jawa 50 nie wchodzi na obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:18, 14 Mar 2009    Temat postu:

spróbuje bez rozbierania taki pech

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 20:57, 14 Mar 2009    Temat postu:

No to jak Ci gladz porysowalo to niestety wiesz, szlif. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Sob 20:58, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:41, 15 Mar 2009    Temat postu:

mam pytanko jak mam do wymiany cylinder i tłok to moge załozyc o pojemnosci 60ccm??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Nie 16:14, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 19:30, 15 Mar 2009    Temat postu:

Mozesz choc orginale czesci sa lepszej jakosci a polskie kity nie maja 60ccm tylko ok 55ccm(zdazaja sie wyjatki). Pozatym przy czyms takim robisie remont i wymienia wal(zazwyczaj). Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Nie 19:30, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 20:13, 15 Mar 2009    Temat postu:

a przez ile trzeba docierac?? i dziękuje wam wszystkim za informacje. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 20:24, 15 Mar 2009    Temat postu:

po szlifie czy wymianie cylka?? Chociaż mi się wydaje że po szlifie 250km wystarczy a jak nowy to 500+

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 20:27, 15 Mar 2009    Temat postu:

cylinder i tłok i pierścienie nowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 21:01, 15 Mar 2009    Temat postu:

To tak jak pisałem 500+. A cylek czeski czy polski

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 21:20, 15 Mar 2009    Temat postu:

nie wiem jeszcze. zależy jaki kupie a opłaca sie wymieniac łozyska na wale??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 21:29, 15 Mar 2009    Temat postu:

Jeżeli szarpniesz się na łożyska na wale to odrazu kup wszystkie łożyska i zimeringi i powymieniaj. Zaoszczędzisz później czasu na ich wymiane bo trzeba rozpoławiać silnik, a co wiąże się z czasem i nie można pojeździc ogarem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 21:32, 15 Mar 2009    Temat postu:

ale chodzi mi te na korbowodzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 17:19, 16 Mar 2009    Temat postu:

No to i tak musisz wal wyciagnac, wtedy robi sie kapitalke, a co do wymiany lozysk potzraba specjalnych urzadzen, a nastepnie wal nalezy wywazyc. Nie jest to takie proste. Docieranie na nowym cylku polskim powinno zamknac sie w 300km, na czskim wiecej, ok 500km. Cylinder niestety trzeba sprowadzac, jak chcesz moge to zalatwic, ale przy obecnym kursie bedzie to malo oplacalne i wyniesie grubo ponad 100zl. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:16, 16 Mar 2009    Temat postu:

jutro kupie cylinder nie wiem czy polski ale chyba tak a jest gorszy od takich oryginalnych??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:25, 17 Mar 2009    Temat postu:

Pamietaj, ze zawsze orginaly sa drozsze i lepsze, a przede wszystkim idealnie spasowane. W przypadku Jawki zamienniki, szczegolnie polskie odbiegaja sporo od orginalow. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:22, 18 Mar 2009    Temat postu:

kupiłem juz cylinder i tłok Polski ale przy zakładaniu pierscien mi pekł :/ nie moge cos cylindra włożyc :/

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Śro 16:46, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin