Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
NIE MA MOCY
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 15:44, 01 Mar 2009    Temat postu:

macq ma racje. Ewentualnie mozesz poruszac walem za pomoca krzywki. Dziwi mnie taka sytuacja, ze nie jezdziles i od razu Ci sie zacial? To by wskazywalo na blad w skladaniu. Co do tego oleju przy zakladaniu tloka to nie prawda. Czy sie go uzyje podczas zakladania czy nie tlok nie moze sie zatrzymac. No chyba, zeby sie go zostawilo na dluzszy okres czasu. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bednar8
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 18:26, 01 Mar 2009    Temat postu:

Spróbuje zrobić jak mówi [/b]mack . Jak nie to rozkręce i popatrze co jest źle ale to nie jest wina tłoka bo go wogule nie ściągałem(jest jak był). A jak do tego że tylko kopnik to nie bo na biegu(tylko że ze świceą) koło wogule nie kręci jak się sprzęgło puści. Szoruje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 19:34, 01 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Z całym szacunkiem, ale to jest bzdura Almotowskie S60 można regenerować, pozatym 20 000 przejechać nawet na oryginalnym cylku to wyczyn


Tak, tak. Juz o tym rozmawialismy. Ten cylinder oczywiscie ma mozliwosc zrobienia koljnych szlifow, od 1 do 4, czy jakos tak. Mysle jednak, ze bedzie sie to mila z celem, bo trwalosc gwaltownie spada. Ale bez przesady, jak ktos chce to niech robi. Co d tych 20 000km to spokojnie mozna je zrobic. Ostatnio komus pry 24 000km zaczely pierscienie dzwonic, remonik i jezdzi dalej. pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:01, 01 Mar 2009    Temat postu:

PKS: no 20 000 może i zrobi, ale to jak się pyrka do kościoła co niedzielę kulturalnie Smile Patrick ma oryginalny silnik i już mówił, że coś tam mu się dziać zaczyna (a ma 8tys czy ileś nabite, najlepiej jego zapytać Wink ). Ja zrobiłem szlif przy 14 000 od nowości (fakt, że ona w kość dostawała, no ale...). Co do almotowskiego cylindra, to nie rozumiem jak jego regeneracja zmniejsza trwałość. Przecież tuleja ma taką samą twardość w każdym jej punkcie (mniejwięcej).


Tak naprawdę nie ma co porównywać trwałości, bo jak wiadomo ona zależy od różnych czynników:
-jakość samej tulei/tłoka
-czystości montażu
-prostoliniowości korby, ogólnie trzymanie wszystkich wymiarów
-docierania
-stylu jazdy
-temperatury pracy silnika
-paliwa
-oleju
-wagi kierowcy Wink


Po prostu jeden zrobi na oryginalnym 10 000, drugi na almotowskim 15 000 i nie jest to wybryk natury, tylko suma pewnych czynników.

P.S Tak w ogóle to kto robi takie przebiegi rzędu 20 000 tys? Smile Ja tyle nabiłem w 10 lat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:08, 02 Mar 2009    Temat postu:

Ok, tuleja rzeczywiscie jest tak samo twarda w kazdym punkcie ale im ciensza tym lepiej odprowadza cieplo na zewnatrz, bardziej sie nagrzewa itd. Niestety trzeba brac wzmianke, ze almotowkie cylindry sa z ciut gorszej jakosci materialow. Dla tego tez sa mniej trwale i tak jak przy czeskich czesciach szlif mogl skrocic zywotnosc ok ok.2 000 km to almotowki juz 5 500 km. Co do wyjezdzania 20 000 km to pomyslmy. Wezmy pod uwage, ze ktos jezdzilby nim tylko do szkoly i z powrotem, a takze na inne okazje i do miasta mialby 5km, razem 10km, dodatkowo jezdzil by sobie rekreacyjnie z kolegami i w wyniku trzego przejezdzalby ok. 20km dziennie. Prosto liczac w ciagu roku wyjezdzilby 7300km, a magiczna liczbe 20 000km wyjezdilby wtedy w okresie 2 lat i 9 miesiecy. Niektorzy przejezdzaja wiecej a niektorzy mniej, roznie to bywa. Osobiscie jezdze tylko w okresie wakacji letnich i przejezdzam srednio 6km dzinnie, przy podjezdzie do roznych miejsc, a jezdze naprawde okazyjnie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin