Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jawka mustang nie regularna praca silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chodzilla
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Pon 16:04, 19 Wrz 2011    Temat postu: jawka mustang nie regularna praca silnika

Witam wszystkich jak coś źle wkleje to przepraszam jestem nowy
mam problem z moją jawką odpala z pierwszego po lekkim dodaniu gazu zaczyna pracować nagle nabiera obrotów i zaczyna zdychać
podejrzewam że go zalewa

wiem że jest specjalny tutorial ale ja musze mieć wytłumaczone jak dziecku pięco letniemu jeżeli problem jest z regulacją gażnika to regulacja wygląda tak że:
dwie śrubki dokręcamy do oporu ( dysze) ta śrubka ze sprężyną również?
i próbujemy odpalić motor regulując tylko tą ze sprężynką??

proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 16:30, 19 Wrz 2011    Temat postu:

jak dziecku...: podejrzewasz zalewanie? to sprawdź czy zalewa, odkręć świecę, przeczytaj instrukcję obsługi bo wróżyć nikt Ci tu nie będzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pon 17:08, 19 Wrz 2011    Temat postu:

Nie możliwe żęby mu się zalewała.
Skoro wchodzi za chwile na obroty i gaśnie.
To ma najprawdopodobniej paliwa nie dostaje lub za mała dawka.
Sprawdź jak przepływa paliwo, czy kranik nie jest czasem zatkany, czy nie zaciął się zaworek igliczny. Jesli to wszystko ok, poziom wygląda że jest dobrze to mozliwe że fałszywe powietrze gdzieś dostaje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chodzilla
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Pon 17:10, 19 Wrz 2011    Temat postu:

kranik jest ok wymieniany 3 dni temu paliwo dochodzi nie wiem jak sprawa sie trzyma gaźnika koleś od którego brałem mówił że przeprowadził remont całości. Jak dla mnie to regulacja gaźnika albo świeca na wykończeniu nie znam sie na tym tak dobrze dlatego zwracam się do was
pisząc o te tłumaczenie chodzi mi o sam fakt regulacji gaźnika bo jestem początkujący i nie chce całkiem go rozregulować


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chodzilla dnia Pon 17:16, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Badzio
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Moszczenica k. Piotrkowa Tryb.

PostWysłany: Pon 17:40, 19 Wrz 2011    Temat postu:

Na forum jestem nowy ale możesz mi zaufać bo troche z jawoskim silnikiem mam doświadczenia;] najlepiej wykręć cały gaźnik przemyj go benzyną wykręć dysze je też przeczyść w środku bo wystarczy mały syfek i już pojezdżone następnie przedmuchaj wszystkie kanaliki najlepiej pompką zwykłą tylko bez żadnej końcówki samym szlałfikiem ;] i jeszcze elektrody na świecy papierem ściernym możesz przetrzeć, Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chodzilla
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Pon 20:51, 19 Wrz 2011    Temat postu:

dzięki jak zrobie co mówisz to dam znać jak chodzi moja bestia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 1:15, 20 Wrz 2011    Temat postu:

poszukaj w necie instrukcji obsługi jeśli nie masz, tam większość jest opisane, później przejrzyj dział tutoriale i wtedy mając odpowiednią wiedzę teoretyczną zabierz się za robotę, co do gaźnika to podpowiem ze trudno go zepsuć czy krytycznie rozregulować (chyba że nieumiejętnie zupełnie do tego podchodzisz), za dużo nie idzie w nim regulować co ma swoje plusy jak i minusy do tego jest wrażliwy na niesprawny zaworek iglicowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 16:04, 21 Wrz 2011    Temat postu:

Dysze w gaźniku ( te po bokach) muszą być wkręcone na maxa. Środkową śrubę ( ze sprzężną) wkręcasz na maxa a potem odkręcasz tak aby motor równo pracował i nie gasł. Dodam że regulacje wykonuje się na ciepłym silniku. Przed regulacja gaźnika, zmień świecę i ew. daj więcej paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chodzilla
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Śro 17:36, 21 Wrz 2011    Temat postu:

a jaką świece proponujecie ??
F75
F95
czy jakaś inna?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Śro 17:44, 21 Wrz 2011    Temat postu:

Iskra F75/80 albo Champion. Poszukaj był temat o świecach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 23:59, 21 Wrz 2011    Temat postu:

ja dalej nalegam żeby zajrzeć do instrukcji obsługi, tam też jest wyraźnie napisana jaka ma być świeca (wiem że taka jest już niedostępna ale po numerze kodowym można znaleźć zamienniki różnych producentów)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 13:38, 22 Wrz 2011    Temat postu:

Ja proponuję sprawdzenie połączenia gaźnik -> króciec i króciec -> cylinder. Ewentualnie uszczelniacza od strony magneta (objaśniam: "magneto to tam gdzie znajdują się platynki). Przy zalewaniu nie wchodziłby na wysokie obroty gdyż robiłby tylko buuu i by zgasł. Natomiast wchodzenie na wysokie obroty i gaśnięcie są wynikiem lewego powietrza lub małej dawki paliwa.
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chodzilla
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Nie 15:36, 25 Wrz 2011    Temat postu:

teraz leje mi się z komory pływaka zawiesza sie pływak
jak nie jedno to drugie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ziela
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Nie 18:14, 25 Wrz 2011    Temat postu:

Pewno za dużo benzyny dostaje, wyreguluj i będzie dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chodzilla
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Pon 16:05, 26 Wrz 2011    Temat postu:

nie wiem czy ja mam taki fart czy każdy ma takie problemy bo bez względu na położenie śrubki ze sprężynką nabiera obrotów jak głupi

i chciałbym się dowiedzieć czy tak powinno być czy nie mianowicie chodzi jak jest połączenie króćca z gaźnikiem smarka mi bęzyną delikatnie z takiego małego cycka z dziurką powinien tak robić??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin