Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dziwny problem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Sob 14:13, 04 Gru 2010    Temat postu: Dziwny problem

Mianowicie wcześniej trochę ogarem śmigałem po śniegu. Kilka dni z rzędu po 5 minut;]
Dzisiaj odpalam przejechałem się i tu problem. Zajeżdżam do garażu i chodzi sobie na wolnych obrotach. Po 2 minutach widzę pod kolankiem jakąś plamę oleju ;/
wiec zdjąłem kolanko ale tam nic nie było. Pukłem tłumikiem o ziemie a tam wyleciał śnieg z olejem.
No to rozłożyłem tłumik i wyczyściłem(pełno śniegu)
Potem założyłem wszystko i odpalam działa wszystko ale widzę że olej nadal kapie z kolanka. No to znowu odkręciłem tłumik i pukłem a tam normalnie spalony olej wyleciał.
Założyłem pojechałem się przejechać i nie kapało z kolanka tylko z łączenia (tłumik simsona) . I wydaje mi się troszeczkę słabszego;/ Ale nie kopci mocniej;/...



Może być za dużo oleju albo lewy simmering na wale ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Sob 14:32, 04 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 15:43, 04 Gru 2010    Temat postu:

tak już jest że kapie, może masz źle to uszczelnione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek787
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 16:00, 04 Gru 2010    Temat postu:

kolego jest za niska temperatura i olej nie będzie się całkowicie spalał z paliwem, to jest tak jak byś za bogatą mieszankę paliwo-olej dał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Nie 9:33, 05 Gru 2010    Temat postu:

A może tak być jak kolega Krzysiek mówi bo był zimny i zalałem paliwa od piły..
Sprawdzę jutro czy będzie olej w tłumiku i czy nie ubyło ze skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 9:57, 05 Gru 2010    Temat postu:

Gdyby stało się tak , że ciągnął by olej ze skrzyni to dosłownie świata nie widać...
Ten typ tak ma...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Nie 10:21, 05 Gru 2010    Temat postu:

Mam takie jeszcze jedno pytanie. Nie chce zakładać nowego tematu żeby forum nie zaśmiecać.
Otóż mam kopnik i jest z nim problem bo wiem że od samej góry ze 1-2 cm powinien się ruszać ale mi się zatrzymuje dopiero 2 cm nad hamulcem(ogar). Dodam że mi sprężyna się zepsuła i nie odbija. To wina wyrobionego w środku tego wałka kopnika(wiecie o co mi chodzi, nie wiem jak to się dokładnie nazywa)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Śro 19:42, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 21:38, 08 Gru 2010    Temat postu:

ruszać w jakiej płaszczyźnie ? ciągniesz za wałek ? sam kopniak się rusza ? Nie rozumiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 22:37, 08 Gru 2010    Temat postu:

jemu chyba chodzi o ten luz na kopniaku, kopniak trzeba dać trochę na duł żeby się zazębił o grzechotkę, u niego zazębia się dopiero przy samej dźwigni hamulca czyli znacznie za późno przyczyną tego może być zepsuta grzechotka lub masz zjechane te kilka pierwszych zębów na półksiężycu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 0:03, 09 Gru 2010    Temat postu:

to zależy też od ustawienia wału, lekko popchniesz kopniak i się ładnie zazębi a innym razem złapie dopiero w 1/4 obrotu... Wyrobione są zęby na półksiężycu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Czw 12:32, 09 Gru 2010    Temat postu:

Właśnie o to mi chodzi co kolega piotr.m mówi.
Zazębia za późno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 12:35, 09 Gru 2010    Temat postu:

To niestety, bez rozpoławiania się nie obejdzie... ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Pon 18:37, 17 Sty 2011    Temat postu:

Ponawiam tan temat i jeszcze mam pytanie. Bo we ferie będę chyba rozbierał silnik.
(http://www.agmot.pl/sklep/p/3100/SEGMENT-KOPNIKA) Gdy mi późno zazębia to ta grzechotka się zepsuła?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 18:41, 17 Sty 2011    Temat postu:

Półksiężyc się zjechał..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Pon 18:47, 17 Sty 2011    Temat postu:

Czyli trzeba półksiężyc wymienić;]
I tak muszę rozebrać bo sprężyna poszła.
Ale lepiej cały kopniak kupić http://www.agmot.pl/sklep/p/3089/WALEK-KOPNIKA



EDIT
Jeszcze jedno pytanie. Ile by kosztował remont silnika?
Wymieniam: simmeringi, łożyska (wszystkie), półksiężyc, pierścionki. Wał nie ma raczej luzów więc zostanie.
I co jeszcz wymienić?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Śro 19:48, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pią 19:17, 21 Sty 2011    Temat postu:

+/- 100 zł. Jeśli cyl i wał dobry, zmień tłok, pierścienie, uszczelki, simery, łożyska i jeśli wybita tulejka w korbowodzie. Można zmienić tarcze sprzęgła jeśli są cienkie i łańcuszek sprzęgłowy jeśli jest wyciągnięty i podzwania.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin