Jawa 50 Mustang problem z śilnikiem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Punk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:46, 27 Kwi 2009    Temat postu: Jawa 50 Mustang problem z śilnikiem

Witam ponownie myślę że pomożecie
Mam coś takiego ostatnio zrobiło się w mojej jawce że coś tak jak by brzęczy w silniku hmmm Question Na początku myślałem że to z tłumika ale teraz tak jak by mi bardziej pasuję od silnika od strony tłumika Question
Co to może być brzęczy jak ruszam i jak weidzie trochę na obroty Question
A i na tym deklu od strony sprzęgła są małe śrubki od dekla ale jest też duża czy ona trzyma tylko dekiel czy coś jeszcze Question
I dodam jeszcze że to nie pierścienie xD
Z góry dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Punk dnia Pon 18:49, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patalolo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zabrze

PostWysłany: Pon 18:57, 27 Kwi 2009    Temat postu:

witam ta śruba trzyma tylko dekiel a wogóle jak od bali to ci brzęczy czy jak ruszasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Punk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:01, 27 Kwi 2009    Temat postu:

No jak ruszam brzęczy i jak na obroty trochę wejdzie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Punk dnia Pon 19:01, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patalolo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zabrze

PostWysłany: Pon 20:10, 27 Kwi 2009    Temat postu:

nie jestem pewien ale mi sie to samo zdażyło i mi poszła sprężyma od strony sprzęgła tzw zawleczka mi szczeliła posuchaj jeżeli to szczela tam gdzie jest sprzęgło to jest to że tak szczela

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 10:43, 28 Kwi 2009    Temat postu:

U mnie jest to samo ze tak brzeczy .Czytałem kiedyś na forum że te silniki już tak maja że po jakims przebiegu juz sie tak robi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:12, 28 Kwi 2009    Temat postu:

To gowno prawda. Jak sie zrobi profesionalny remont to silnik jest jak nowka, tylko trzeba znac pare zasad... Co do brzeczenia, jezeli nie rozpadl sie jakis element to szukalbym jakiegos kabla, czy innrgo plastiku. Dokrecilbym tez silnik i zerknal na platynki. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Punk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:41, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Hmmm jak myślicie a czy może to być luz na korbowodzie ?? Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 17:14, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Co znaczy luz na korbowodzie? Majac na mysli luz moze on byc na lozysku w wale i na tulejce w glowce. Jezeli korbowod ma bicia gora dol to luzy sa na lozysku na wale, co do tulejki raczej specjalne luzy tam nie wystepuja. Poprostu daje sie nadwymiarowy sworzen przy wymianie tloka, jest to trwaly element. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin