Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem ze spadkiem mocy (zapłon czy cylek?)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 17:08, 23 Maj 2011    Temat postu: Problem ze spadkiem mocy (zapłon czy cylek?)

Napiszę problem kolegi. Otóż robił on tuning silnika i przy okazji remont, zmieniane były łożyska, wał a jeżeli chodzi o tuning to wybita tuleja z cylindra i powiększone płuki. No własnie te płuki miały oryginalnie 16mm szerokości a kolega zrobił im 19,5 z tym że robił to jakimś rezerm na wiertarke i płuki równierz stały się większe... no wiecie chyba o co mi chodzi. Teraz kolega ma problem z odpaleniem i ja też nie umiałem mu pomóc. Po prostu motorek odpala (na pycha tylko) i na jedynce jest słaby, na dwójce to już staje a na trójce to nawet nie próbowaliśmy. I teraz nie wiemy czy to wina tych sporo powiększonych płuków, czy może babrać sie w zapłonie. Bo ogólnie to było tak że motorek wcale nie odpalał, tzn coś tam pykał jak sie go pchało ale ja przyszedłem i pogrzebałem w zapłonie no i odpala ale jedzie jak jedzie i teraz nie wiadomo. Ci co sie znają dobrze na silnikach 2t powinni wiedzieć czy winowajcą są te płuki.

PS. Wszystko szczelne, kompresja nigdzie nie ucieka, simeringi nowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Pon 17:09, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matpil94
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Suchowola

PostWysłany: Pon 18:41, 23 Maj 2011    Temat postu:

a w silniku powiększaliście

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 18:57, 23 Maj 2011    Temat postu:

w silniku nie ma co powiększać, tylko cylinder i tłok były modyfikowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matpil94
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Suchowola

PostWysłany: Pon 19:03, 23 Maj 2011    Temat postu:

bedziesz mówil że nie ma co ja robie 70ccm i wiem ze jest co masz zdjecia poglądowe tylko do 50ccm trzeba je mniej troche

http://www.bikepics.com/members/przem578/p7/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 19:15, 23 Maj 2011    Temat postu:

ale o czym ty mówisz? pojemność nie była zwiększana tylko kanały płuczące a reszta została taka sama, ja opisałem wszystko a zdjęć nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 19:19, 23 Maj 2011    Temat postu:

Może o trochę za daleko przepiłował ten kolega radiator i teraz ma przedmuchy lub nie przeszlifował cylindra po powiekszaniu okien i pierścionki pękły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matpil94
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Suchowola

PostWysłany: Pon 19:20, 23 Maj 2011    Temat postu:

ale nie powiększyliście kanalów w silniku i może za male pluki blokują silnik kolega też powiększal w cylu i w silniku i gania aż milo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 19:22, 23 Maj 2011    Temat postu:

Płuki nie były ruszane tam na łączeniu cylindra z karterami tylko te kanały jak sie wybije tuleje z cylindra to to było ruszane jedynie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin