Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:33, 16 Wrz 2010 Temat postu: jawa problem kilka pytan |
|
|
witam
po dluugim wysiłku i wydaniu 260zl jawa zapaliła:)ale mam z nią problemy takie ze na 1biegu dziwnie chodzi głośno a raz ciszej.2 sprawa żłopie cały wężyk paliwa po przejechaniu 20m.co mam zrobić żeby było ok? pomóżcie.Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:19, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a mam odgiac blaszke w plywaku w dół?wtedy bedzie mniej palil?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolak11 dnia Czw 19:21, 16 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Pią 10:52, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jeśli odegniesz blaszke w dół, ale lekko to zmniejszysz poziom paliwa, a w górę to zwiększysz. I pamiętaj, że chodzi o tą blaszke w komorze pływakowej,a nie na iglicy
Ale teraz tak myślę, że może wystarczyć zmienić rowek na iglicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 13:00, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wiem o co co kaman a jeszcze jedno jak wyczyścić dobrze bak ze rdzy?bo próbowałem kreta i wrzucałem śrubki itp i nie za duzo pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Pią 13:51, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak wrzucisz śruby i nakrętki to potrząsaj bakiem w górę i w dół, niekiedy na boki.
Dobry podobno jest piasek, ale mój faworyt i to naprawde działa Coca-Cola, ale oryginalna nie te podróbki. Wiem, że lepiej wypić niż wlać do baku , ale daje efekt.
Edit: Rzecz jasna cały bak wyłóż z motoru, bo jak ci Cola do silnika się dostanie to koniec Potem tylko dobrze przepłucz bak benzyną zanim go zamontujesz z powrotem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LoKo994 dnia Pią 13:54, 17 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:05, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
srubaami probowalem ale cole sprobuje a i caly mam nia zalac?xd duzo litrów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Pią 20:42, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie no cały to nie Szkoda kasy. Zalej gdzieś tak butelką 2 litrową. Tylko nie wiem czy taką zwykłą ze sklepu jak pijemy, czy podgrzaną O to musisz spytać.
Ale jest też inny sposób, że same nakrętki i śrubki ci nic nie dały to się teraz nie dziwie bo razem z nimi do baku należy wlać ROZPUSZCZALNIK, tylko mocny coś typu "Aceton" i trząść. Śrubki i nakrętki mają tylko dopełnić efekt
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 6:10, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
aha dzieki a odgiąłem ta blaszkę w dól i tez tak dużo pali tylko trochę mniej i czy mogę ja jeszcze podgiąć w dół?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Sob 10:13, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko żebyś nie przesadził, a może tylko rowek na iglicy zmień na mniejszą dawke paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:36, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
odgialem i jest lepiej tylko ze mam taki problem ze paliwo jest w wezyku i jade 20m i gasnie a paliwo jeszcze jest.co mam zrobic.2 sprawa sprzeglo mi nie dziala nie wiem czemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Sob 11:34, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy nie masz zapchanych dysz i przeczyść filtr powietrza. A co do sprzęgła to jak nie działa Zobacz czy się swobodnie linka przesuwa w pancerza i o nic nie haczy, albo popychacz wyreguluj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 14:04, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dusze nie zapchane bo gaznik nowy 2 dni go mam wiec nie t wiec co moze byc?? filtr powietrza??o a popychacz jak wyregulowac ta srubka co go popyvha??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Sob 18:08, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tak masz taką śrubkę na kapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:30, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
chcialem wyregulowac sprzeglo to teraz jak kopie to sztrzela cos z drogiej strony co to jest??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolak11 dnia Pon 16:19, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|