Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mostasz
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Czw 16:26, 25 Lis 2010 Temat postu: nietypowy problem |
|
|
witam, silnik 130 km po remoncie kapitalnym, od remontu nie miał za dużo siły, ale liczyłem że po przejechaniu 300 km się ułoży, niestety pojawił się poważny problem. A mianowicie motor nie ważne jak by był wyregulowany - gaźnikiem i zapłonem kręciłem pół dnia nie chce palić nawet z plata (samostart używany przez mechaników w samochodach), co ciekawe jest na to prosty sposób - wystarczy że odkręcę dyszę od wolnych obrotów o 1 obrót i motorek zaczyna działać jak należy - ma spalanie stukowe ale nie gaśnie i daje się odpalić z kopa - od razu zaznaczam że czyściłem gaźnik sprężonym powietrzem i płynem do czyszczenia gaźników, co problemu nie rozwiązało. Nie ma znaczenia jaka świeca jest założona, iskra jest mocna, zdjęcie rury od filtra powietrza też nic nie daje. Ze stwojej strony stawiam na którąś uszczelkę od gaźnika, albo od cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Czw 16:27, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 16:55, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
moze być, że masz takowy problem. Dysza lub gaźnik na lekko wyjechany gwint i za głęboko sie wkręca zamykając dopływ paliwa czy czegokolwiek innego. Zmień dyszę i zobacz czy problem dalej występuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mostasz
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Czw 17:21, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
gaźnik jest nowy, fakt że chiński ale przed remontem motorem jeździł na nim 50 km/h na słabym wale więc nie jest taki zły, dysze sprawdzę i dam znać czy się poprawiło
/edit - wymiana dyszy nie pomaga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Czw 20:23, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
oscillococcinnum
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Nie 21:14, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja ci powiem że te chińskie gaźniki to se możesz wsadzić w d*pe i kopnąć . Poszukaj na allegro albo gdzie indziej w internecie normalnego czeskiego gaźnika bo moze podczas czyszczenia sie rozregulował i nie działa albo cos pękło w środku tego nie wiesz. Pożycz od jakiegoś kumpla gaźnik i sprawdź jeżeli masz taką możliwość. Moze to lewe powietrze bo każda jawka ma inne dolegliwości i nie ma na to reguły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mostasz
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Sob 12:42, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
mam trzy czeskie gaźniki - skręcać go na uszczelki czy wystarczy na silicon ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Sob 13:20, 04 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AmaSoft
Moderator

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 13:49, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
lepiej na uszczelki, opcja hardcore uszczelki + silikon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mostasz
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Nie 10:08, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
mam cały silnik podskładany na silikon do ciężarówek (czarny) i uszczelki samodzielnie wycinane z gambitu 0,5 mm - czy gambit lepiej nadaje się pod cylinder czy lepiej użyć kartonu ? i że zawsze miałem problem z uszczelką pod cylindrem - robicie to na sam karton, sam gambit, sam hermetik, czy mieszacie karton z hermetikiem, albo siliconem - chodzi mi o uszczelkę pod cylindrem, bo mi ją swego czasu często wywiewało, kiedyś z 10 lat temu miałem cylinder założony przez bardzo dobrego mechanika na sam hermetik bez uszczelki i było to chyba najbardziej niezawodne rozwiązanie - proszę o dokładne przeczytanie i opinie
/no podpowiedzcie coś na co najlepiej polepić ten silnik
//rozebrałem - winowajca uszczelka pod cylindrem + hermetik - hermetik wsiąkł w uszczelkę i siedziało tak jakby nic nie było - uszczelka się twarda zrobiła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Czw 10:20, 09 Gru 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|