Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
muli na 3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lukasz1207
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa

PostWysłany: Sob 19:20, 08 Sie 2009    Temat postu: muli na 3

Witam!!
mam taki problem z ogarkiem: zrobiłem remont silnika dotarłem go powoli i jeździł bardzo dobrze na z11 osiągał ponad 55km/h aż do dzisiaj gdy zaczął mi się mulic na 3 biegu
na 1 jest bardzo dobrze nawet bączka zakręci ale po wrzuceniu 3 nie mogę odkręcic manetki gazu musze jeździc ciągle na minimum dodam że gaźnik jest nowy.
z góry dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mzt
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sulęcin k. Środy Wlkp

PostWysłany: Sob 20:36, 08 Sie 2009    Temat postu:

Dobrze jest ustawiony gaźnik? Może dostaje za dużo, lub za mało paliwa.
Najpierw spróbować ustawić blaszkę na iglicy. A jeśli nie pomoże, to blaszką w komorze pływakowej.

Na iglicy: im wyżej blaszka, tym mniej paliwa dostaje i na odwrót
W komorze pływakowej:blaszka podgięta do góry=więcej benzyny, i na odwrót


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukasz1207
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa

PostWysłany: Sob 20:51, 08 Sie 2009    Temat postu:

ale na tym gaźniku już jeżdżę dośc długo i dobrze jeździł dopiero dziś się coś zwaliło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mzt
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sulęcin k. Środy Wlkp

PostWysłany: Sob 20:56, 08 Sie 2009    Temat postu:

Dziwne, że od razu zaczął mulić.
Podaj jakiego koloru jest świeca i czy zalewa. Najlepiej po przejechaniu na trzecim biegu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Sob 21:06, 08 Sie 2009    Temat postu:

W komorze pływakowej masz taką małą dziurkę, do której leci paliwo a potem do cylka. Jak pojedziesz na 3 biegu i zacznie mulić to zakręć kranik i powoli się zatrzym. Śrubokrętem otwórz komorę pływakowej i sprawdź, czy jest benzyna. Jak jest same dno, to sprawdź czy doszło do tej dziurki, rpzez która leci benzyna. Jak nie, to za mało jej jest i potrzeba zwiększyć poziom paliwa.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Nie 5:56, 09 Sie 2009    Temat postu:

też tak miałem to lewe powietrze- ogranicz!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Nie 8:11, 09 Sie 2009    Temat postu:

Może też być. Dokręć śruby między połączeniami: kruciec-gaźnik, kruciec-cylinder, tam najczęściej jest lewe powietrze.
Przedmuchałbym też dysze. Skoro ciągle było dobrze a teraz muli, to mógł jakiś paproch wlecieć ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Nie 8:43, 09 Sie 2009    Temat postu:

Uszczelnij sobie łączenia na krućcu. I sprowdz czy gumowa rurka od filtra nie jest popękana. Trzeba zwiększyc dopływ paliwa iglce wyregulować. Ale nie jestem pewiem co do tej iglicy. Powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukasz1207
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa

PostWysłany: Nie 9:08, 09 Sie 2009    Temat postu:

ok dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi jutro dam znac czy się poprawiło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Triple H
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:56, 09 Sie 2009    Temat postu:

miałem identyko problem w moim ogare przyczyna : przedmuchać dysze i wszstko działa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukasz1207
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poniatowa

PostWysłany: Wto 14:48, 11 Sie 2009    Temat postu:

sory że się nie odzywałem ale nie miałem dostępu do kompa ogar przestał mulic tylko troche słabo sie rozpędza i nie wchodzi na wysokie obroty ale to wina niedochodzącego paliwa kupię drugi kranik i będzie po kłopocie
dzięki wszystkim za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin