Ja mu w gas a on zgas ...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 17:38, 30 Sie 2011    Temat postu: Ja mu w gas a on zgas ...

Witam! Wczoraj jeszcze normalnie śmigałem Jawką, ale były problemy tzn jak np jechałem na dwójce 35 (a maksymalnie na 2 jedzie 45) to z tych 35 na 45 było ciężko sie wkręcić, tak jakby coś blokowało, to samo na trójce ale że jeździłem po osiedlu to nie szarżowałem zbytnio. Zostawiłem to. Dzisiaj przychodze do garażu, wyciągam motorek, odpala jak zwykle od kopa no i ok. Poszedłem po kask, silnik cały czas chodził, ja chce jechać, wrzucam 1 a tu muł i gaśnie. No to na pycha i to samo. Po prostu jak dodaję gazu to motorek gaśnie. Kombinowałem z gaźnikiem, zmienialem wszystkie uszczelki, nawet tą pod cylindrem. Kompresja nigdzie nie ucieka, czyściłem dysze, bawiłem sie iglicą i blaszką pływaka i nic ! Kondensator też zmieniłem. Według mnie łapie lewe powietrze, bo jak przytkam te rurke od filtra powietrza tak że zostaje tyci tyci otworek to normalnie mogę gazować w miejscu nawet na biegu i nie gaśnie, a jak tylko oderwe palec to gaśnie momentalnie, ale jeszcze jako ciekawostka powiem że gdy całkowicie zdejme z gaźnika rure filtra powietrza to da sie bez zatykania "podnieść" go do nieco wyższych obrotów, ale i tak na pełnej manetce gaśnie. I własnie nie wiem, czy go zalewa czy przeciwnie/ Powiedzcie co tu sie mogło stać bo nie mam pomysłu Simering pod zapłonem ?? Bo ten pod sprzęgłem zmieniłem i nic to nie pomogło :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 18:15, 30 Sie 2011    Temat postu:

Czy nagrzewa się bardziej? Jak tak to ma za dużo powietrza czyli pewnie simmeringi. Te ogólno dostępne b szybko siadają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 22:01, 30 Sie 2011    Temat postu:

Nawet nie idzie sprawdzić czy sie bardziej nagrzewa, ale simering od strony sprzęgła zmieniłem a od strony zapłonu już nie miałem na wymiane ale wygląda dobrze. Poza tym to sie stało jakby z dnia na dzień.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 6:22, 31 Sie 2011    Temat postu:

Mi z dnia na dzień puściła uszczelka między karterami więc wszystko się może zdażyć. A wyglądać to simm zawsze bedzie dobrze wyglądał. Raczej pytanie czy pod iskrownikiem nie ma takiego rzadkiego smaru jak w tłumiku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 10:31, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Jest sucho.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 17:23, 01 Wrz 2011    Temat postu:

A olej w skrzyni biegów nie jest bardziej rozwodniony/rozcieńczony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 20:19, 15 Wrz 2011    Temat postu:

Słuchajcie wracam z tym samym problemem :/ Otóż pomyślałem że silnik jest po prostu zajechany i tak w sumie było, bo zużyty wał, łożyska więc wymienilem - złożony na silikon i uszczelke. Wszystko zrobiłem idealnie, gaźnik uszczelniony a wczesniej wymoczony w benzynie - nie ma zadnego syfu. Odpaliłem Ogarka z pycha, w sumie troche pochodził i nawet wkręcał sie na te max obroty ale po paru minutach znowu ten sam problem. Odczekałem troche czasu i to samo :/ Nie wiem już co mu jest :/ Możliwe że to ta mala cewka w zapłonie / ta co zasila cewke butelkową ?? lub przerywacz ?? bo tylko to mi na myśl przychodzi, bo reszta wszystko ok :/

EDIT
I jeszcze gaźnik inny wstawiłem ale to jeszcze przed rozbiórką silnika i nic :/ Chyba tylko zapłon został no ale wszystko wygląda dobrze :/ Jak sprawdzić cewke ? Miernikiem pokazuje że przejście jest ale może być tak że na wysokich ona słabnie i traci iskre ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Czw 20:28, 15 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Pią 12:23, 16 Wrz 2011    Temat postu:

A może po prostu świeca Ci wysiadła i to jest cała wina?
Jeśli cewka byłaby padnięta to byś nawet nie odpalił.
Jak wyżej napisałem, sprawdź świece i jeszcze sprawdź kondensator.

Sprawdzić możesz jeszcze kranik, czy nie jest zapchany bo objawy podobne.
Jeśli kranik ok to podnieś poziom paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Pią 13:23, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Pamiętaj że mierząc cewkę zawsze będziesz miał przejście (o ile mierzysz na tzw. "Piszczku") cewka to przecież zwój drutu więc wytworzy około 0.2-1.5 Ω zmierz na zwykłym omomierzu na zakresie 200 Ω (oczywiście uwzględnij wartość oporu przed zmierzeniem przez zetknięcie kabli ze sobą, a później odejmij od wartości którą zmierzysz) może faktycznie nie ma czystego przejścia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 17:47, 17 Wrz 2011    Temat postu:

Świece próbowałem inne :/ NIC Sad Czy możliwe że to przerywacz ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 19:26, 17 Wrz 2011    Temat postu:

A może dałeś sylikon tam gdzie nie trzeba i go wydmuchało ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 20:33, 17 Wrz 2011    Temat postu:

Nie bo silnik rozebrałem i złożyłem od nowa :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 12:06, 18 Wrz 2011    Temat postu:

A iskrzy się na platynkach ? Albo na stykach na cewce ? Może gaźnik już ma swoje lata i rozpylacz padł ? Sprawdź połączenie gaźnik-króciec-cylinder może gdzieś tam leci powietrze lewe. Sprawdź jak zatkasz wlot filtra powietrza to czy motor gaśnie ? No i oczywiście sprawdź czy puszka filtra powietrza się nie rozszczelniła (może jak taśmą skleiłeś to się gdzieś przetarła albo odkleiła.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pieczer dnia Nie 12:30, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 13:37, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Ja to wszystko robiłem :/ Gaźnik był wymieniany :/ na platynkach nie iskrzy prawie wogóle :/ Jak przytkam wlot powietrza to motorek daje sie wkręcać na wyższe obroty jak rakieta, ale połączenia wszystkie dobre. Ja cały silnik od nowa złożyłem i na bank nie łapie nigdzie lewego :/ simeringi także nowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Nie 14:51, 18 Wrz 2011    Temat postu:

Jeżeli po przytkaniu filtra chodzi dalej to albo ma lewe albo poszedł simmering odm strony sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin