Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ogar słaby

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateo127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:14, 23 Lip 2011    Temat postu: Ogar słaby

Witam!
Mam taki problem a mianowicie jak odpalę ogara i dodam gazu to jest taki efekt jakby się zastanawiał chwilę i dopiero zwiększał obroty co powoduje problem przy ruszaniu pod nawet małe wzniesienia bo się nie może pozbierać czego to może być wina? A potem już jedzie bez problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 7:10, 24 Lip 2011    Temat postu:

Możesz tylko troszke obroty wkręcić. Powinno wystarczyć. W szczególności gdy masz ustawione b. niskie i późny zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateo127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:14, 24 Lip 2011    Temat postu:

Zwiększenie obrotów o trochę nic nie dało dopiero jak zwiększyłem więcej to jest lepiej ale ogar sam jedzie po puszczeniu gazu na 1 i obroty są dość wysoki. Zrobiłem tak jak miałem wcześniej czyli umiarkowane to musi być wina czegoś innego. Dodam że mam stożkowy filtr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 14:31, 24 Lip 2011    Temat postu:

to stożkowy filtr możesz sobie w d wsadzić, jak zakładasz takie czary to trzeba gaźnik przeregulować pod niego a że te gaźniki regulować za bardzo nie idzie to proponuje wrócić do oryginalnego stanu rzeczy z filtrem w puszce a przy okazji sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej, czy nie łapie gdzieś lewego powietrza no i na wszelki wypadek przeczyścić i doregulować zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateo127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:59, 24 Lip 2011    Temat postu:

Tylko że jak mam oryginalny filtr założony to nie osiąga v-max bo przerywa tak od 3/4 manetki a na tym stożku niema problemu. ogar mam odblokowany tylko dysza jest jeszcze 65.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie 19:20, 24 Lip 2011    Temat postu:

a powiedz kolego jaki masz kolor świecy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateo127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:01, 24 Lip 2011    Temat postu:

nie do końca kawa z mlekiem trochę ciemniejszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:41, 24 Lip 2011    Temat postu:

gaźnik jest źle wyregulowany do tego układ ssący nie jest dobrany pod gaźnik i silnik i takie skutki później wychodzą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateo127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:12, 25 Lip 2011    Temat postu:

To co mam zrobić żeby było dobrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 16:31, 25 Lip 2011    Temat postu:

wrócić do oryginału i wyregulować gaźnik a wcześnie sprawdzić zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateo127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:51, 25 Lip 2011    Temat postu:

A czym się w tym gaźniku reguluje w końcu bo jedni piszą że ilością benzyny w pływaku inni zaś że iglicą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:47, 25 Lip 2011    Temat postu:

W Twoim przypadku regulacja obejmuje opuszczenie iglicy o rowek oraz przyspieszenie opóźnionego zapłonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin