jest paliwo ale nie jedzie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:04, 23 Gru 2008    Temat postu:

no to zrobie to tylko jutro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:24, 23 Gru 2008    Temat postu:

Tak to moze byc przyczyna. Choc poziom paliwa w baku tez ma duzo do powiedzenia. Ja jednak obstawial by zgodnie z macq na zaworek iglicowy. Jak uda Ci sie go wyczyscic nie uszkadzajac go to ok. Ja lubie takie rzeczy wymieniac, moze dlatego, iz po prostu stoja na pulce. Mozna tez sie takim zaworkiem pobawic. Odkrecasz dekiel z gaznika, puszczasz paliwo i bawisz sie blaszka. Jak jej nie przycisniesz paliwo powinno leciec swobodnym, rownym strumieniem. Kazdy odchyl wskazuje na zatkanie. Pokombinowalbym tez z tym kranikiem i bakiem, w koncu papruchy same z siebie sie nie biora. Moze jakis filtr paliwa? Tak na przyszlosc Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 20:28, 23 Gru 2008    Temat postu:

jest filtr na kraniku i filtr na drodze kranik-gaźnik
a co do waszych rad to jutro to zrobię


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 21:25, 23 Gru 2008    Temat postu:

Filtr masz bibułkowy czy siateczkowy? Bibułkowy od razu wywal wpizdu, bo może to być przyczyna, ponadto zatrzymuje on olej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 10:16, 24 Gru 2008    Temat postu:

ja mam takie filtry ale jeden założony ten mniejszy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tak wogóle to jaki powinien być ten filtr
a u mnie wszyscy jeżdża na takich filtrach i jakoś jest wszystko ok
ja też na starym kranie jeździłem na tym filtrze większym


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Śro 10:23, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 10:28, 24 Gru 2008    Temat postu:

Taki filtr być nie może i on na 99% jest przyczyną Twoich kłopotów. Jak się wypelni, to jest fajnie, ale podczas jazdy się opróżnia i nie może zaciągnąć nowej dawki paliwa z baku. Po prostu jest to filtr do czterosuwów z pompą paliwa (ten pierwszy). Ten drugi jest do czterosuwowych motocykli, bądź 2T z dozownikiem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Śro 10:29, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jano
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:40, 24 Gru 2008    Temat postu:

Nie no macq nie zgodzę się z Tobą. Sam korzystam z tego pierwszego filtra w Ogarze 200 i zrobiłem już ponad 600km bez żadnych problemów z przepływem, smarowanie też jest dość dobre bo nie odczuwam spadku mocy ani nadmiernego grzania się. Znam również osobę która ma taki w Jawie 50 i ma przejechane ok. 1500km bez najmniejszych problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 11:53, 24 Gru 2008    Temat postu:

gadajcie mi co ja mam zrobić a nie co jest przyczyną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Śro 12:08, 24 Gru 2008    Temat postu:

To i ja się wtrące Razz Jeździłem około 600km jawką na tym drugim filtrze co podał kolega i nie miałem z nim żadnych problemów. Ostatnio go juz wywaliłem bo był cały czerwony i rdza w nim pływała. Więc, ja się nie zgodzę z tym, ze ten filtr jest zły Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 12:39, 24 Gru 2008    Temat postu:

Cytat:
gadajcie mi co ja mam zrobić a nie co jest przyczyną
Wywal ten filtr i zobacz. Ten sam filtr miałem w innym motocyklu (co prawda nie miał oleju w paliwie, no ale..) i wystarczyło depnąć i moto się dławiło. W końcu zablokowałem skrzyżowanie na wszystkich świętych bo moto zdechło, wkurwiłem się i kupiłem nowy filtr- stary wcale nie był zapchany, ani brudny. Po wymianie problem minął.

Cytat:
Nie no macq nie zgodzę się z Tobą. Sam korzystam z tego pierwszego filtra w Ogarze 200 i zrobiłem już ponad 600km bez żadnych problemów z przepływem, smarowanie też jest dość dobre bo nie odczuwam spadku mocy ani nadmiernego grzania się. Znam również osobę która ma taki w Jawie 50 i ma przejechane ok. 1500km bez najmniejszych problemów.
Jak widać co człowiek to opinia. Czarnobyl też sobie żył i nie było żadnego problemu, ale wady konstrukcyjne spowodowały pewnego pięknego dnia śmierć wielu ludzi.

Teoretycznie ten filtr się nie nadaje do 2T z olejem w baku, ale to tak jak z Czarnobylem- jednemu pochodzi, drugiemu padnie, takie to życie już jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 14:29, 24 Gru 2008    Temat postu:

Chmm. Rzeczywiscie bibula ma to do siebie, iz bardzo dobrze czysci. Zatrzymuje nie tylko zanieczyszczenia ale czesc oleju co nie jest zle! Gdy paliwo odstaje w baku na dluzszy czas z olejem dzieja sie dziwne rzeczy. Potem zatyka np. dysze lub inne elementy gaznika. Taki filtr to eliminuje. Dlatego stosuje sie tez dozowniki oleju. Jedyna wada jaka on posiada to mala przepustowosc paliwa, i czesto sie zapycha. Mozna to jednak wyeliminowac odpowiednim montazem(pionowo, krotsza przwod paliwowy) i regulacja gaznika(odpowiednie ustawienie przepustnicy, iglicy, poziomu paliwa w komorze plywakowej). Gdy zrobimy to nie umiejetnie wystepuja problemy z odpaleniem i praca na wyzszych obrotach. Czesto przygasa. Tych wad jednak nie ma filtr siateczkowy, ktory jest uzupelnieniem mini filtra w kraniku. Zaczymuje wieksze syfy ale nie ingeruje w olej. Bibulka ztrzymuje gorzej rozpuszczony olej, gdy stosuje sie swiezy i dobry gatunkowo nie powinno byc problemow. Wiec nie do konca sie zgadzam, ze filtr bibulkowy nadaje sie tylko i wylacznie do 4T. Sam go uzywam i po malej regulacji gaznika chodzi BDB, choc mogloby byc lepiej. To przyznaje. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:02, 24 Gru 2008    Temat postu:

Ja uwarzam że paliwo do zbiornika powinno się wlewać przez lejek z drobniutkim sitkiem. W tym przypadku niesądzę że powinno się stosować jakiekolwiek filterki niędzy kranikiem, a gaźnikiem. Taka jest moja opinia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 22:34, 24 Gru 2008    Temat postu:

Damian napisał:
Ja uwarzam że paliwo do zbiornika powinno się wlewać przez lejek z drobniutkim sitkiem. W tym przypadku niesądzę że powinno się stosować jakiekolwiek filterki niędzy kranikiem, a gaźnikiem. Taka jest moja opinia.


Niewiem czy to cos pomoze. Usuwa to tylko ryzyko wlania syfu wraz z paliwem. Nie usuwa to starego oleju. Takie cos sens jak wlewa sie paliwo z brudnego pojemnika, lub z materialu nieodpornego na korozje. A co z zardzewialym bakiem i farba w nim? A co z elementami kranika, szczegolnie nowego? A co z osadzajacym, opadajacym starym, odstanym olejem? A co z zanieczyszczeniami dostajacymi sie przez korek? Taki lejek oczywiscie jest w wiekszosci wypadkow przydatny ale jego stosowanie nie eliminuje stosowania jakiegokolwiek filtra. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:21, 26 Gru 2008    Temat postu:

pks100 napisał:
Damian napisał:
Ja uwarzam że paliwo do zbiornika powinno się wlewać przez lejek z drobniutkim sitkiem. W tym przypadku niesądzę że powinno się stosować jakiekolwiek filterki niędzy kranikiem, a gaźnikiem. Taka jest moja opinia.


Niewiem czy to cos pomoze. Usuwa to tylko ryzyko wlania syfu wraz z paliwem. Nie usuwa to starego oleju. Takie cos sens jak wlewa sie paliwo z brudnego pojemnika, lub z materialu nieodpornego na korozje. A co z zardzewialym bakiem i farba w nim? A co z elementami kranika, szczegolnie nowego? A co z osadzajacym, opadajacym starym, odstanym olejem? A co z zanieczyszczeniami dostajacymi sie przez korek? Taki lejek oczywiscie jest w wiekszosci wypadkow przydatny ale jego stosowanie nie eliminuje stosowania jakiegokolwiek filtra. Pozdrawiam



Przyznaję, masz rację , ale po co usuwać stary olej? Silnik go poprostu przeali i spokuj....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 14:37, 26 Gru 2008    Temat postu:

Oczywiscie silnik go przepali. Tylko zanim dojdzie do cylindra moze zatkac mnostwo podzespolow. Szczegolnie roznego rodzaju przewezenia w gazniku. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin