Jak zdjąć wahacz w Ogarze 200?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 15:03, 28 Gru 2008    Temat postu:

Jak utniesz ośkę, to jej częsci wybijesz (będzie to znacznie prostsze, aniżeli w całości. Możesz podgrzać opalarką, ale to wątpliwa pomoc... A co do luzu, to robiłem te tulejki parę razy i powiem szczerze, że kupno samych tulejek nie załatwia sprawy, luz jest dalej. Trzeba szukać razem ze sworzniami.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 15:05, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jano
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:55, 28 Gru 2008    Temat postu:

Czy można dostać jakieś zestawy naprawcze do wahacza? O jakie sworznie Ci chodzi?
Jeszcze prosiłbym o odpowiedź na to pytanie.
Cytat:
Jeśli utnę to ośkę to, w jaki sposób miałbym to potem złożyć? Zespawać śrubę (?) Kupić nową (?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 16:35, 28 Gru 2008    Temat postu:

Jak rozbierzesz to zobaczysz- oprócz tulejki jest jeszcze metalowy sworzeń który w tej tulejce chodzi. Bardzo często jest on poważnie zużyty zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz

Cytat:
Jeśli utnę to ośkę to, w jaki sposób miałbym to potem złożyć? Zespawać śrubę (?) Kupić nową (?)
Ośka prawdopodobnie zapiekła się w wachaczu. Jak utniesz ośkę za wachaczem, to część pozostałą w ramie wybijesz bez większych problemów, natomiast te 2 części ośki, które zostaną w wachaczu się nie liczą, bo i tak tulejka ze sworzniem idzie do wymiany (a nawet jak nie idzie, to sobie to w imadle bez problemu zrobisz)/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 17:56, 28 Gru 2008    Temat postu:

A może jeśli masz znajomego tokarza niech ci wytoczy nowe te tulejki czy co tam zechcesz, przynajmiej bedziesz wiedział ,,na ile możesz na to liczyć''.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawka50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ciechocinek

PostWysłany: Nie 18:38, 28 Gru 2008    Temat postu:

Widocznie mocno ci się zaklinowała psikaj wd-40 i wybijaj po trochu wkońcu musi puścić .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Nie 20:16, 28 Gru 2008    Temat postu:

Ludzie jak to niepomaga to trzeba ciagłej siły tak jak prasa więc niema prasy to trzeba zakupic sciągaacz taki dwuramienny jak do łozysk i powinno wyskoczyc jak będziesz kręcił. Pozdro pomógł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 21:51, 28 Gru 2008    Temat postu:

Wiesz co jak to czytam od razu przypominaja mi sie takie dziwne momenty. Mialem podobny problem tylko z mostekiem w rowerze. Okazalo sie, ze ktos pomalowal rurki farba od wewnatrz. Nie bylo sily, pogielem kola i cala rame. Nawet dzien na prasie nie pomogl. Zadne WD-40 nic. A rdza takze byla. W koncu skonczylo sie na szlifierce kontowej i tu moze byc podobnie. Przetniesz oske i wybijesz w czesciach. Potem tylko kupno nowych elementow. Z ta stara oska nic nie zrobisz, tym bardziej jak zniszczyles gwint. To jest chartowana stal i trzeba o tym pamietac. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Pią 10:35, 02 Sty 2009    Temat postu:

Ja jak rozbierałem ogarka do malowania to ośka od wahacza byla zapieczona w ramie. Odkręciłem nakretke z jednej strony i duzym mlotkiem(ok. 5kg) zacząlem walić na chama i zaczęła iść. Gdy juz weszła tak że młotkiem nie dalo sie walić to wziąłem kawałek pręta i dalej waliłem i tak aż do końca że wyszła całkiem. Oczywiście gwint na ośce był rozwalony caly ale i tak kupiłem za 16 zł nową ośkę razem z tulejami i sworzniami Wink I teraz jest git Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Pią 10:37, 02 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 11:19, 02 Sty 2009    Temat postu:

Ale czy sila to jedyny sposob? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin