Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FRESH
Początkujący

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:27, 06 Paź 2008 Temat postu: NOWY TłOK |
|
|
Siema! Potrzebuję w mojej jawie wymienić tłok i pierścienie. Chciałbym się dowiedzieć czy jak zamontuje nowy tłok i pierścienie, to będzie trzeba docierać???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pawkli
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Pon 17:35, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
no lol pewnie że trzeba wystarczy że pierścienie wymienisz i już trzeba docierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafal
Bywalec

Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: Pon 17:35, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Przez jakis okres bedziesz musiał docierać. To normale jak zakładasz nowe części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FRESH
Początkujący

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:50, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a jak sie wogule dociera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lucas
Wymiatacz

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 18:22, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
FRESH napisał: | a jak sie wogule dociera? |
od 500- 1000km jeździć około 40km/h, robić częste odpoczynki na ochłodzenie się silnika, można lać trochę więcej oleju do mieszanki, nie przeciążać silnika jazdą po większy górki, jazdę we dwie osoby wybij sobie z głowy... to chyba tyle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Pon 18:23, 06 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 18:43, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
eehhhhh, docieranie to jest kwestia względna i każdy ma swoją teorie, ja cylinder docieram tak jak w instrukcji czyli do 600km jeżdże do 40km/h a pierścienie wystarczy 100km, chociaż osobiście wymieniłem teraz pierścienie i po 60 km już jeżdże normalnie, czyli dociskam na krótkich odcinkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kajtekq
Wymiatacz

Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Wto 12:46, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ludzie 600km przeciez nikt tyle niejezdzi moj kolega ogara docierał tydzien jezdząc jakies 20 km dziennie i ma bardzo duzo mocy na cylindrze zadnych rys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FRESH
Początkujący

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:47, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mam z moja jawką taki problem! Odpale ja z kopa i sobie chodzi. Po 60sekundach ją zgasze i gwint od świecy mokry chyba z paliwa. A jak zapale i pojeżdże troche to gwint od świecy cały czarny. Wie ktoś co musze wymienić rzeby tak sie nie działo????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 15:11, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
FRESH napisał: | Ja mam z moja jawką taki problem! Odpale ja z kopa i sobie chodzi. Po 60sekundach ją zgasze i gwint od świecy mokry chyba z paliwa. A jak zapale i pojeżdże troche to gwint od świecy cały czarny. Wie ktoś co musze wymienić rzeby tak sie nie działo???? | Widocznie gwint w głowicy już sie skończył, trzeba kupić nową głowicę (albo podkładka na świecy nie trzyma).
Co do docierania są różne szkoły, ja jestem zwolennikiem jeżdzenia na docierce w miare spokojnie ALE trzeba raz na jakiś czas przypałować niemal 'do odcięcia'. Dlaczego? Ano dlatego, że jeśli będziemy cały czas ją zamulać, to cylinder w gmp tłoka będzie źle dotarty. Najważniejsze to nie przegrzać silnika. Jak spluniesz na cylinder (albo kapniesz kropelką wody) i ta kropelka odparuje momentalnie z wyraźnym trzaskiem, to znak, że pora na odpoczynek dla silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FRESH
Początkujący

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:12, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
cylinder i głowice nie dawno wymieniałem, a co do podkładki w świecy to też nie, bo już chyba z 10 różnych świec zakładałem i na każdej zalewa i robi sie czarna. Wie ktoś jaka inna może być przyczyna zalewanie i robienia sie czrarnej świecy??? proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 17:15, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
A dobry masz simmering na wale? Nie przepuszcza oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FRESH
Początkujący

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:06, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
co do simeringu to nie wiem. Ja i tak mam rozpołwiony silnik bo bede wymieniał łożyska, simeringi, uszczelki, pierścienie i tłok. Wszyscy co wiedzą jaka może być przyczyna zalewanie i robienia sie czarnej świecy niech piszą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FRESH dnia Wto 18:11, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hary94
Wymiatacz

Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Wto 18:48, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
albo za duzo lejesz oleju do benzynki, albo siemmering Ci jebn...l albo za duzo dostaje paliwa, ale ja obstawiam ze siemmering
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
FRESH
Początkujący

Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:51, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
oleju do benzyny leje tyle ile trzeba czyli 1:50. Ale możliwe ze simering poszedł i co do dawki paliwa też sie zgadzam bo ja nie mam w gaźniku uszczelki i aż sie wylewa benzyna z tego zbiorniczka na benzynę(tam gdzie jest pływak). Tylko ja nie wiem jak to mogło sie stać że świeca zaczeła zalewać i sie robić czarna bo ja se jździłem i jak zaczełem jeździć to było ok rozpedziłem sie do v-max(70/h) a potem zwolniłem do 40 lub 50/h ale za jakiś czas znowu chciałem szybciej pojechac i sie nie dało uzyskać pełnych obrotów. To wtedy spojrzałem na świece i była czarna. Wiec ją wyczyściłem i pojechałem dalej. zaraz po wyczyszczeniu świecy i opaleniu motora szybko sie zaczela rozpedzać i mogła uzyskać pełne obroty ale po ok. 15 lub 20 sekundach zaczela sie wolniej rozpędać i nie mogła uzyskać pełnych odrotów. To ja znów popatrzyłem na świece i była czarna. Później odłożyłem motor i do tej pory nim nie jeździłem. W ten sposób moja jawka się popsuła. Wiecie jaki inny moze byc powod popsucia sie jawki???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FRESH dnia Śro 12:04, 08 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawkli
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Śro 18:44, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
przecież lejesz za mało oleju !!! Robi się mieszankę 1:30 !! a nie do 50 w jawce do 30 ewentualnie do 33 a 50 to się simsonowi np leje
A co do tej sytuacji że nie chciała jechać na max to ja bym dał świecę inną innej zawartości cieplnej i innej firmy , i przedewszystkim daj więcej oleju do mieszanki , tak ja myślę [/b]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawkli dnia Czw 12:49, 09 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|