Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka nie pali
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:54, 05 Sie 2011    Temat postu: Jawka nie pali

To znowu ja, nadal mi jawka nie działa (kaczka).
Jest iskra, lecz nie zawsze. Swieca nowa, cewki nowe, simeringi na wale nowe, kondensator z malucha,
Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fso777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pią 22:52, 05 Sie 2011    Temat postu:

Przebicie na przerywaczu, może byc gdzieś zle owinięty kabelek i juz nie bedzie iskry,sprawdź całą elektrykę od silnika do cewki butelkowej i do lampy, jezeli tam nie znajdziesz przyczyny, to rozbierz przerywacz i według książki instrukcyjnej go załóż

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:59, 07 Sie 2011    Temat postu:

Iskra nawet niezła jest i co z tego jak nie pali, ostatnio wlałem troszke paliwa do cylindra i też nie odpalił, nawet dymku nie puścił.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzyron dnia Nie 12:49, 14 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Nie 15:34, 07 Sie 2011    Temat postu:

spróbuj na samostarcie odpalić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 17:32, 07 Sie 2011    Temat postu:

Skoro iskra jest, paliwo jest to iskra musi być w nieodpowiednim momencie :>
Ustaw zapłon.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Nie 18:23, 07 Sie 2011    Temat postu:

jaka przerwa na platynkach i świecy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:00, 08 Sie 2011    Temat postu:

Na platynkach jest w najwięcej faktycznie to 0,4mm. Na świecy też tak jest, iskra jest ok.
A jak sprawdzić czy iskra pojawia się w dobrym momencie? Bo nie chce ustawiać zapłonu bo mechanik ustawaiał a jak tak nie potrafiłbym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 15:02, 08 Sie 2011    Temat postu:

Jeśli tłok jest maksymalnie 2mm przed GMP (najwyższym wychyleniem do przodu) to w tym momencie platynki (przerywacz) powinny się otwierać. jeśli tak właśnie jest to zapłon jest ustawiony prawidłowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:17, 11 Sie 2011    Temat postu:

Tak właśnie jest, 2 mm, ustawiony jest dobrze a dalej nie pali. Prosze o pomysły bo mi brakło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 18:19, 11 Sie 2011    Temat postu:

myślę żebyś wsadził kondensator od jawki i wtedy zobaczył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Czw 18:29, 11 Sie 2011    Temat postu:

próbowałeś z samostartem, masz uszczelkę pod głowica( jak tak to jaką), czy głowica jest oryginalna czy nowa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:02, 11 Sie 2011    Temat postu:

Próbowałem z samostartem, o jaką uszczelkę chodzi?? Głowica oryginalna chyba
taki kondensator może być?
http://allegro.pl/kondensator-jawa-350-cz-350-i1725137114.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 19:41, 11 Sie 2011    Temat postu:

ja mówię o tym z oryginalnej jawki 50. A cewkę masz oryginał?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzyron
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:33, 12 Sie 2011    Temat postu:

Jak miałem orginalny z jawki to iskrzył na przewodzie. Cewka WN i NN są nowe, cewka WN oryginalna była chyba nie sprawna bo po zmienieniu na nową Jawka działała aż 2 dni

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzyron dnia Pią 9:34, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 9:50, 12 Sie 2011    Temat postu:

Najlepiej jak byś dorwał świecę f75, ustawił jej przerwę 0,5 i zmniejszał w razie braku odpowiedzi ze strony silnika, jak dojdziesz do 0,3, a silnik dalej nic nie powie zdejmij gumę od filtra powietrza spoglądając w gardziel czy po dodaniu gazu idzie do góry przepustnica wraz z iglicą. Możesz ze zdjętą gumą próbować odpalić silnik, zdejmij również tłumik, bo to tez moze być przyczyną. Jeżeli dalej nic, to złóż reklamację do mechanika, bo Ci źle ustawił ten zapłon.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin