Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Dziwne...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malec
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nie wiem

PostWysłany: Wto 18:15, 13 Lip 2010    Temat postu: Dziwne...

Witam

Mam kilka problemów z moją jawencją ;/ wymienię je w punktach:

1. Silnik się grzeje jak nie wiem co... po minucie-dwóch można się poparzyć o silnik...

2. Coś jest nie tak ze sprzęgłem... Gdy docisnę tą dźwigienkę na max i zmienię bieg to słychać taki niemiły... zgrzyt:?: i czasem nawet z docisnientym sprzęgłem zaczyna jechać...

3. gdy wrzucę na bieg (1) to traci moc, kiedy ruszam często gaśnie ;/

4. Nie do końca zrozumiałem tut o ustawianiu zapłonu więc jakby ktoś mógł pomóc to na priv a później na gg Very Happy powiem tylko że gdy tłok jest w GMP to między platynkami jest przerwa 0.4mm


Proszę... Na powyższe pytania odpowiadajcie w punktach żeby się sajgon nie zrobił Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 18:36, 13 Lip 2010    Temat postu:

Jeżeli świeca ma kolor kawy z mlekiem masz źle ustawiony zapłon, jeśli świeca ma jasny kolor to lewe powietrze/zapchana dysza. Co do sprzęgła, to regulacja śrubki w deklu. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malec
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nie wiem

PostWysłany: Śro 12:27, 14 Lip 2010    Temat postu:

Świeca jest czarna... Jak wspomniałem silnik się grzeje baaardzo szybko i wciąż nie wiem co to jest Sad
Jak rozumiem chodzi o dysze gaźnika tak?
sprzęgła nie uregulowałem mimo podkręcenia na max Sad
między czym ma być szczelina 0.05mm przy ustawianiu zapłonu?
Gubię sie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buczko
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 14:15, 14 Lip 2010    Temat postu:

1 To normalne że się grzeje, mój tak samo robi.

2 Albo masz tarcze zjechane, co jest bardzo prawdopodobne, albo popychacz się starł i jest za krótki.

3 Wyreguluj gaźnik i zapłon.

4 Szczelina ma być nie 0.05 tylko 0.04 pomiędzy platynkami.

5 Jak się gubisz : http://maps.google.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 14:46, 14 Lip 2010    Temat postu:

Buczko napisał:
0.04

0,4mm Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malec
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nie wiem

PostWysłany: Śro 15:06, 14 Lip 2010    Temat postu:

Bardzo śmieszne... Razz

Cytat:
5. Obracaj iskrownikiem w prawo lub lewo tak długo aż przerwa między stykami przerywacza wyniesie 0,05mm(mierząc szczelinomierzem lub wsadzając ciasno bibułę).

Tu jest 0.05... nie wiem gdzie są styki przerywacza Sad pomoze ktos? Embarassed bo jeżeli chodzi o elektrody to poruszając iskrownikiem to całość się obraca i odległość zostaje bez zmian ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez malec dnia Śro 15:12, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buczko
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 17:54, 14 Lip 2010    Temat postu:

W samym środku iskrownika masz taki wałeczek i on się obraca jak kopiesz kopką, przy nim są takie małe szczęki, które podczas obracania się otwierają i zamykają. To są styki przerywacza, i jak plusminus przyuważył, ma tam być 0,4mm przerwy kiesy są rozwarte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malec
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nie wiem

PostWysłany: Śro 18:40, 14 Lip 2010    Temat postu:

ale to nie jest odpowiedź jakiej szukałem Evil or Very Mad
w tutorialu o ustawianiu zapłonu jest napisane że ma być przerwa 0.05 między stykami iskrownika ;/ bo między elektrodami ustawilem sobie 0.4mm

Pojawił się kolejny problem ;/ mianowicie moja jawke gaśnie kilka sekund po odpaleniu Sad winię o to gaźnik... niestety nie wiem czy uregulować tą śrube wolnych obrotów czy blaszkę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin