Ogar 200 i '3'

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borcio992
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:40, 09 Mar 2009    Temat postu: Ogar 200 i '3'

Witam kupilem sobie ostatnim czasem Ogarka 200 i mam problem z tym iż na 1 i 2 biegu wszystko na extreme (prawie) predkosci sie kreci a na 3 tak jakby to do konca mocy nie mialo co moze byc problemem

Dawalem filterek paliwa poniewaz jest pelno syfow w baku po trochu czasu zaraz widze ze filter zabrudzony
Oraz rozwiercilem okienko poczym zaczelo go tak mocno krecic ze myslalem ze to silnik scigacza ;]

Wiec tylko jezeli chodzi o odblokowanie to tylko rozwiercilem krociec i co moge jeszcze zrobic by te pare kM podciągnąc oraz jak mozna ta '3' wyciągnąć?

A co do zębatki oplaca sie wzucic 13z ? chodzi o jazde uliczna i o predkosc rozbujania sie naprawde fajnie i zeby nieprzeszkadzalo w jezdzie miejskiej

Pozdrawiam i licze na pomoc co moze byc przyczyna


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borcio992 dnia Pon 21:56, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drzazga
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnia raciborska

PostWysłany: Wto 12:56, 10 Mar 2009    Temat postu:

proponuję przeczyścić cały bak. Jeśli jest pełno syfu w nim to filterek ci nic nie da bo kranik się zatka i paliwo zacznie coraz wolniej lecieć co spowoduje gaśnięcie silnika Wink
Jeśli chodzi o odblokowanie to jeszcze należy skrócić kolanko przy tłumiku. Tak też blokowali szilniki. I o jakie okienko ci chodzi?? Shocked
Jeżeli rozwierciłeś kruciec to trzebaby znów zapłon ustawiać. Wszystko jest w tutorialach Cool pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:23, 10 Mar 2009    Temat postu:

Sam pisalem tutorial na temat blokad. Poczytaj! Jezeli jezdzisz w miescie nie oplaca Ci sie wsadzac zebatki 13z, bo silnik straci na elastycznosci. Co do 3 biegu to jest on dluzszy wiec silnik bedzie sie dluzej rozpedzal. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin