Elektryk, dopływ paliwa?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:14, 02 Kwi 2012    Temat postu: Elektryk, dopływ paliwa?

Witam. Mam problem z moją jawką, chodzi o to, że gdy wrzucam z 2 na 3 i jade kilka metrów, to jawka zaczyna przerywać,w końcu staje. Przerwa ustawiona GMP na 0,4mm , kondensator wymieniłem, w baku jakieś 2 litry paliwa. Świeca dobrana z katalogu jawy - NGK B8HS. Jakiś czas temu ustawiałem poziom paliwa w gaźniku, gdy zgiąłem blaszke za mocno, to gaźnik się przelewał, i odginałem cały czas do momentu, aż przestanie cieknąć. Co może być przyczyną tego, że przerywa podczas jazdy?? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Pon 20:34, 02 Kwi 2012    Temat postu:

A iglica na ktorym zabku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:45, 02 Kwi 2012    Temat postu:

Zwiększyłem dawkę, iglice mam 4 stopniową, dałem na drugi od dołu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 16:10, 03 Kwi 2012    Temat postu:

0,4 ustaw w miejscu największego rozwarcia a nie w GMP bo jak krzywka nie jest tak jak ma być to zapłonu nie ustawisz, no i powiedz jak wygląda świeca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:32, 03 Kwi 2012    Temat postu:

To ja sam już nie wiem... na innym forum piszą, że ma być na GMP 0,4mm. A świeca przedtem (tzn. jak jawka chodziła normalnie) była kawa z mlekiem, a teraz nie wiem, bo częściej pcham niż jeżdżę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Wto 17:34, 03 Kwi 2012    Temat postu: Re: Elektryk, dopływ paliwa?

Wyreguluj gaźnik metodą naczyń połączonych, a nie "na oko" (poradnik znajdziesz w dziale Tutoriale).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:36, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Podepne wężyk pod śrubke z dolnym dekielku i ma być 10-12mm? A jak nie będzie to jak regulować? Blaszką od górnej przykrywki ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Wto 19:48, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Maldivas napisał:
Podepne wężyk pod śrubke z dolnym dekielku i ma być 10-12mm? A jak nie będzie to jak regulować? Blaszką od górnej przykrywki ??


Tak, ma być od 10 - 12mm i regulujesz tak jak już napisałeś blaszką w przykrywce gaźnika. Jak masz za duży poziom paliwa to blaszkę dognij na dół, a jak za mały to blaszkę do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 20:51, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Maldivas: bo tak jest w instrukcji obsługi ze patrzeć w GMP (instrukcji jawki, bo w tej od ogara już nie do końca, za to każda WSK'owa instrukcja mówi jak ja pisze) i było by to 100% poprawne gdyby nie luzy w układzie korbowo tłokowym i możliwość przestawienia wału na czopie czy krzywki na wirniku, jeśli krzywka jest w innym położeniu niż fabrycznie to zapłonu tak nie ustawisz dlatego sprawdzasz maksymalne rozwarcie (które de-fakto powinno wyjść w GMP ale nie jest to regułą) i tam ustawiasz 0,4. Co do gaźnika to dokładnie podłączasz wężyk (śrubka z iglica musi być) ale najpierw musisz sprawdzić czy poziom się trzyma równo (czyli zaworek działa jak trzeba), wody musi przybywać do pewnego momentu a następnie przez 10-15 minut poziom nie może podnieść się więcej niż 1-2mm, bez tego nie ma sensu regulować bo ustawisz poziom a podczas jazdy i tak będzie wyższy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:12, 03 Kwi 2012    Temat postu:

Dzięki serdeczne, to jutro biorę się za ustawianie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manioko15
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia

PostWysłany: Wto 7:14, 10 Kwi 2012    Temat postu:

A gdy to nie pomoże to spróbuj podczas jazdy ścisnąć (z wyczuciem) rurę od filtra powietrza, jeżeli będzie poprawa to powinieneś uszczelnić puszkę w której siedzi filtr powietrza:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:01, 11 Kwi 2012    Temat postu:

Już wszystko ustawione wyregulowane. Jedyny mankament na dzisiaj to gdy jadę i wrzucam 1, później 2, to jedzie przez pewien czas jednostajnie a za 2 sekundy jest takie jakby przyspieszenie do max. obrotów. Myślę, że to sprzęgło się ślizga, spróbuje dzisiaj podregulować. Nagar na świecy mam czarny, więc zapłon za późny. Czyli mam aparatem lekko w lewo przesunąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin