Duże spalanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 14:28, 04 Kwi 2009    Temat postu: Duże spalanie

Witam

Mam Jawe 50. Jej spalanie to około 5l/100km lub więcej. Sad Dokładnie nie wiem. Lewego powietrza nie łapie, pływak na niskim poziomie, iglica na najwyższym rowku.

Problemem jest to że w tym gumowym wężyku co idzie filtra powietrza, zawsze jest paliwo. Wężyk niestety nie jest szczelny. Czy to może być przyczyną aż tak dużego spalania? A jak nie, to co może być temu winne?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Sob 14:43, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Zbyt duży poziom w komorze pływakowej. Odegnij blaszkę w dół chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 14:54, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Wydaje mi się ze nie w tym problem... Poziom paliwa w komorze jest minimalny. Pływak porusza się może o 0,5cm, albo i mniej.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 15:12, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Wyreguluj gażnik i kup wężyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 15:40, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Gaźnik jest wyregulowany. Ok to wężyk wymienię ale to powinno być tak że paliwo do niego leci? Jak tak to może jak kupie nowy, to łączenie do gaźnika na silikon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 17:35, 04 Kwi 2009    Temat postu:

może masz zapłon ustawiony troszkę za późno i przepala całe mieszankę przez co gaźnik podaje więcej mieszanki co przez co idzie większe spalanie Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 19:24, 04 Kwi 2009    Temat postu:

A czym jeszcze charakteryzuje się opóźniony zapłon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Sob 20:02, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Jak jest zapłon opóźniony to prawdopodobnie mniej się grzeje i wolno się wkręca. Chyba :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Nie 8:42, 05 Kwi 2009    Temat postu:

mocne grzanie się cylindra wolne duże spalanie świeca zazwyczaj sucha Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 8:52, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Hmm... Gdyby się mocno grzał to chyba nie przejechałbym 40km z 10minutową przerwą? Świeca ma dobry kolor, sucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 19:36, 05 Kwi 2009    Temat postu:

tojtas napisał:
A czym jeszcze charakteryzuje się opóźniony zapłon?


Niesluchaj wypowiedzi. Opozniony zaplon to porpostu zablokowany silnik. Nie do konca wkreca sie na obroty, idelane opalania w kazdych warunkach, niska temeperatura pracy i piekne minimalne spalanie, a takze kultura pracy. Swieca ladnie dopala cisnienie jest idealne i ladnie chodzi na niskich, a takze zbiera sie z niskich. Wiec to nie jest przyczyna. Co do tego flitra te polacznienie nie ma byc idealnie szczelne i nie dawaj tak zadnego sylikonu, tym bardziej, ze przepuszcza on bendzyne... nie wymieniaj takze rury od filtra powietrza. Wydaje mi sie, ze masz wytarta przepustnice lub rozpylacz. W pierwszym wypadku sa to grosze i mozesz wymienic iglice, a lepiej cala przepustnice od razu, ale w drugim konieczny jest nowy gaznik. Poprostu rozpylacz jest nieszczelny. Drugi przypadek to za wysoki poziom plaiwa w komorze plywakowej, co mozesz takze szybko zweryfikowac. Trzeci wiaze sie z cylindrem, zerwane pierscienie, ich nieszczelnosc, zle obrocony tlok, skrocenie nocki tloka, poszerzenie okna itd. itd. Wszystko to dokladnie sprawdz, sprobuj takze bez wydechu. Prawdopodobie jak zdejmiesz filtr(gume) i wcisniesz gaz do dechy pojawi Ci sie chumrka pary bendzyny z olejem. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 19:56, 05 Kwi 2009    Temat postu:

Na wysokich obrotach dzwonią pierścienie i to już głośno, choć czasami wsale ich nie słychać. Czy to oznaka zużytych pierścieni? A jeśli tak to czy to moze zwiększyć spalanie do takiego?


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:59, 06 Kwi 2009    Temat postu:

tojtas napisał:
Na wysokich obrotach dzwonią pierścienie i to już głośno, choć czasami wsale ich nie słychać. Czy to oznaka zużytych pierścieni? A jeśli tak to czy to moze zwiększyć spalanie do takiego?


Pozdrawiam


Moze choc pierscienie zazwyczaj dzwonia przy niskich predkosciach obrotowych, mysle, ze to nie pierscienie. Obstawialbym na zuzyte lozyska korbowodu lub zle wywazony wal. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon 20:21, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Wał jest nowy, łożyska chyba też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Wto 4:53, 07 Kwi 2009    Temat postu:

to wymień pierścienie, ale powiem Ci, ze powinieneś się przyzwyczaić do tego spalania, nie wiem o co chodzi, ale moja stara jawka, nieważne co w niej robiłem(kapitalny remont, regulacje) zawsze paliła 5l, a jak jeździłem na niskich obrotach do 40km/h to spaliła 3.8, a moja druga jawka, 3l na pełnym gazie jak cały czas jeżdże, więcej nie weźmie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin