Nie ma siły
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaceks93
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie/klementowice

PostWysłany: Nie 20:58, 17 Maj 2009    Temat postu:

Też mam taki problem że na jedynce ciągnie jak głupia na 2 marnie a na trójce to sobie mogę ze stromej góry zjechać. Przed remontem jechałem chwile i jawka zgasła. Okazało się później że był duży luz na wale a po zagrzaniu silnika jeszcze bardziej się zwiększał. Teraz wymieniłem wał tuleje, sforzeń, zimeringi, tłok, pierścienie i zrobiłem 3 szlif cylindra. Dziś złożyłem silnik co prawda jest teraz na dotarciu ale jest znów to samo oprócz tego że teraz nie gaśnie gaśnie bo luzu już nie ma ale nie ma siły na dwójce i na trójce. Jedzie jako tako na ssaniu bo mam gaźnik od Simsona (taki przy niej był jak ją kupiłem) powiedzcie co można zrobić.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaceks93 dnia Nie 21:01, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 21:14, 17 Maj 2009    Temat postu:

zmień przerywacz i wtedy zobacz, pewnie ma luzy na boki, lub świeca, dysze mają być do końca dokrecone, aha ja tak ustawiałem zapłon książkowo i nic siły nie miała więc ustawiłem po swojemu i jest dobrze (na GMP prawie nie widac że przrywacz się otworzył) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 13:25, 19 Maj 2009    Temat postu:

plusminus napisał:
zmień przerywacz i wtedy zobacz, pewnie ma luzy na boki, lub świeca, dysze mają być do końca dokrecone, aha ja tak ustawiałem zapłon książkowo i nic siły nie miała więc ustawiłem po swojemu i jest dobrze (na GMP prawie nie widac że przrywacz się otworzył) Smile


No to zpalonu nie umiesz ustawiac. Pozatym szybko sie dowiesz po co ma byc wlasciwa przerwa ustwawiona... Co do dysz powiedzial, ze ma gaznik od simsona. Co do ssania to juz nie rozumiem, jak dasz gazu obwod ssania jest omijany, wiec co za roznica? Jezeli na luzie chodzi na wszystkich obrotach zaplon ok., jezeli podczas jazdy nie to gaznik. Sprawdz czy nie masz iskr miedzy platynkami, pobaw sie wyreguluj gaznik itd. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaceks93
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie/klementowice

PostWysłany: Wto 14:29, 19 Maj 2009    Temat postu:

już wszystko jest ok. wczoraj wybraliśmy się na wycieczkę to 60 na pół gazy jechałem na 3 oczywiście. a co do ssania to była kwestia poprawek bo zużyte było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 17:19, 19 Maj 2009    Temat postu:

No to do zamkniecia. pOzdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 18:49, 19 Maj 2009    Temat postu:

Z tego co napisał "gitziom2" mogę stwierdzić iż za duży poziom paliwa masz w gaźniku przez co traci moc i wkońcu gaśnie. To moze byc wszystko oprócz tego co doradzają Tobie inni. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:13, 20 Maj 2009    Temat postu:

wojtek983265 napisał:
Z tego co napisał "gitziom2" mogę stwierdzić iż za duży poziom paliwa masz w gaźniku przez co traci moc i wkońcu gaśnie. To moze byc wszystko oprócz tego co doradzają Tobie inni. Pozdrawiam.


Kur** temat jest do zamkniecia, nie pisz wiecej postow ok? Nabijaj sobie na innych tamatach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin