jawa50
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotras
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: HG

PostWysłany: Sob 14:57, 17 Sty 2009    Temat postu: jawa50

mam taki problem z ogarem odpala ładnie wchodzi na obroty bez problemu lecz jest słaby gdy włączam 1 to niema siły żeby jechać zapłon ustawiłem proszę o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 15:27, 17 Sty 2009    Temat postu:

jak nie ma sily to daj do szlifu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czesio
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 18:38, 17 Sty 2009    Temat postu:

przemo nie odrazu do szlifu, najpierw go rozgrzej zeby złapał temperaturke wtedy powinien mieć moc a jak nie to regulacja zapłonu piszesz ze zaplon jest ustawiony, a ustawiony moize być tak ze zapalić zapali a całkowitej mocy z ogarka niewykrzesasz bo kapeczke mzoe być przestawiony , regulacja gazinika (na jakim rowku masz iglice, a jak to nie pomoze to wymiana pieścieni ,tłoka , jak masz cylinder w złym stanie szlif

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:00, 17 Sty 2009    Temat postu:

przemo napisał:
jak nie ma sily to daj do szlifu


Brawo za dedukcje. Mozliwe, ze masz ustawione zebatki na szybkosc. Jezeli nie dzialo sie tak wczesniej a nie regulowales np. hamulca, rozkrecales kolek to przechodzimy dalej. Najpierw sproboj silnik porzadnie rozgrac, jezeli wtedy bedzie ok. jest to wina naturalnego zuzycia silnika. Jezeli nie sprobuj zdjac gume od filtra i znowu odpalic. Powienien miec wieksza moc w zakresie niskich obrotow. Potem sprobuj go odpalic dodatkowo jeszcze bez tlumika, powinien chodzic jak marzenie tyko, krotko i na rozgrzany6m silniku! Jezeli to pomoglo wyczysc dokladnie filtr powietrza i tlumik jezeli nie ustaw przerwe na platynkach. Dalej nie pomoglo to mozliwe, iz zaplon nastepuje ciut za pozno. Sprawdz tez kolor swiecy i jej stan. Idt, itd. Troszke sie pobaw a znajdziesz przyczyne. Opisz dokladnie swoje osiagniecia, dolegliwosci, zmiany i coekawe obserwacje. Dobrze by bylo troszke poznac stan motorka i pochodzenie, ostatnie remonty czy zrodlo. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotras
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: HG

PostWysłany: Pon 15:34, 19 Sty 2009    Temat postu:

a powiecie jak ustawić zapłon a to bendom pierścienie bo pukają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:58, 19 Sty 2009    Temat postu:

Prosze tutaj masz link: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html . Jezeli nie zrozumiesz mozemy Ci wytlumaczyc jeszcze raz to czego nie kapujesz Wink. Pozdrawiam i powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MICHAL1234
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:37, 20 Sty 2009    Temat postu:

zmien tlok i pierscienie bo moze masz cylinder po szlifie kup tlok po szlifie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 14:55, 20 Sty 2009    Temat postu:

Sprawdź czy ci nic przy kole nie hamuje czyli daj go na stopki i na luzie spróbuj pokręcić kołem, jeżeli koło nic nie hamuje to wbij mu 1 bieg naciśnij sprzęgło i spróbuj się z nim tak przejść z 10metrów (nie odpalaj go tylko go idź z nim) trzymając to sprzęgło nie powinno być dużego oporu, możliwe że zapłon jest lekko opóźniony i motor traci swoją moc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:13, 20 Sty 2009    Temat postu:

A co napisalem wczesniej?! Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 20:29, 20 Sty 2009    Temat postu:

Powiedzmy że troche rozbudowałem twoją wypowiedź Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxior02
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Śro 17:51, 11 Lut 2009    Temat postu:

Teraz za szlif zapłacisz tyle samo co za nowy cylinder.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 20:55, 11 Lut 2009    Temat postu:

Maxior02 napisał:
Teraz za szlif zapłacisz tyle samo co za nowy cylinder.


Jeśli ma oryginalny czeski cylinder to lepiej oddać do szlifu. Jeśli cylinder jest nieoryginalny to lepiej kupić nowy.

Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 23:45, 11 Lut 2009    Temat postu:

Wokół cylindra urosło dużo mitów:

1)Lepiej kupić nowy jak oddać stary do szlifu

^BZDURA! Szlif kosztuje ok 20zł, a nawet jeśli drożej, to mamy pewność na czym jeździmy. Pozatym od razu można sobie rozwiercić cylek i będziemy dysponować nieco większą mocą

2) Cylindry z almotu są do niczego

Może nie bzdura, ale dość mocno naciągana prawda. Jeśli przed montażem nieco wygładzimy kanały, to taki cylek pracuje podobnie jak czeski. Na trwałość przynajmniej ja nie narzekałem

3) Cylindrów almotowskich się nie szlifuje

Szlifuje się tak samo jak czeskie i nie przynosi to negatywnych skutków dla trwałości, mocy, itp.



Chłodna kalkulacja:

Cylinder nowy almot 50ccm - 55zł (dajmy na to, że nie liczymy wysyłki)
Uszczelki kpl -4zł
Tłok- 10zł
Pierścionki-6zł (albo 9zł w przypadku chromowanych)

Czyli w sumie wychodzi 75zł bez wysyłki


Regeneracja:

Szlif 20zł (nie mówcie mi, że u Was robią za 40zł, tożto jest ździerstwo! Surprised Max 30zł, jeśli chcą więcej to pokazać `gest kozakiewicza` Smile )
Uszczelki 4zł
Tłok 10zł
Pierścionki 6zł

Suma: 40zł (i można w tej samej cenie rozwiercić cylek na 55ccm, albo z małą dopłatą na 60ccm)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:03, 12 Lut 2009    Temat postu:

Zgodze sie z Toba. Juz nie raz mowielm, ze cylinder jest wykonany w taki sposob, aby silnik swoj czas przejechal. Czyli te 20 000km, ktore zadko kto dojezdza. Co do cylindrow z almotu wiekszosc osob kupuje te wzmacniane myslac, ze sa z lepszej jakosci materialow. To duzy blad, bo sa one tylko rozwiercone i rzeczywiscie szlifowanie takiego cylindra ma sie nijak. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Czw 15:23, 12 Lut 2009    Temat postu:

ja w swoim mam cylinder oryginalny po przebiegu ponad 11 tyś km jak myślicie według was kupić nowy czy oddać do szlifu.Nie wiem jak on wygląda w środku bo go nie rozbierałem.jakbym oddał to oderazu na rozwiercenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin