Gaznik? Zaplon? Ogar 200 (Czeski motór)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pią 17:05, 25 Cze 2010    Temat postu:

wszystko chodzi plywak sie nie zacina, ale dalej leci paliwo ;/.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 17:21, 25 Cze 2010    Temat postu:

Czyli zapewne zaworek.. Odkręć ten dekielek, zdejmij wężyk od paliwa i w ten otwór dmuchnij przyciskając tą miedzianą blaszkę, leci dalej powietrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pią 17:57, 25 Cze 2010    Temat postu:

a jak zaworek to co wtedy? a dodam jeszcze ze na sucho patrzylem wczesniej czy ten zaworek dziala to tako wzielem palcem ta blaszke do gory zeby ta szpilka czy co tam siedzi do gory poszla to nie leciala benzyna ale jak delikatnie palcem zabralem z blaszki to zaczela leciec benzyna wiec zaworek chyba dobry

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Pią 18:16, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Sob 8:16, 10 Lip 2010    Temat postu:

sory ze odkopuje, ale mialem identycznie. puki działał było ok. a jak rozkrecilem zeby poczyscic to ciekło z każdej dziury(jak dalem uszczelki to przez pompke nawalało). W moim przykadku był to pływak i dekiel z zaworkiem do wymiany, ale jako stary gaznik juz wybity był, kupiłem nowy polskiej produkcji(odpowiednik jikova) i nie cieknie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 13:36, 10 Lip 2010    Temat postu:

to co musze kupic nowy gaznik, nie da sie jakos tego kupic tego zaworka? <beczy>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 13:53, 10 Lip 2010    Temat postu:

Hym.. zaworka samego nie kupisz (raczej) tylko zestaw naprawczy gaźnika, kiedyś był on w okolicach 15zł, a nie łatwiej będzie kupić jakiś nowy gaźnik? teraz one chodzą za jakieś banalne ceny 30 paru zł(+ przesyłka), być może Twój jest już rozkalibrowany i puszcza "ze starości". Gotowałeś go kiedyś w occie lub occie z wodą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 14:26, 10 Lip 2010    Temat postu:

nigdy go nie gotowalem, ale wiesz te nowe gazniki to so do dupy bo to chinski wyrob bo co oryginal to oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 14:39, 10 Lip 2010    Temat postu:

Aa tam.. ze chińskie, czy tajawańskie.. Ja miałem ( i nawet gdzies jeszcze leży nieużywany) gaźnik do jawki nowy i jako na jedynym mi dobrze chodził ogar. Czyli nie rozumiem na jakiej podstawie opierasz swoje tezy co do parszywych gaźników, nowych gaźników.. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 20:22, 10 Lip 2010    Temat postu:

ale wiadomo ze oryginal jest lepiej wykonany bo to idzie tylko na ilosc a nie na jakosc jak wiekszasc czesci chinskich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 20:38, 10 Lip 2010    Temat postu:

Żeby to jeszcze była jakaś część, która jest narażona na duze tarcie/obciążenia podczas pracy silnika, a to tylko zwykły gaźnik.. No, ale Twój silni, Twoje pieniądze i zrobisz z nimi co chcesz, ja na tym ani nie zarobię ani nie stracę. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 20:52, 10 Lip 2010    Temat postu:

to co mowisz wymienic gaznik? kurcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 21:17, 10 Lip 2010    Temat postu:

Sam widzisz, ze kupno nowego gaźnika się raczej bardziej opłaca ( no chyba, ze tylko ja tak sądzę), możesz kupic ten zestaw naprawczy do gaźnika i zobaczyć co się wtedy stanie, ale jeśli i to nie poskutkuje.. oczywiście, zgadzam się z Tobą, że czeski gaźnik jest lepszy od tego nowo wyprodukowanego przez (zapewne) skośnookich. Ale robi to, do czego został stworzony. Tak jako ciekawostkę dodam, ze pierwszy gaźnik w silniku Harleya Davidsona był zrobiony z puszki. Zmierzając, nie musisz kupować nowego gaźnika, a możesz zreanimować Swój. Tylko teraz musiałbyś posiedzieć przy nim, poczytać jakaś lekturę o gaźniku jawki (może być ta żółta książka o rometach) i coś kombinować z nim, chociaż bez wydatków na np ten zaworek, czy pływak się raczej nie obejdzie. "Mechaniki" z forum, pisać coś tu, bo ja już dawno miałem jikova w rękach Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 21:34, 10 Lip 2010    Temat postu:

przeczytałem cały temat i doszedłem do wniosku ze pierdzielicie a nic nie robicie.. co da uszczelka z dętki..? zmniejszyć poziom paliwa, rozchodzi sie o zaworek, zgubiłeś? zestaw naprawczy gaźnika. do nowych przekonania nie mam. ja jak swój ustawiłem tak chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Sob 21:35, 10 Lip 2010    Temat postu:

sorry ale kur**wa dalej nic nie rozumiem, tak jak pisalem wczesniej jak wezme na sucho to blaszke palcem do gory to tam taka igla siedzi to ona tez idzie do gory i jak odkrece kranik to paliwo nie leci a jak delikatnie blaszke wezme na dol to paliwo leci wiec zaworek chyba trzyma. a moze wiecie cos o elektryce bo tez dalem temat o zarowkach i klaksonie i nikt nie odpowiedzial.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Sob 21:39, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin