie ma co się rozdrabniać w szczegóły, bo pewnie większość części prosi o pomstę. Koszt generalki i tak nie jest zbyt wygórowany, więc nie będzie z tym problemu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 15:52, 07 Mar 2013    Temat postu:

Wyjmuj silnik na stół rozbierz wymień uszczelniacze łożyska sprzęgło pewnie i łańcuszek zębatka na wale zobacz luz na wale jeżeli rzeczywiście masz zatarty tłok to wymień a cylinder (jeżeli to oryginał) daj do szlifu wyreguluj zapłon i gaźnik. Jeżeli zrobisz to wszystko i odpowiednio dotrzesz silnik to masz spokój na kilka lat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 17:01, 07 Mar 2013    Temat postu:

Chwila chwila... kompresje sprawdź najpierw, luzy tłoka, zapłon i gaźnik jak kompresja słaba i tłok zużyty czy sworzeń/tulejka to owszem można myśleć o grzebaniu ale od tego trzeba zacząć. Obroty mogą falować od gaźnika, lewego powietrza i ogólnie układu zasilania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin