Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Łożysko pod sterem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Nie 9:35, 24 Lip 2011    Temat postu:

ASO tobie są potrzebne kulki o odpowiedniej średnicy a nie łożysko wciągnij kulki z wianka łożyska i za mocuj je na smar włóż ich tyle ile się zmieści żeby było na równo z miską żeby nie wystawały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ASO
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:49, 24 Lip 2011    Temat postu:

Black Dog napisał:
ASO tobie są potrzebne kulki o odpowiedniej średnicy a nie łożysko wciągnij kulki z wianka łożyska i za mocuj je na smar włóż ich tyle ile się zmieści żeby było na równo z miską żeby nie wystawały

Wiadome przecież Wink, tylko myślałem że mnie upewnicie że taka różnica nie będzie miała żadnych znaczeć czy coś, bo jak kupię wianek, to raczej juz do zwrotu nie będzie, a ponad 10 zł wywalić w błoto to tak +/- Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 14:25, 24 Lip 2011    Temat postu:

Mac napisał:
Łożysko przy sterze, to nie koło to nie ma takich obrotów i obciążeń. Ma nie mieć luzów i dać się luźno obracać. Przymierz. Jeżeli te setne milimetra nie zmienią nic, to śmiało na nich jeździj.


no właśnie tam są bardzo duże obciążenia, każda dziura której nie zamortyzuje zawieszenie odbija się na główce, jak części są marnej jakości czy też luz jest zbyt duży skutkuje to złym prowadzeniem a w cięższych sprzętach drżeniem kierownicy i biciem przy hamowaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Nie 19:57, 24 Lip 2011    Temat postu:

ASO napisał:
Black Dog napisał:
ASO tobie są potrzebne kulki o odpowiedniej średnicy a nie łożysko wciągnij kulki z wianka łożyska i za mocuj je na smar włóż ich tyle ile się zmieści żeby było na równo z miską żeby nie wystawały

Wiadome przecież Wink, tylko myślałem że mnie upewnicie że taka różnica nie będzie miała żadnych znaczeć czy coś, bo jak kupię wianek, to raczej juz do zwrotu nie będzie, a ponad 10 zł wywalić w błoto to tak +/- Smile

Kulki mają mieć taką samą średnice wianek ci jest obojętny bo i tak go wyjmujesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ASO
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:59, 24 Lip 2011    Temat postu:

Wrr, ale Ty jesteś uparty na ten wianek...
Tak, będę miał kulki, ale są 4.75 a nie 4.99, i chodzi mi czy będzie wielka różnica, daruj z tym wiankiem zamień na komplet kulek i będzie ok...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:39, 24 Lip 2011    Temat postu:

Wg mnie różnica jest znaczna i może powodować problem w regulacji, dokręcisz za mocno to będzie się ciężko kręciło kierownicą, dokręcisz mniej to będzie luz na półce.
Skoro oryginalnie były 4.99 to pod taki wymiar są dobrane bieżnie, lepiej by było dorwać 4.99.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ASO
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:12, 24 Lip 2011    Temat postu:

moskit122 napisał:
Wg mnie różnica jest znaczna i może powodować problem w regulacji, dokręcisz za mocno to będzie się ciężko kręciło kierownicą, dokręcisz mniej to będzie luz na półce.
Skoro oryginalnie były 4.99 to pod taki wymiar są dobrane bieżnie, lepiej by było dorwać 4.99.


Całe miasto zjeździłem i nic lepszego nie znajdę... czyli jestem w D7pie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:41, 25 Lip 2011    Temat postu:

Kup koronki do składaka , pasują bez problemów.Bodajże one przychodziły do przedniego koła.Porozbierasz koronki i będziesz miał takie śruty.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Pon 9:31, 25 Lip 2011    Temat postu:

Aso pisałem ci cały czas o tym bo w poprzednich postach napisałeś że ''Moje łożysko ma....'' a nie "Moje kulki mają..."

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 16:32, 25 Lip 2011    Temat postu:

a całego kompletu z bieżniami dostać nigdzie nie idzie? szukaj w necie, z przesyłką nawet duży koszt to nie będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Pon 17:26, 25 Lip 2011    Temat postu:

Tam najleprze były by moim zdaniem łożyska oporowe. Jest trochę zabawy ale jak ma się tokarkę czy znajomego tokarza to bez problemu idzie to zrobić. Rozciąć pierścień na montarzu lagów, dobrać dystans i łożyska. A może to lekki przerost formy nad treścią... Nie wiem, ale to daje dożywotnią gwarancję sprawności Very Happy

Chyba dawno w szkole nie byłem... Ale porażka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubas101 dnia Pon 17:29, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin