Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka odpala ale nie jedzie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
allegron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 18:03, 23 Gru 2008    Temat postu:

panowie ja mam identycznie to samo wyczysciłem wszystkow gazniku na ideal kranik nowy pszewód paliwowy zapłon od nowa i cały czas jest tak samo ps sprawdz czy pszepustnica ci sie niezawiesza i jak zapali to wcisnij pszelewanie i tak jedz asz sie nierozgrzeje silnik (czesto puszczaj bo zalejesz)
Warn za pisownię i nie pokazuj tu się bez firefoxa 2.0, lub słownika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:40, 23 Gru 2008    Temat postu:

macq musze przyznac racje. Dysz nie powinno sie czyscic czy sprawdzac drutem. Jak ktos nie ma wprawy, robi to na hama czy zlym drutem, latwo moze uszkodzic dzusze. Latwiej jest chyba ja przedmuchac Wink Co do problemu rzeczywiscie problem upatruje w doplywie paliwa. Jezeli zaplon jest w 100% sprawny i swieca jest w BDB stanie. Jezeli uwazasz, ze gaznik jest wporzadku moze problemem jest rzeczywiscie lewe powietrze lapane gdzies. Mysle, ze warto by bylo zainstalowac w filtr paliwa. I jeszcze jedno. Jak zgasnie i wyciagniesz swiece jest mokra czy sucha i jaki ma kolor? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:07, 27 Gru 2008    Temat postu:

Witam znowu,

Jak ktoś mądry radził na forum, zakleiłem taśmą gaźnik od strony filtra powietrza, odpaliłem i nie zgasł!!! Trzymał tylko cały czas wysokie obroty i nie reagował na doadanie/oddanie gazu. Zdjęłem taśme, popracował chwile i zgasł. Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Sob 16:10, 27 Gru 2008    Temat postu:

To takie prowizoryczne ssanie. Wzbogaciłeś mieszankę poprzez "zabranie" powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:32, 27 Gru 2008    Temat postu:

no to może za mało paliwa w komorze pływakowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:41, 27 Gru 2008    Temat postu:

Jest juz na maksimum więcej nie moge ustawić bo się przelewa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 0:25, 28 Gru 2008    Temat postu:

Tego nie musisz zaklejac tasma klejaca. Wystarczy przylkozyc reke Wink NIc Ci sie nie stanie a lepiej uszczelnisz. Jezeli dostaje za malo paliwa mozesz jedynie podniesc iglice. Pozatym prawdopodobnie silnik dostaje gdzies lewe powietrze. Odkrec gaznik i krociec. Wyczysc koncowki, zaloz porzadne uszczelki i tak samo a nawet lepiej porzadnie skrec. Wszystko powinno byc ok Wink Chyba, ze cos nie tak z gaznikiem, przepustnica. Ale to malo prawdopodobne. Zrob tez taki test, ze przyslon calo reka szczelnie kanal wlotowy gaznika. Jezeli silnik sie zadusi i zgasnie nie lapie lewego powietrza, tak powinno byc. Jezeli jest odwrotnie to lapie. Milego naprawiania i pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 17:24, 28 Gru 2008    Temat postu:

wymiatacz07 napisał:
Witam znowu,

Jak ktoś mądry radził na forum, zakleiłem taśmą gaźnik od strony filtra powietrza, odpaliłem i nie zgasł!!! Trzymał tylko cały czas wysokie obroty i nie reagował na doadanie/oddanie gazu. Zdjęłem taśme, popracował chwile i zgasł. Co wy na to?

To mówiłam ja ;D to jak masz bardzo wysokie obr. to przytkaj trochu mniej rurkę od filtra i powinien chodzić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawka50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ciechocinek

PostWysłany: Nie 18:21, 28 Gru 2008    Temat postu:

Zobaczcie czy linka gazu wam się nigdzie nie zawiesza i pierścionki a w ostateczności tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 18:49, 28 Gru 2008    Temat postu:

Jakie k...a pierścienie, jest to ewidentnie wina gaźnika. Kompresor i czyścić gaźnik. Jest jeszcze awaryjna metoda polegająca na rozpędzeniu silnika do dużej prędkości obrotowej, otworzenie przepustnicy i zatkanie całą ręką wlotu powietrza. Powstaje wtedy duże podciśnienie które często "wsysa" zanieczyszczenia z kanałów i silnik zaczyna działać jak należy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 20:56, 28 Gru 2008    Temat postu:

Racja a na takowa metode jeszcze nie wpadlem, ale prawdopodobnie jest skuteczna. Gorzej z tym co wsysa cylinder... jawka50 mozesz cos powiedziec na temat tego tloka i pierscieni. Nie do konca jestem przekonany, ze to ma zwiazek z wysokimi obrotami czy gasnieciem. Moze jednak jest cos czego nie wiem. Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin