Maszyna zgasła

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bazyl
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:22, 30 Gru 2011    Temat postu: Maszyna zgasła

Witam. mam problem z moja jawka a mianowicie, byłem wczoraj u kolegi to jeszcze jakoś jechał ale jak już wracałem do domu to jechał coraz wolniej wo ogóle sie nie wkręcał na oboty takie jakie maja być ale to nic jadę ja mu pełny gaz a on mi coraz wolniej i zwalnia az w końcu zgasł odpaliłem go ponownie po 5 minutach pchania strzeliło z gaźnika przejechałem kawałek i znowu zgasł i już nie odpalił cóż by to mogło być tłok by puchnoł?? bo już od jakiegoś czasu zaczeło mi coś zięzić w silniku najprawdopodobniej pierścienie i z czasu zięziło coraz głośniej czyżby się zatar?? zgóry dzięki i pozdrawiam )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 12:47, 30 Gru 2011    Temat postu:

Aha, czyli rozumiem że mam wróżyć z fusów. Tak? Sprawdź czy jest kompresja, czy dochodzi paliwo, czy zapłon się nie przestawił a dopiero później mów że masz problem z czymś..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:34, 30 Gru 2011    Temat postu:

Zapłon raczej się przestawił jak strzela z gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zuzia
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 15:53, 30 Gru 2011    Temat postu:

Kompresję sprawdź, może poszedł któryś z pierścieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 16:22, 30 Gru 2011    Temat postu:

Kawula9 napisał:
Zapłon raczej się przestawił jak strzela z gaźnika.

ha ha ha.. się uśmiałem... sprawdź przerwę na platynkach bo według mnie jest za duża albo po prostu zapłon się rozregulował i amen. Wkręć i zobacz na innej świecy, sprawdź lub wymień kondensator.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:56, 30 Gru 2011    Temat postu:

Ogarzysta200 napisał:
Kawula9 napisał:
Zapłon raczej się przestawił jak strzela z gaźnika.

ha ha ha.. się uśmiałem... sprawdź przerwę na platynkach bo według mnie jest za duża albo po prostu zapłon się rozregulował i amen. Wkręć i zobacz na innej świecy, sprawdź lub wymień kondensator.


Co co w mojej wypowiedzi nie pasuje?Chyba oczywiste że jak się zapłon przestawił to razem z nim platyny(Bo są częścią zapłonu).Swoją tezę wystawiłem na podstawie że mu zwalniała , a później nagle zaczęła szczelać z gaźnika.Więc nwm o co ci chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 21:17, 30 Gru 2011    Temat postu:

Kawula9 napisał:
Ogarzysta200 napisał:
Kawula9 napisał:
Zapłon raczej się przestawił jak strzela z gaźnika.

ha ha ha.. się uśmiałem... sprawdź przerwę na platynkach bo według mnie jest za duża albo po prostu zapłon się rozregulował i amen. Wkręć i zobacz na innej świecy, sprawdź lub wymień kondensator.


Co co w mojej wypowiedzi nie pasuje?Chyba oczywiste że jak się zapłon przestawił to razem z nim platyny(Bo są częścią zapłonu).Swoją tezę wystawiłem na podstawie że mu zwalniała , a później nagle zaczęła szczelać z gaźnika.Więc nwm o co ci chodzi.


Łoj, sorki wielkie ;d
źle się przypatrzyłem, myślałem że tam pisze "Zapłon raczej się NIE przestawił". Sorki jeszcze raz ale to ta atmosfera przed sylwestrem mnie rozprasza Very Happy

Jak już to jest napisane. ;] Wesołego. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 22:22, 30 Gru 2011    Temat postu:

nie prawda, od ponad roku pisze i jest napisane to poprawne formy!
zapłon o ile jest dobrze przykręcony może się przestawić tylko i wyłącznie podczas zużycia platynek i to o bardzo mały kąt, więcej wariacji pojawia się gdy padną nam łożyska, a w tym przypadku zapewne padło coś w silniku, łożyska albo pierścienie, zależy co znaczy rzęzić i jak to było słychaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 03 Sty 2012    Temat postu:

no to zięzienie to jest tak jak by metal o metal tarł albo metal był położony na czymś co drzży no cięzko jest to opisać słowami nagrał bym filmik ale tego nie slychać tak za dobrze to jak by łożyska poszly to łożyska na wale czy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 19:48, 03 Sty 2012    Temat postu:

W jawce którą kiedyś naprawiałem głośno zawsze chodził korbowód ( tak że słychać go było na 2 ulice dalej). Radziłbym to sprawdzić a dużo rozbiórki z tym nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 22:24, 03 Sty 2012    Temat postu:

zdejmiesz cylinder (można dokonać inspekcji pierścieni wcześniej przez okna ssące i wydechowe), zmierzysz tłok, tuleję, sprawdzisz korbowód, chwycisz wał za wirnik poruszasz w górę i w dół i będziesz wszystko wiedział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin