Informacje o cylindrze. :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 16:38, 27 Lut 2010    Temat postu:

loperkowy2 napisał:
A ja jeszcze z takim pytaniem (nie będę robił nie potrzebnie nowego tematu), mianowicie myślałem nad wymianą tego polaka na czecha ale jak mówicie że jak w takiej dobrej kondycji jest to lepiej zostawić, fakt faktem pokazał mi 70 km/h ostatnio sie z prawie odblokowanym keewayem matrixem scigałem, to na full gazie równo szliśmy Very Happy , ale jak nie dawno jeszcze myślałem że czecha mam w motorku to chciałem tylko kupić czeski tłok za 30 zł i pierścienie i małe docieranie mu zrobić, ponieważ na wolnych obrotach strasznie mi tak jak by szmera w cylindrze takie tarcie o cos Laughing no a teraz już sam nie wiem co zrobić ;/ może wy coś na prawdę doradzicie?


Kurde świetnie chodzi to czym się przejmujesz Wink Do tego szemrania no cóż, taki urok źle zrobionego dwusuwa, spróbuj lepszego oleju użyć do paliwa. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:18, 06 Mar 2010    Temat postu:

Witam Smile
A więc nie dawał mi spokoju mój cylinder w motorku, więc go wyciąłem i sprawdziłem i co widzę?
Oznaczenie na łączeniu cylindra z kolankiem wybita litera B a w pewnym temacie widziałem ze czeski cylindry miały oznaczenia A, B lub C i jak mam B to znaczy że mam czecha Very Happy a na warsztacie też mam czecha tylko z oznaczeniem A. Oto potwierdzona informacja tym oto zdjęciem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Więc tak chcę tylko wymienić tłok i pierścienie (oczywiście czeskie) bo cylinder jest w dobrym stanie, nie posiada żadnej większej ryski, jak się palcem przejedzie to nie czuć rys ani żadnych dziur. I ile trzeba docierać potem nowy tłok i pierścienie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 18:42, 06 Mar 2010    Temat postu:

Kur** mać... ile razy mam powtarzać, że tak się nie robi!! Tak, literki oznaczały rozmiar/średnicę wewnętrzną cylindra, w zależności od litery wymiary się różniły. Bo przy tego typu wymianach szlifuje się cylinder pod konkretny tłok w zależności od jego średnicy, zniekształceń i materiału z którego jest wykonany. A teraz powiedz ty mi, podczas eksploatacji cylinder staje się owalem... jak dopasować idealne kółko(nowy tłok) do owalu(cylinder)? Nie da się i nie mówcie mi bzdur, że to pomaga... owszem po dotarciu a trzeba dotrzeć oczywiście silnik pochodzi jeszcze z 500 - 3 000km i padnie... Może ktoś mi powie, że właśnie na dotarciu pierścienie przyjmą kształt owalny, owszem, ale wcześniej porysują gładź... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin