Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaśnie po nagrzaniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radzik9935
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:01, 08 Cze 2012    Temat postu: Gaśnie po nagrzaniu

Witam. Mam dwa problemy z moją Jawką. Pierwszy problem to po dłuższej jeździe (około 10 km.) jawka gaśnie i odpala tylko z pychu ale bez dodawania gazu. Po dodaniu gazu odrazu gaśnie. Objawy ma jakby brakowało paliwa ale gdy postoi tak z godzinkę i odpocznie jeździ znów normalnie.
Drugi problem to niesamowicie duże spalanie. Wczoraj na 2 litrach przejechałem około 20 km. Gaźnik jest ustawiony. Poziom paliwa w komorze równo z pływakiem po jego wciśnięciu. Iglica na drugim rowku od dołu. Zapłon też dobrze ustawiony. benzyna nigdzie nie cieknie.
Proszę pomóżcie bo już nie wiem co z nią robić.

Acha dodam jeszcze że ma mało mocy, ciężko mu idzie rozpędzanie się, o większej górce nawet nie ma mowy, a na mniejsze też nie raz muszę wieżdzać na jedynce. Co dziwne jedynka do odciny, a jak wrzucę dwójkę to muli i słabnie aż gaśnie. Ogólnie słaba jest Vmax to 40 km/h przy max obrotach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radzik9935 dnia Pią 12:30, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 10:49, 08 Cze 2012    Temat postu:

źle regulujesz gaźnik, ma za duża dawkę paliwa, zaworek nad pływakiem pewnie uszkodzony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzik9935
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:03, 08 Cze 2012    Temat postu:

Zaworek raczej nie jest uszkodzony bo jak zdejmowałem dekielek, odkręcałem kranik i ręką dociskałem tą blaszkę to benzyna nie leciała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 12:54, 08 Cze 2012    Temat postu:

... weź z łaski swojej wejdź do tutoriali i poczytaj trochę, palcem to sobie możesz w d* pogrzebać a nie sprawdzać zaworek, paliwo w komorze daje dużo mniejsza siłę nacisku niż brudny paluch więc Twój test można o kant d* potłuc, było wiele razy poruszane, wiele razy napisane ale znajdzie się następny znawca który swoim palcem wyczuje wszystko, za chwilę pewnie będzie widział dobrze ustawiony zapłon bo na oko dobrze wygląda i iskra mocna...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzik9935
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:31, 08 Cze 2012    Temat postu:

Dobra dzięki, zaworek wymienię. A to że za duży poziom paliwa to ma wpływ na to że gaśnie i pali tylko na wolnych obrotów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 14:22, 08 Cze 2012    Temat postu:

Możliwe że tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 18:16, 08 Cze 2012    Temat postu:

nie tyle że wymienić od razu tylko wejdź w tutoriale i naucz się jak regulować poziom w komorze pływakowej metodą naczyń połączonych, z tego co pamiętam (szukaj też w książkach naprawczych WSK, WFM) poziom paliwa po zamknięciu zaworka przy słupie wody 45cm nie powinien się zmienić przez 10-15 minut wtedy zaworek jest sprawny
a czy ma wpływ? oczywiście, silnik nie przapala i się dławi, jak zgasisz to jeszcze się zaleje trochę i już w ogóle ma ciężej odpalić, idzie to po świecy poznac o ile masz dobraną ciepłotę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin