Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
NIE MA MOCY
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bednar8
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 8:44, 31 Sty 2009    Temat postu: NIE MA MOCY

Witam !!!
Mam taki problem z moim ogarem że pewnego dnia sobie jechałem i nagle ogar zaczął się dusić. Redukowałem biegi do jedynki ale i tak nie mam mocy i nie chce się nakręcać.
Jak go teraz odpalam to pali i na luzie się wkręca bez zarzutu.
Może wiecie czym może być to spowodowane??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 8:51, 31 Sty 2009    Temat postu:

możliwe że ci się zapłon przestawił weź ustaw od nowa 1.8mm przed górnym położeniem tłoka i platynki powinny się roztwierać na 0.4mm ale zanim to zrobisz to wyczyść dokładnie dysze i napisz w jakim masz stanie silnik chodzi mi o to czy coś w nim dzwoni ,puka czy stuka Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 8:52, 31 Sty 2009    Temat postu:

A teraz jak ci normalnie wchodzi na obroty to można normalnie jechać czy nie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bednar8
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 8:57, 31 Sty 2009    Temat postu:

Wszystko jest ustawione jak tam powiedziałeś 1,8 mm i te platynki też tak jak mówisz. Cały gaźnik rozkręcałem i przedmuchiwałem sprężarą. Jechać ..... nie da się bo wbijam 1 dodaje gazu i słychac jak się dusi jak dodam więcej to gaśnie. W silniku nigdy nic nie stukało i nie stuka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 9:03, 31 Sty 2009    Temat postu:

A może to być filtr powietrza?? Najlepiej zdejmij tą gume odpal i sproboj ruszyć bo to moze byc to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 9:06, 31 Sty 2009    Temat postu:

a nie dzwoni ci coś w cylindrze a kiedy wymieniałeś pierścienie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 9:07, 31 Sty 2009    Temat postu:

A może ma całkowicie cylek zjechany... Może szlif go czekać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 9:12, 31 Sty 2009    Temat postu:

właśnie przemo próbuje się dowiedzieć może ma już tak zjechane pierścienie i tłok uderzył o ściankę cylindra zrobił rysę w cylindrze. bednar8 weź jeszcze wyczyść filtr powietrza i odpowiedz na wcześniejsze moje pytanie Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 9:15, 31 Sty 2009    Temat postu:

Albo właśnie jak sie dusi to ten filtr może byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bednar8
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 10:03, 31 Sty 2009    Temat postu:

Powiem tak. Cylinder zmieniałem w wiosnę. A co do filtra powietrza to już to próbowałem ale nie ma różnicy.
Wydaje mi się że dobrze dotarłem cylinder ,jak to sprawdzić??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian510
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:06, 31 Sty 2009    Temat postu:

moim zdaniem to wina zbyt małej ilosc powietrza w mieszance lub kondensator jest do wymiany.Te silniki tak mają niekiedy.Przyczyna moze byc tez swieca która powinna miec symbol B6HS (NGK)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 10:15, 31 Sty 2009    Temat postu:

albo kompresja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 10:45, 31 Sty 2009    Temat postu:

jeśli nie wymieniałeś tłoka z pierścieniami od wiosny to wydaje mi się że to jest właśnie to że jest bardzo słaba kompresja jechałeś sobie a nagle pierścień pękł i jest tak zjechany że już nie słychać że dzwoni .bednar8 a masz problemy z rozruchem silnika i napisz kiedy wymieniałeś pierścienie Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bednar8
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 11:24, 31 Sty 2009    Temat postu:

Pierścienie wymieniałem tak jak cylinder bo to 60cc. Postaram się odzyskać stary bo i tak lepiej na nim jeździł albo kupie nowy. Albo sprawdzę czy pierścienie są OK bo wykręciłem silnik i przyniosłem do domu to popatrzę. A z kondensatorem to miałem problem ale kupiłem nowy i było OK. A mam jeszcze pytanko czy powodować tego nie może zimmering chodzi mi o to że zimmerring sie rozwalił i dlatego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 11:38, 31 Sty 2009    Temat postu:

skoro i tak masz silnik wykręcony to nie zaszkodzi wymienić zimmeringów a skoro miałeś cylinder 60cm3 to powiedz mi czy warto wogóle go zakładać co on zmienił w silniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin