JAWA 50 Szarpie , brak mocy i delikatnie strzela z gaźnika:)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 14:38, 14 Lip 2012    Temat postu:

Możliwe że tak, tylko nie kupuj czarów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strongman94
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBN

PostWysłany: Sob 18:03, 14 Lip 2012    Temat postu:

hmm tzn zwykły stozek za te 20-30złtak?Smile

coś takiego , tak?Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 18:29, 14 Lip 2012    Temat postu:

No ujdzie, ale możliwe że będziesz musiał wyregulować gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strongman94
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBN

PostWysłany: Sob 21:32, 14 Lip 2012    Temat postu:

a co myslicie o zamontowaniu licznika rowerowego do jawki np takiego daje link:) i czy bedzie on oki czy bedzie spełniał swoje funkcie i gdzie zamontować sensor?Smilea także magnes dać na środku szprychy czy blisko bębna?Smile z góry dzieki o odpowiedźSmile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 0:12, 15 Lip 2012    Temat postu:

to chyba niema znaczenia , bo on mnoży ilość obrotów razy obwód koła i dopiero to na czas przelicza , jeśli chcesz mieć miarodajne wyniki to musisz dobrze dobrać obwód koła (podajesz go w mm przy ustawianiu licznika)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 16:22, 15 Lip 2012    Temat postu:

przeszukaj forum, były tematy o licznikach żeby nie gryzł się z zakłóceniami od zapłonu, co do regulacji to są różne, najczęściej orientacyjnie podajesz wymiar koła, a najlepiej po prostu ustawiać na wyczucie i sprawdzać np przy słupkach przy drodze, jak ustawisz ok to licznik musi pokazywać tyle metrów ile słupków minąłeś, im dłuższa trasa tym dokładniej ustawisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strongman94
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBN

PostWysłany: Śro 15:35, 18 Lip 2012    Temat postu:

A czy moge zdjąć w tym filtrze oryginalnym z tylu klapke i wlozyc tam gombke zeby sobie lepiej łapał powietrze? W sensie ze bedzie tam filtr a zamiast klapki zamknięcia dać gombke? :-dwypowie sie ktos? :-d :-p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez strongman94 dnia Czw 14:17, 19 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Sob 17:12, 28 Lip 2012    Temat postu:

Poprosze o odpowiedź. Jezeli zdejme filtr powietrza z gaznika, to jawka bedzie tak samo jezdzila czy bede musial regulowac gaznik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 19:52, 29 Lip 2012    Temat postu:

bedzie szła jak popierniczona ale będzie zgarniać cały syf razem z powietrzem co grozi zatarciem układu korbowego i tłoka w cylindrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 5:21, 31 Lip 2012    Temat postu:

jak zmieniasz parametry układu dolotowego to zawsze trzeba wszystko dostroić, a usunięcie rury i dławika jest taką zmianą, to tak jak byś wstawił turbo do silnika i nie regulował dawki paliwa, pochodzi, pewnie mocy przybędzie ale w niedługim czasie korba może wyjść bokiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Wto 18:33, 31 Lip 2012    Temat postu:

To niewiem moskit, ale rok temu jak zdjełem cały filtr powietrza z gaźnika to jeździł normalnie tak samo tylko ze silnik wydawał inny dzwiek i miał wieksza moc szybciej ruszal itp. A teraz mi kaczka nie chce jeździc tylko zapala na kopa albo pych i to na wolnych musze krecic manetka bo sam nie pali a jak krece srubka wolnych obrtowo to nic nie reaguje co robic?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymonjawa dnia Wto 18:34, 31 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 5:26, 01 Sie 2012    Temat postu:

skoro miał więcej mocy to znaczy że coś się zmieniło... a to że Ci teraz nie pali to za mało powiedziałeś, bo nie wiadomo czy prądu czy paliwa szukać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kius321
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brenna

PostWysłany: Śro 8:02, 01 Sie 2012    Temat postu:

posprawdzaj przewody wys nap czy niema przebicia i wyczyść przewód paliwowy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kius321 dnia Śro 8:08, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Śro 16:44, 01 Sie 2012    Temat postu:

Właśnie jestem w takim momencie ze czekam az pojade do sklepu kupic nowy kranik paliwowy bo ten aktualny jak chcialem wyczyscic to po odkreceniu był widocznie klejony wewnatrz. A wyczyscic chcialem bo rezerwa mi nie dziala. Kupie tez kondensator i linke gazu. A jesli chodzi o jezdzenie to mam cos takiego ze zapali mi ale jak wlaczam pierwszy bieg to po puszczaniu sprzegla juz gasnie i na wolnych obrotach mi gasnie jak nie dodaje gazu a jak reguluje srubka wolnych obrotow to nie reaguje. Co to moze byc? W jakich przypadkach mozna wnioskowac ze to moze byc kondensator?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kius321
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brenna

PostWysłany: Czw 7:13, 02 Sie 2012    Temat postu:

mi też gaśnie na wolnych obrotach i postanowiłem kupić po wypłacie zestaw naprawczy do gażnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin