Jawa 50 Mustang - gaźnik ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xajer
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rydułtowy

PostWysłany: Śro 18:40, 28 Gru 2011    Temat postu: Jawa 50 Mustang - gaźnik ?

Witam !
Mam pewien problem z Jawką 50 Mustang.
Problem opiszę w punktach bo myślę że najlepiej będzie to wyglądać.

1. Odkręcam kranik , odpalam silnik (Śrubka regulacji obrotów , wkręcona na maxa)
2. Silnik oczywiście chodzi na bardzo wysokich obrotach no i powoli zaczynam skręcać tą śrubkę (manetki gazu wogóle nie ruszam). No i jak wykonam może ze 1,5 do 2,5 obrotu , silnik zaczyna gasnąć a jak leciutko dodam gazu od razu wchodzi na takie same obroty jak były na początku.
3. Kręcąc śrubką dalej silnik gaśnie. Próbuję odpalić na nowo i kopie , kopie nic. Świeca Zalana ! , zakręcam kranik.(czasem złapie , czasem nie ale najczęściej jest zalana świeca)
4. No to czyszczę świece , iskra jest. Na nowo odkręcam kranik , próbuje zapalić - nic , kopie dalej , nic i kopie - nic. No to myślę za słabe obroty żeby zapalił i znowu śruba na maxa , za chwile zaczyna wywalać mi paliwo z gaźnika nie wiadomo z kąd. (Wydaje mi się że leci z takiej dziurki która jest koło króćca lub z komory pływakowej tam gdzie przychodzą takie dwie śrubki i taki przycisk jakby którym się wpuszcza paliwo)


Czyściłem już gaźnik tak jak pisało w tutorialu , wyczyściłem odrazu filtr powietrza , sprawdziłem gume czy nie ma lewego powietrza , dalej nic !
Proszę o pomoc , bo nie wiem co się dzieje !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:32, 28 Gru 2011    Temat postu:

Za duży poziom paliwa w "komorze pływakowej".
Spróbuj TROCHĘ odgiąć w duł blaszkę od pływaka jeżeli nie wiesz która to, to poszukaj w touraliach czy jak się to pisze
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xajer
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rydułtowy

PostWysłany: Czw 17:54, 29 Gru 2011    Temat postu:

Troszkę pomogło. Nie wywala już z tej dziurki która jest koło króćca , leciutko tylko leci z tej pokrywy która jest na pływaku i są te dwie śrubki i ten przycisk ale już sobie z tym poradzę , ale nie wiem dlaczego silnik nie utrzymuje się na niskich obrotach tak jak powinien tylko gaśnie... , co może być przyczyną ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 18:25, 29 Gru 2011    Temat postu:

przelewa ci
jest na forum piękny opis regulacji na zasadzie naczyń połączonych. czemu ludzie z tego nie korzystacie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xajer
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rydułtowy

PostWysłany: Czw 18:43, 29 Gru 2011    Temat postu:

I myślisz że jeśli nadal jest za wysoko poziom paliwa w komorze to dlatego silnik gaśnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Czw 20:33, 29 Gru 2011    Temat postu:

Myślę, że powinieneś przeczyścić dysze. Wcześniej chodziła dobrze i stało się to nagle czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 20:51, 29 Gru 2011    Temat postu:

skoro sie przelewa paliwo z komory pływakowej górą to albo zaworek szlag trafił albo rozregulowany w diabły gaźnik jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 20:59, 29 Gru 2011    Temat postu:

obstawiam tą drugą opcję, to by się zgadzało z objawami jakie napisano w pierwszym poście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xajer
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Rydułtowy

PostWysłany: Pią 9:34, 30 Gru 2011    Temat postu:

No ręce mi opadają po prostu. Dostałem dzisiaj nowy gaźnik , od razu go zamontowałem. No i po zamontowaniu.. NIC ! Wogóle nie chciał zapalić , świecy nie zalewało ale mogłem sobie kopać i kopać i nic. Potem wziąłem go na pych to zapalił ale nie zdążyłem przejechać nawet 200 metrów i już gasnął , szarpało nim leciutko ale było odczuwalne.
No to potem pomyślałem że jeśli nie gaźnik to coś w silniku. Rozkręciłem cylinder , na tłoku było takie czarne coś (chyba nagar) no to wziąłem ścierkę trochę benzyny i mniej więcej zeszło. Poskładałem wszystko z powrotem.
I teraz ani nie zapala i dodatkowo słychać jak się kopie takie stukanie jakby w cylindrze.


Błagam was o pomoc !!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xajer dnia Czw 21:51, 05 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin