Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka umiera!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 12:34, 11 Mar 2007    Temat postu:

mandos napisał:
Sprawdź dokładnie czy nigdzie nie łapie lewego powietrza (niedokręcony albo pęknięty króciec). Jak ciągnie fałszywe powietrze to mieszanka staje się bardzo uboga i silnik nie ciągnie.
Ale w takim wypadku motor powinien też źle chodzić nie na biegu, a w moim przypadku bez wrzuconego biegu jest ok, tylko jak jakiś bieg dam to tak traci moc Crying or Very sad Confused Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 13:48, 11 Mar 2007    Temat postu:

Niekoniecznie. Ja miałem tak, ze silnik raz chodził normalnie i np. przez 500 metrów jazdy było wszystko ok, a potem zaczynały sie dziać cuda. Albo ciągnęła jak szalona albo wcale nie miała mocy. po prostu pod wpływem wibracji silnika raz łapała lewe powietrze raz nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 13:53, 11 Mar 2007    Temat postu:

Muszę poprawić mandosa. To, że kiedy łapie lewe powietrze to może być prawda, ale silnik słabnie nie przez to, że mieszanka staje się uboga, tylko, że jest niewłaściwy stosunek powietrza do paliwa. Ten stosunek wynosi 1:3. Nie myl pojęć mandos Cool Pozdrawiam Jawkowicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 14:39, 11 Mar 2007    Temat postu:

Przepraszam, że tak ciągle dopowiadam, ale co pare godzin zniecierpliwiony zchodze do jawki i kombinuję. To moge dopowiedzieć jeszcze, że jak wyjechałem na taką, jeszcze bardziej prostą i gładką ulicę, i sobie myślę- teraz to już nie ma czego słabnąć (wtedy po podwórku jechałem, prubowałem jechać). No więc odpalam, gazuje na maxa i ok, wrzucam bieg 1 i ruszam wyje troche i przez 2 sek. jedzie i słabnie, zwalnia. Wciskam sprzęgło max gaz i puszczam jedzie przez chwilę (jakieś 10km\h ( Crying or Very sad oby to się naprawiło Exclamation). No i tyle. Nie da się nawet na pare sekund rozpędzić. Wogóle nie mam pojęcia co to jest. Tata jutro mówił że odpali i popatrzy bo sam miał pancerkę... Oby Crying or Very sad. Bardzo Was proszę, jeżeli macie jeszcze jakieś sugestie, porady o wypowiedzenie się. Bardzo mi zależy, jeszcze nią praktycznie nie jeździłem, bo kupiłem tuż przed zimą...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 15:54, 11 Mar 2007    Temat postu:

Miałem kiedyś podobnie w motorynie na pierwszym biegu była mocna rozpędzam się wrzucam dwójkę i zwalnia problem był w tym że miałem za bardzo napięty łańcuch Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 16:19, 11 Mar 2007    Temat postu:

Jawkowicz jaki stosunek powietrza do paliwa wynosi 1:3? Bo ja sie uczyłem, że np. masowy stosunek powietrza do paliwa wynosi ok. 14,5 [kg powietrza/kg paliwa]. A o jakim stosunku Ty piszesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:50, 11 Mar 2007    Temat postu:

jeszcze raz napiszę...:
to są pierścionki !!! musisz je wymienić a nie sie zastanawiać co to może być... ja gdy miałem podobne objawy to odrazu je wymieniłem i jawka latała....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 17:15, 11 Mar 2007    Temat postu:

Dziękuje Wam wszystkim za sugestie i pomoc. Przed chwilą rozmawiałem z gościem od którego kupiłem ten motor i napisał mi, że jak on go kupił to to samo miał, przeczyścił 2 dysze, gaźnik i pływak i było wszystko ok. No dobra spróbuję najpierw to co on mi polecił- wkońcu ten moto był jego Very Happy jeżeli to nie poskutkuje (tfu Exclamation Exclamation ) to spróbuje tego co Wy mi poradziliście (mangus itp). Dziękuje jeszcze raz. Napisze jak już zrobie... Pozdr. A tak na zdrowy rozum to myślicie, że to to co mi typo powiedział Question Confused. Co więcej, jak go spytałem czy wogóle ten silnik jest dobry i mocny (tak normalnie) to mi odpisał "jak to zrobisz to będze miała więcej mocy. ja z moim kolegą spokojnie wyjeżdżałem pod górkę raczej na 1 ale czasem dało się wrzucic 2 a na prostej 3" czasem dało się wrzucic 2 mam nadzieję, że chodziło mu o wrzucenie 2 pod górkę, a nie na prostej Laughing. Sorka że się tak rozpisałem, ale mam już mętlik w gowie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:47, 11 Mar 2007    Temat postu:

Sadze , ze dobrze , ze sie mocno rozpisujesz, bo o to wlasnie chodzi na forum .. Bo jesli ci sie cos zepsuje w jawce i napiszesz 1 post o tym i raz na tydzien bedziesz odpowiadal , to nikt tutaj nie jest w stanie ci pomoc .. proponuje sprawdzic te pierscionki bo to max 1,5h roboty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 18:17, 11 Mar 2007    Temat postu:

A co sądzicie o tym, co powiedział typ od którego kupiłem moto?? przeczyszczenie dysz, gaźnika i pływaka. Nikt nie napisał narazie takiego stwierdzenia. Czy to może być to? wiadomo, że jak mówi tak typ który go miał to musi być prawda, ale nie znacie go... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 18:27, 11 Mar 2007    Temat postu:

pisałem ci jako pierwszy post zebyś sprawdził tą blaszke wraz z gaźnikiem i nawet ktoś jeszcze dopisał zebys to zrobił a teraz mowisz ze nie pisaliśmy Ci? :/ ale mniejsza o to, przeczyść ten gaźnik i daj znać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 17:01, 12 Mar 2007    Temat postu:

Nie wiem jak tego nie widziłem wcześniej, ale na gaźniku brakuje mi 1 śróbki Exclamation Exclamation Exclamation. Nie tej do regulacji, tylko tej środkowej z lewej strony gaźnika (patrząc- siedząc na motorze). Wydaje mi się prawie na 100%, że to jest ta przyczyna. Co o tym sądzicie, czy to na pewno to Question. I gdzie mógł bym dostać taką śróbę Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 17:10, 12 Mar 2007    Temat postu:

To nie masz dyszy, ale nie wiem której, bo jakoś dziwnie tłumaczysz. Zrób fote i Ci powiem Wink W sklepie możesz dostać dyszę, ale chyba musisz komplet kupić, czyli dwie. Groszowa sprawa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adek755
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 17:15, 12 Mar 2007    Temat postu:

Kurde sęk w tym, że nie mam cyfrówki. Dopiero teraz zczaiłem się (bo przechyliłem) że skądś wycieka bena, więc zacząłem sprawdzać, i tu patrze nie ma śrubki czy tam dyszy. Jak znajde fote gaźnika (kiedyś gdzieś tu widziałem, to umieszcze). Prosiłbym jednak kogoś kto ma cyfrówkę, jakby mógł, to żeby zrobił zdjęcie gaźnika (z obu stron) a ja bym zaznaczył którego to brakuje, bo się nie znam troche:(. Bardzo dziękuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pon 17:28, 12 Mar 2007    Temat postu:

wiem jemu chodzi o srube wolnych obrotow musisz sobie ja kupic i wkrecic pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin