Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka nie pali
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Sob 20:39, 26 Wrz 2009    Temat postu:

A ona nawet nie drgnie? Czy chce działać a coś ją blokuje?
Bo może to być też coś typu cewka w iskrowniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosmos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:57, 26 Wrz 2009    Temat postu: ;

Nic kompletnie nawet nie załapie iskra jest swieca sucha bęzyny dostaje no nie wiem co z nia moze byc jak cos pisac an gg 16103429 albo tutaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Nie 7:14, 27 Wrz 2009    Temat postu:

A skąd wiesz że paliwo dostaje? Skoro jest iskra i paliwo z tego co piszesz dostaję, to chyba musi chociaż drgnąć,
Może wyczyść bak, kranik, spróbuj pobawić się tym zapłonem, posprawdzaj wszystkie przewody..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 11:38, 27 Wrz 2009    Temat postu:

sprawdz stan pierscieni moze są zjechane i kompressji niema albo jeden pęknoł po długim staniu mogą wsszystkie byc zapieczone albo popekane , moj ogar tez duzo stał ale był zalany olejem i nic mu sie nie stało ,pozdro

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosmos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 19:00, 27 Wrz 2009    Temat postu: ;p

sprawdzilem pierscienie były pęknięte jutro kupie nowe i dam znac czy smiga SmileSmile dzieki wszystkim z gory jak cos

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Nie 22:02, 27 Wrz 2009    Temat postu:

Jeżeli masz paliwo i iskrę to sprawdź czy paliwo dociera do świecy bo być może w tym tkwi problem.

1. Wkręć świecę
2. Odkręć kranik paliwa.
3. Przy gaźniku jest taka mała pompka (naduś ja kilka razy)
4. Próbuj odpalić (kopką lub na popych)
6. Wykręć świecę i sprawdź czy jest mokra od paliwa.

Oczywiście powinna być lekko mokra a nie "zalana"
Jeżeli świeca będzie sucha lub zalana - wina leży po stronie gaźnika a jeżeli będzie w porządku to znaczy że wina leży po stronie zapłonu.

pozdrawiam


whoops, jakoś nie doczytałem reszty postów, sorry.

może to ktoś usunąć ? Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Siasin dnia Nie 22:04, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 8:01, 28 Wrz 2009    Temat postu:

to jak były pęknięte pierscienie a ty probowałes go odpalac , i to wiele razy to sprawdz czy niema rys na cylindrze , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosmos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 16:57, 28 Wrz 2009    Temat postu: ;

rys nie bylo pierscienie wymienione a ona ni chu** nie odpala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 16:59, 28 Wrz 2009    Temat postu:

no to ja już zabardzo niemam pomysłu hmmm.... weź i spróboj wstrzyknąc do cylka troche paliwa najlepiej szczykawką ,jak odpali to sie bedziemy zastanawiali , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosmos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:02, 28 Wrz 2009    Temat postu: ;

pod swiece tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 17:31, 29 Wrz 2009    Temat postu:

Tak, musisz nalać trochę paliwka berpośrednmio do cylka przez otwór na świece
wkręcić świece założyć fajkę i kopnąć jak nie drgnie to ustaw zapłon i będzie dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosmos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:30, 29 Wrz 2009    Temat postu: ;p

Wszystkim wielkie thx za pomoc jawka smiga jak złoto jak ją dokąnicze to zrobie foto i wrzuce SmileSmileSmileRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin