Gwałtowny spadek mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Sob 13:03, 21 Maj 2011    Temat postu: Gwałtowny spadek mocy

WItam

Od jakiegoś miesiąca mam ogromny problem z moją jawką.
Maszyna na luzie ma dobre obroty a jak wbije na 1 bieg to wogóle nie ma mocy 10km/h jest cięzko uzyskać.Zapłon był ustawiany był już chyba na kazdy możliwy sposób.Platynki są czyste,łąńcuch luźny,sprzęgło dobrze wyregulowane,gaźnik nowy,wszystko czyste,jak wykręce świecę i włoże palca to ciśnienie wypycha czyli kompresja jest,nowy gaxnik dobrze wyregulowany.

Może macie jakieś pomysły co mogło nawalic bo ja już się poddaję?Może być to kondesator?Jakie są oznaki zepsutego kondesatora?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Sob 13:48, 21 Maj 2011    Temat postu:

zdejmij z gaźnika gumę od filtra powietrza i zobacz czy nie jest lepiej,
czy masz dużą czy małą iskrę ? może pada cewka zapłonowa,
kompresja kompresją może być ale może łapać lewe powietrze przez którąś z uszczelek gaźnika lub tą pod cylindrem czy pod głowicą, wygotuj też gaźnik w occie i przedmuchaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Sob 18:41, 21 Maj 2011    Temat postu:

Gaźnik jest nówka funkiel wyciągnięty dopiero co z pudełka więc jest czysty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Sob 20:26, 21 Maj 2011    Temat postu:

hmm. Kiedy zmieniałeś tłok i pierścienie??
Może przegrzałeś ją, a teraz wyłażą skutki??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Sob 21:05, 21 Maj 2011    Temat postu:

Silnik full seria oprócz gaźnika bo nówka i kompresja jest dobra.Przegrzałeś czyli?Ogólnie przez rok jeźdżenia jeździłem w miarę spokojnie.Dostała kilka razy w p...e ale to nic nie zmienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 1:27, 22 Maj 2011    Temat postu:

kompresje zegarem mierzyłeś? wszystko trzeba dokładnie sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Nie 7:08, 22 Maj 2011    Temat postu:

Skąd mam niby wziąść zegar do mieżenia stopnia sprężania?Mam pchać motór 30km do większego miasta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:24, 22 Maj 2011    Temat postu:

Moskit , dobrze wiesz że większość z nas ma 14-18lat i niby z skąd ci on weźmie przyrząd do mierzenia komprechy , zazwyczaj wyposażenie przeciętnego jwkowicza to kilka kluczy i śrubokrętów.. Riley zdejmij cylinder i sprawdź czy wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Nie 12:01, 22 Maj 2011    Temat postu:

przy okazji założę nową uszczelkę pod głowicę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 15:24, 23 Maj 2011    Temat postu:

wystarczy zwykły manometr wyskalowany do 15-20bar, kilka redukcji i już masz przyrząd. Z diagnozą na odległość jest ten problem że nie można niczego sprawdzić organoleptycznie i dlatego trzeba posługiwać się odpowiednimi przyrządami. Jeśli zapłon jest na prawdę dobrze ustawiony, gaźnik czysty to trzeba szukać głębiej. Gdybym był na miejscu potrafił bym po dźwieku podczas wkręcania się na obroty określić na przykład czy pierścienie są całe (w oknie nie zawsze widać), na odległość nie da rady, można jeszcze zabawy z przytykaniem filtra ale jeśli to pierścienie to i tak dużo nie zdziałasz. Nawet po demontażu jeśli nie są pęknięte trudno będzie ocenić czy są zdatne do użytku bez dokładnego pomiaru...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin