filtr
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrasek92
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:21, 11 Sty 2008    Temat postu: filtr

witam mam problem mianowicie jak zdejme rure z gaźnika tączarną to chodzi jak rakieta a jak założe z filtrem to nie działa muli sie mam nówke wkład filtra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozalin

PostWysłany: Pią 21:46, 11 Sty 2008    Temat postu:

Spróbuj zmienić ustawienie mieszanki paliwowo-powietrznej przez zmianę zapinki na inny ząbek (w twoim przypadku o jeden do dołu) uważam że powinno pomóć ale poczekaj co powiedzą inni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 22:39, 11 Sty 2008    Temat postu:

Wynikałoby, że z rurą dostaje za mało powietrza i się zalewa. Ja spróbował bym zmniejszyć ilość paliwa jaką dostaje silnik. Oczywiście jeżeli puszka filtra i rura są drożne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 8:18, 12 Sty 2008    Temat postu:

mandos napisał:
Wynikałoby, że z rurą dostaje za mało powietrza i się zalewa. Ja spróbował bym zmniejszyć ilość paliwa jaką dostaje silnik. Oczywiście jeżeli puszka filtra i rura są drożne.


zgadzam sie z mandosem Wink zmiejsz w komorze pływakowowej poziom odginając blaszkę na doł Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 8:37, 12 Sty 2008    Temat postu:

Albo załóż filtr stożkowy, będziesz miał więcej paliwa i powietrza, czyli więcej mocy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 8:56, 12 Sty 2008    Temat postu:

Ale jakość wykonania [ wiem po sobie ] pozostawia wiele do zyczenia tych filtrów Wink
Mówie o takich tanich ... Wink rzędu 30 zł Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Sob 9:26, 12 Sty 2008    Temat postu:

a ta rura nie jest zapchana moze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 15:18, 12 Sty 2008    Temat postu:

a iglice jak masz ustawioną? spróbuj ją obniżyć jeśli masz podniesioną możesz też zrobić tak jak mandos radzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Sob 21:50, 12 Sty 2008    Temat postu:

ten temat był już poruszany na forum (słaby na 3 biegu) o ile się nie myle.
Zgadzam się z Jawkowiczem zakładaj stożek i tyle.
Sprawdzone kumplowi w mustangu pomoło Wink
Chyba,że chcesz się dłużej pobawić to zobacz czy w gumie nie ma paliwa czy jak zakładasz to guma nie jest poszarpana i nie zatyka ci wlotów paliwa.
Pobaw się też poziomem paliwa w komorze,załóż np samą gume i zobacz co się będzie działo musisz po prostu popróbować Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Sob 22:04, 12 Sty 2008    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam się tu: jak mam odgiąć blaszkę w komorze pływakowej, jeśli mi tłumik co chwilę zasyfia olejem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 22:42, 12 Sty 2008    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/regulacja-i-czyszczenie-gaznika,2770.html świetny tutorial Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Śro 16:07, 16 Sty 2008    Temat postu:

Może zabogata mieszanka Question
Jakiego koloru masz elektrode świecy Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Śro 16:24, 16 Sty 2008    Temat postu:

powinna być taka jasna kremowa:D Ja miałem to samo. Jak zdiołem ta gumę to chodziłó jak rakieta a jak założylem to w ogóle. I przyczyna było to, że mi sie filtr powietrza rozpolowił.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dawidek dnia Śro 16:26, 16 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Śro 20:21, 16 Sty 2008    Temat postu:

jak rozpołowiłił podaj szczegóły Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Śro 20:32, 16 Sty 2008    Temat postu:

Ok chwilowy OT co uważacie o zdymanezywanych okładzinach chamulcowych dostępnych w sieci ja juz jade metal o metal ale co mam kleić na kropelke nowe okładziny Question (agmot)
Acha i bowden czytaj dźwignia hamulca lub sprzęgłą
Z resztą bowden to regulacja i zalecam w przypadku sprzęgła o podłączenie linki tak aby regulacja była przy dźwigni na kierownicy Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin