Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Sob 22:16, 20 Lis 2010 Temat postu: iskra jest ale dalej nie pali |
|
|
siema .Wreszcie zrobilem z ta iskra. ale dalej mam problem bo jak przyłoze do cylindra swiece to raz jest a rez jej nie ma a jak trzymam za swiece nie za fajke tylko za swiece to tez jest iskra i mnie kopie co to moze byc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 23:05, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
iskra ma być niebieska, mocna i regularna inaczej silnik nie zapali/ bedzie niewłaściwie pracował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Sob 23:23, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no włąsnie taka jest tylko ze co jakis czas raz jest a raz jej nie ma .i czy powinno mnie kopac jak tRzymam za swiece bez dotykania silnika i wtedy jesttez iskra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 23:34, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli bedzie trzymał za świece to czy iskra jest czy jej nie ma i tak Cie kopnie. zapłon masz dobrze ustawiony? wszystko czyste, sprawne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Sob 23:42, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
mi chodzi o to ze jak trzymam za swiece o kopie nie dotykajac silnika to mam iskre a jak trzymam za fajke i nie dotykam silnika to nie ma iskry czy to jest spowodowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 23:46, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Trzymając za kopułkę świecy, która powinna stykać się z masą i stojąc na ziemi lub dotykając kopki mokrym butem zamykamy obwód dzięki czemu pojawia się iskra. Trzymając za czepek nie zamknie nam się obwód, bo nie ma gdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Nie 8:18, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
czyli wychodzi na to ze ma tak byc czy jest gdsies przebicie .Jak sprawdzic czy ma przebicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 11:36, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź kabel w/n nie mniej jednak zaingerował bym w ustawienie platynek lub ich wymianę winny może być także kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
okrut93
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Nie 11:44, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wreszcie odpalił po tygodniu metoda prób i błedow. Okazalo sie ze cewka n/n dawala za malo pradu do odpalenia wiec podpiołem na ostro cewke od swiateł i moto odpalił za 2 kopnieciem . dziwi mnie tylko jedna rzecz czemu ta cewka dawala mało pradu .Jezeli sie uszkodziła to dlaczego ?? na drugim sprawnym iskrowniku tez bylo to samo ??Napewno jeszcze do wymiany mam kondensator bo nie trzyma wolnych obrotow i trzeba go gazowac zeby nie zgasł!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez okrut93 dnia Nie 11:45, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|