[Ogar 200] Stale cos sie dzieje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:40, 15 Mar 2010    Temat postu: [Ogar 200] Stale cos sie dzieje

Witam. W moim ogarku dzieje się coś dziwnego. zapłon ustawiony platynki tez kondensator na bank dobry i cewka WN tez. Przed wyjazdem wyczyszcze swiece przejade z 1 km zgarze ogara i jak go za chwilke odpale to odpali za 1 kopem ale jak postoi z 10 min to juz go za chiny nie odpale nawet z popychu ciezko.Wykrece swiece przeczyszcze i znowu zapali od kopa nawet na goracym(wiem ze na goracym silniku nie powinno sie wykrecac swiecy) Juz mnie to denerwuje prubowałem juz na 10 siwcach chyba i dalej to samo. Moze ktos miał juz taki problem ? poradzcie cos

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Wto 13:33, 16 Mar 2010    Temat postu:

Ja tak miałem jak jeździłem na świcach typu NGK Smile któregoś dnia się wku****em i kupiłem sobie Championa za 16 zł do tej pory nie mam żadnych problemów na odpalaniu na ciepłym silniku Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bocian dnia Wto 13:34, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 21:50, 16 Mar 2010    Temat postu:

Chmm, jeżeli masz taki problem, że na gorącym silniku odpala bez problemu, na zimnym bez problemu a na lekko ciepłym za chiny nie pali i trzeba pchać jest to wina gaźnika, a tak właściwie jego złego umieszczenia.... niestety miejsce nad gorącym cylindrem mu nie służy i po krótkim postoju skrapla się paliwo, co skutkuje jego zagęszczeniem, a reszty się domyślasz... Po paru kopach przepłukujesz gaźnik, potem czyścisz zalaną świecę i nagle cud Very Happy Jak to naprawić?! Jak ktoś napisał można dać inną bardziej odporną na olej świecę, ale nie jest to w 100% skuteczne rozwiązanie, można wsadzić oryginalny gaźnik z oryginalnymi elementami składowymi, jest on mniej wrażliwy na ciepło... można i należy zastosować odpowiednie uszczelki, aby nie tylko uszczelniały ale także izolowały od ciepła. Można doregulować zapłon i w możliwy sposób zwiększyć kompresję, "poprawić" iskrę. Wszystko to pomoże no i najskuteczniejsze działanie, przed zgaszeniem zakręcić za w czasu kranik i nagle problemu nie ma Wink Pozdro

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 4:45, 17 Mar 2010    Temat postu:

aha...Dodam że świeca nie zawsze jest zalana

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kredek001 dnia Śro 4:46, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 14:17, 17 Mar 2010    Temat postu:

witam a kiedy ogar był remontowany?? może po prostu masz już zjeżdżony i bierze olej ze skrzyni rzuca na świece i powoduje zalanie elektrody i potem świeca nie ma tych wartości co powinna mieć lecz to mało prawdopodobne myśle że to jest tak jak pks100 mówi lecz radził bym ci też sprawdzić czy gdzieś lewego powietrza nie dostaje czy nie ma przedmuchu pod głowicą sprawdź te żeczy Wink )pZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:27, 17 Mar 2010    Temat postu:

ogar jest świezo po dotarciu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Śro 15:09, 17 Mar 2010    Temat postu:

Czy pks100 oryginalny gaźnik byl by lepszy niż te ze sklepu. ( Jak posiadam ten ze sklepu i mam podobne objawy. I ciężko go wyregulować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 15:49, 17 Mar 2010    Temat postu:

kry$tian napisał:
Czy pks100 oryginalny gaźnik byl by lepszy niż te ze sklepu. ( Jak posiadam ten ze sklepu i mam podobne objawy. I ciężko go wyregulować.


No niestety części dorabiane nigdy nie będą miały takich parametrów jak te oryginalne, można się o tym przekonać w każdej dziedzinie życia, chyba, że są to części renomowanych firm stworzone do tuningu, "al-mot" nie jest taką firmą... Oczywiście oryginalny gaźnik będzie chodził pod każdym względem lepiej niż ten z późniejszych, po taśmowych produkcji... Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:00, 17 Mar 2010    Temat postu:

dzisiaj sie bawiłem troche gaznikiem.Jak zwykle przeczysciłem swiece pojechałem do kumpla (jakies 2 km) zgasiłem odpaliłem odrazu od pierwszego kopa.Postał z 10 min kopałem kopałem kopałem chyba za 20 razy wykręcam swiece a ona sucha.Nie czysciłem jej tylko wkrecuiłem spowrotem moto odpaliło za 3 kopem. Juz niewiem co robic. Czy przyczyna moze byc brudny gaznik??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 19:47, 17 Mar 2010    Temat postu:

A co zrobiłeś z rzeczy, które wymieniliśmy?! Tak nie możemy rozmawiać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:45, 17 Mar 2010    Temat postu:

Ustawiłem dokładniej platynki.Iskra stała się grubasza.Zmieniłem świecę na Boscha(trochę lepiej chodzi).Nigdy tego nie robiłem a teraz zakrecam kranik przed zgaszeniem.Jutro jeszcze wyszyszcze gażnik i filtr powietrza chociaż wątpie czy to pomoże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 13:41, 18 Mar 2010    Temat postu:

No to dokręć jeszcze głowicę i zmień podkładki między gaźnikiem, króćcem a cylindrem na grubsze i z porządniejszych materiałów. Z tym zakręcaniem chodzi o to aby motorek pochodził jeszcze sobie z 30s na zakręconym kraniku, albo lepiej wiesz, że za 300m kończysz jazdę to zakręcasz już kranik. Odpalasz oczywiście nie używając pompki. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:48, 18 Mar 2010    Temat postu:

no wiem o co chodzi.Dzisiaj zmieniłem gaznik na orginalny czeski.Troche wiekszego buta ma ale z odpalaniem sie za wiele nie zmieniło(tak samo nie odpale go jak postoi)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 21:00, 18 Mar 2010    Temat postu:

A zapłon masz dobrze ustawiony?! Podczas jazdy nie odczuwasz, że np. moto gorzej jedzie? Spróbuj przejechać się a dłuższą przejażdżkę... Nie dymi? Jak chodzi na wolnych obrotach i jak na wysokich? Kolor elektrod świecy? Jak silnik zachowuje się gdy jest zimny a ciepły? Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 0:44, 19 Mar 2010    Temat postu:

silnik wkreca sie bardzo wysoko na obroty i trzyma bardzo dobrze niskie. W-max jak i przyspieszenie tez jest bardzo dobre(do ok 65 km\h sie buja moze wiecej) elektrody sa brązowe. mam filmik to jak chcesz to wrzuce na you tube

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin