Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaceks93
Nowy

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie/klementowice
|
Wysłany: Nie 20:58, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Też mam taki problem że na jedynce ciągnie jak głupia na 2 marnie a na trójce to sobie mogę ze stromej góry zjechać. Przed remontem jechałem chwile i jawka zgasła. Okazało się później że był duży luz na wale a po zagrzaniu silnika jeszcze bardziej się zwiększał. Teraz wymieniłem wał tuleje, sforzeń, zimeringi, tłok, pierścienie i zrobiłem 3 szlif cylindra. Dziś złożyłem silnik co prawda jest teraz na dotarciu ale jest znów to samo oprócz tego że teraz nie gaśnie gaśnie bo luzu już nie ma ale nie ma siły na dwójce i na trójce. Jedzie jako tako na ssaniu bo mam gaźnik od Simsona (taki przy niej był jak ją kupiłem) powiedzcie co można zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaceks93 dnia Nie 21:01, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:14, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
zmień przerywacz i wtedy zobacz, pewnie ma luzy na boki, lub świeca, dysze mają być do końca dokrecone, aha ja tak ustawiałem zapłon książkowo i nic siły nie miała więc ustawiłem po swojemu i jest dobrze (na GMP prawie nie widac że przrywacz się otworzył)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:25, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | zmień przerywacz i wtedy zobacz, pewnie ma luzy na boki, lub świeca, dysze mają być do końca dokrecone, aha ja tak ustawiałem zapłon książkowo i nic siły nie miała więc ustawiłem po swojemu i jest dobrze (na GMP prawie nie widac że przrywacz się otworzył)  |
No to zpalonu nie umiesz ustawiac. Pozatym szybko sie dowiesz po co ma byc wlasciwa przerwa ustwawiona... Co do dysz powiedzial, ze ma gaznik od simsona. Co do ssania to juz nie rozumiem, jak dasz gazu obwod ssania jest omijany, wiec co za roznica? Jezeli na luzie chodzi na wszystkich obrotach zaplon ok., jezeli podczas jazdy nie to gaznik. Sprawdz czy nie masz iskr miedzy platynkami, pobaw sie wyreguluj gaznik itd. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaceks93
Nowy

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie/klementowice
|
Wysłany: Wto 14:29, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
już wszystko jest ok. wczoraj wybraliśmy się na wycieczkę to 60 na pół gazy jechałem na 3 oczywiście. a co do ssania to była kwestia poprawek bo zużyte było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 17:19, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No to do zamkniecia. pOzdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtek983265
Początkujący

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 18:49, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Z tego co napisał "gitziom2" mogę stwierdzić iż za duży poziom paliwa masz w gaźniku przez co traci moc i wkońcu gaśnie. To moze byc wszystko oprócz tego co doradzają Tobie inni. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:13, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wojtek983265 napisał: | Z tego co napisał "gitziom2" mogę stwierdzić iż za duży poziom paliwa masz w gaźniku przez co traci moc i wkońcu gaśnie. To moze byc wszystko oprócz tego co doradzają Tobie inni. Pozdrawiam. |
Kur** temat jest do zamkniecia, nie pisz wiecej postow ok? Nabijaj sobie na innych tamatach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|