Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Gaśnie gdy ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba.14
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:34, 11 Paź 2008    Temat postu: Gaśnie gdy ...

Mam problem z moją 50. Gdy chcę ruszyć to ona gaśnie. Robiła też tak wcześniej i myślałem że to wina tarcz ale wymieniłem na nowe ale dalej nie da się ruszyśPOMOCY!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 14:39, 11 Paź 2008    Temat postu:

moim zdaniem poziom paliwa w komorze pływakowej jest za mały i jak chcesz ruszyć to go braknie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba.14
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:43, 11 Paź 2008    Temat postu:

a jak go mogę powiększyć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 16:25, 11 Paź 2008    Temat postu:

podegnij blaszkę w komorze pływakowej do góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba.14
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:04, 11 Paź 2008    Temat postu:

zrobiłem już tak nic nie pomogło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:36, 11 Paź 2008    Temat postu:

przychajcuj mu i rura Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 20:00, 11 Paź 2008    Temat postu:

tadek333 napisał:
przychajcuj mu i rura Very Happy

ale powiedziałeś Wink

jak nie pomogło to wyczyść cały gaźnik i filtr powietrza i może pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 12:52, 12 Paź 2008    Temat postu:

Kolega ma raczej problem ze sprzęgłem czyli ciągnie mu na sprzęgle i gaśnie.Wyreguluj sprzęgło śrubka od strony kopniaka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peo2299
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 13:05, 12 Paź 2008    Temat postu:

Zrób tak jak mówi jarzomb16 wyreguluj sprzęgło. Acha i jesli masz nowe arcze to napewno ci bedzie ciągnąc bo się sprzęgło musi wyrobić Wink (przynajmiej mój kolega tak miał w steli)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba.14
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:31, 13 Paź 2008    Temat postu:

Nic nie pomogło Sad Pomocy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:55, 13 Paź 2008    Temat postu:

może wrzucasz bieg nie dodając gazu Razz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hantel
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:45, 13 Paź 2008    Temat postu:

A umiesz ruszać? Wink Puszczaj wolniej sprzęgło i więcej gazu daj to powinno być ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba.14
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:58, 13 Paź 2008    Temat postu:

Umiem ruszać !! Nie jestem aż taki ciemny wcześniej miałem Ogara i szalałem jak nie wiem. Nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale odkryłem że jak dam trochę gazu to on powolutku ale to naprawdę powolutku pojedzie a jak mu więcej przygazuję to on zdycha ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 17:04, 13 Paź 2008    Temat postu:

Kurcze pomysl. Jezeli nie wiesz co jest zle, to zastanow sie co jest dobrze i wyeliminujesz wiekszosc odpowiedzi, czyli naprawisz. Najpierw zaczynasz od ramy:
-kolka sie obracaja
-nie ma zaciagnietych hamulcow
-nie mylisz dzwigni sprzegla i hamulca
-umiesz jezdzic i ruszac
-srubki dokrecone
-lancuch jest napiety i dobry

Dalej przechodzisz do silnika:
A.Awarie okresowe:
-zabrudzenia w gazniku
-zabrudzenia w filtrze
-wolny kanal wydechu
-zuzycie elementow np. tarcze, pierscienie
-szczelnosc silnika
-regulacje okresowe

B.Awarie normalne i nienormalne
-brak paliwa
-kompatybilnosc elektryki
-kompletny osprzet
-dobry osprzet
-popsucie, pekanie, uszkodzenie elementow
-odpowiednia regulacja, zarowno naciagu linki jak i popychacza

Teraz wysil sie i sprobuj dojsc do czegos. Jezeli silnik pracuje naturalnie, podczas jazdy nic sie nie stalo i normalnie wkreca sie na obroty przyczyna bedzie bardzo prosta. Myslales ze to tarcze, wiec sprzeglo. Mozliwe ze to prawda, wskazywalo by na to lekkie ciagniecie maszyny na pelnym gazie. Wiec myslisz sobie sprzeglo. No i jedziesz pokolei:
-kopletny popychacz
-nie zacinajaca sie linka
-nie zerwana linka
-opowiednia ilosc oleju i jego typ
-komplet sprezyn
-dobrze zalozone tarcze i lancuszek
Sprawdzasz nie to i jedziesz dalej. Te forum nie polega na tym, ze cos Ci sie zepsulo i od razu piszesz posta. Tu chodzi o to abys robil co w swojej mocy i edukowal sie a dopiero potem, gdy nie ma juz zadnej szansy piszesz. ok? Pozdrawiam Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba.14
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:10, 13 Paź 2008    Temat postu:

Ok dzieki jutro jeszcze sprawdze gaznik i jeszcze raz to sprzeglo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin