jawa mustang problem z mocą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:18, 08 Sie 2011    Temat postu: jawa mustang problem z mocą

Siema. Mam problem z moją jawką wygląda on tak. Jawa pali od kopa, i chodzi na wolnych obrotach idealnie lecz gdy dam full gazu to jest "wyyyyuuuwyyyuuuwyyyuu" W czym moze byc problem ? Dodam ze jawką nie da sie ruszyc z miejsca bo nie ma mocy. Ostatnio byly zmieniane pierscienie i cewka butelkowa. Zapłon i platynki przestawiałem chyba z 10razy ciągle tak samo jest. Gaznik wyczysczony na błysk. Jutro sprawdze pierscienie. kolega mi powiedzial ze pewnie mi pierscien pękł lub coś tam nie tak jest. Proszę o pomoc ! Jawką jezdzilem wczoraj w dzień ale pod wieczór zaczęło z nią sie to dziać co przedstawiłem powyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 22:12, 08 Sie 2011    Temat postu:

a wytłumacz po co 10 razy zapłon przestawiałeś? ustawienie prawidłowe jest jedno, pierścienie możesz podejrzeć przez kanał wydechowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lkk1994
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Wto 6:18, 09 Sie 2011    Temat postu:

kondensator padł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 20:00, 09 Sie 2011    Temat postu:

A ja bym stawial na złe ustawienie gażnika,zdus rure od filtru powietrza co idzie do gażnika bądz ją zdejmij i zobacz czy będzie inaczej chodził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 6:08, 11 Sie 2011    Temat postu:

Dodam że iskrzy na platynach, mam wymienić przerywacz ? Moze da sie jakoś pozbyć tego iskrzenia ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 7:04, 11 Sie 2011    Temat postu:

Jeśli iskrzy między kowadełkami dość sporadycznie (w sesie nie cały czas) to u mnie to było normalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 7:15, 11 Sie 2011    Temat postu:

u mnie jak na wolnych chodzi to nie iskrzy a jak dam gazu to od razu iskrzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 8:32, 11 Sie 2011    Temat postu:

No to tak: na wszelki wypadek wymień ten kondensator. Bardzo możliwe, że źle jest założony układ silnik-cylinder-głowica i ma przedmuchy.
I tak jak moskit122 sie wyraził "ustawienie zapłonu jest jedno" i po co 10 razy?
Jeszcze możliwe, że masz zatkany układ wydechowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
duszek0098
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:38, 12 Sie 2011    Temat postu:

musisz przepalić tłumik benzyną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 18:52, 12 Sie 2011    Temat postu:

duszek0098 napisał:
musisz przepalić tłumik benzyną

Nic nie musi, na forum doradzamy a nie każemy, to co zrobi autor tematu to jego sprawa.
Jak by pękł pierścień to byś czuł brak kompresji i by nie trzymał wolnych obrotów. Problem tkwi najprawdopodobniej w kondensatorze, który to nie daje rady naładować się przy wyższych obrotach, stąd to iskrzenie przy wyższych obrotach. Chociaż pierw mozesz sprawdzić filtr powietrza, gdzie mogło coś wpaść i nie podaje odpowiedniej ilości powietrza oraz dyszę wysokich obrotów, czy aby nie jest przytkana..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin