Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka Mustang - słaba

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tybur
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:18, 23 Maj 2011    Temat postu: Jawka Mustang - słaba

Jawka jest po remoncie (wał, łożyska w silniku, cylinder, tłok, pierścienie, platynki, kondensator, zębatka 13z), pali całkiem nieźle, czasem nawet na pierwszego kopa, aczkolwiek ma strasznie małą moc. Wiem że jest na dotarciu, ale jak można dotrzeć sprzęt który na maksa pojechał (ledwo) 34 km/h. No i chyba nawet na dotarciu powinien podjechać pod lekką górkę ... Przyznam że próbowałem wszystkiego, regulowałem zapłon i ustawiałem gaźnik i nadal kiszka. Jak możecie to pomóżcie, może ktoś jakiś mądry pomysł podrzuci.


EDIT: simmeringi również były wymieniane


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tybur dnia Pon 20:18, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matpil94
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Suchowola

PostWysłany: Wto 4:51, 24 Maj 2011    Temat postu:

zębatka za duża

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz222222
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 5:28, 24 Maj 2011    Temat postu:

Może filtr powietrza zapchany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Wto 11:19, 24 Maj 2011    Temat postu:

jak maszto daj 11z napewno ułatwisz silnikowi życie na dotarciu no i zobacz przepustnice-rowek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tybur
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:28, 24 Maj 2011    Temat postu:

Filtr powietrza czysty, iglicą cały czas się bawię, ale chodzi na 2 rowku od góry jak i na 3 rowku tak samo (na 4 rowku już ją zalewa). Myślałem właśnie też żeby zmienić tą zębatkę na oryginalną (11z) , ale niestety ma ona ułamany jeden ząbek


EDIT: dzisiaj postanowiłem pomajstrować i zmniejszyłem przerwę na świecy do 0,3 mm (iglica 2 rowek) i jest lepiej, na trojce idzie jak burza tylko teraz na wolnych obrotach czasem dostanie wysokich obrotów i wogóle z nich nie schodzi dopóki nie wciśnie się guzika przelewowego .... no i czasem ją zaleje lekko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tybur dnia Wto 16:21, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dzwonek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:21, 24 Maj 2011    Temat postu:

Moze gaznik jest rozregulowany i dlatego tak muli

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dzwonek dnia Wto 16:23, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 16:51, 24 Maj 2011    Temat postu:

zaworek iglicowy przepuszcza i źle ustawiony zapłon, na świecy dajesz 0.4-0.6 (ja trzymam się górnej granicy) i zapłon według książki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tybur
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:30, 24 Maj 2011    Temat postu:

Obawiam się że to może być wyrobiona przepustnica ... Nawet zrobił się już na niej żłobek od dyszy wolnych obrotów. A co do zapłonu i gaźnika, zapłon ustawiony jest na 1,8 mm i tylko tak chodzi dobrze, gaźnik wymieniałem (z innej jawki) i nadal to samo. Teraz po zmniejszeniu przerwy na świecy jest lepiej, aczkolwiek dostaje dzikich obrotów na luzie lub sprzęgle


EDIT: Dzisiaj odkryłem że jak przytrzymam guzik przelewowy to wolne obroty wracają do normy po chwili, a tak poza tym jawka chodzi dobrze. Myślicie że przepustnica może mieć coś do tych anomalii ?


EDIT2: Jawka chodzi już dobrze, zatkałem dziurkę na króćcu i już nie wchodzi na obroty sama - temat do zamknięcia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tybur dnia Czw 18:59, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siersiń
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Czw 20:03, 26 Maj 2011    Temat postu:

tybur napisał:
Obawiam się że to może być wyrobiona przepustnica ... Nawet zrobił się już na niej żłobek od dyszy wolnych obrotów. A co do zapłonu i gaźnika, zapłon ustawiony jest na 1,8 mm i tylko tak chodzi dobrze, gaźnik wymieniałem (z innej jawki) i nadal to samo. Teraz po zmniejszeniu przerwy na świecy jest lepiej, aczkolwiek dostaje dzikich obrotów na luzie lub sprzęgle


EDIT: Dzisiaj odkryłem że jak przytrzymam guzik przelewowy to wolne obroty wracają do normy po chwili, a tak poza tym jawka chodzi dobrze. Myślicie że przepustnica może mieć coś do tych anomalii ?


EDIT2: Jawka chodzi już dobrze, zatkałem dziurkę na króćcu i już nie wchodzi na obroty sama - temat do zamknięcia


To wygląda na lewe powietrze, albo np za mało paliwa w komorze pływakowej, lub iglica na złym rowku, za dużo powietrza względem benzyny. Takie są właśnie objawy jak za dużo powietrza dostaje, wchodzi wtedy na takie dzikie obroty Razz
Jak przyciśniesz przycisk przelewowy to dostaje więcej paliwa i obroty wracają do normy, być może łapał Ci lewe powietrze przez tą dziurkę, którą zatkałeśSmile
Jednak zawsze jest opcja, że poprzez zatkanie owej dziurki pozbyłeś się objawów/skutków, a nie przyczyny problemu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tybur
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 19:27, 27 Maj 2011    Temat postu:

Tylko najdziwniejsze jest to że podczas jazdy wcale nie czuje żeby zachowywała się jakoś dziwnie, tylko na postoju właśnie wchodziła na takie obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin