Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Duże luzy w manetce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potfur
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ogarolandia

PostWysłany: Pią 20:03, 10 Kwi 2009    Temat postu: Duże luzy w manetce

U mnie w manetce są dość duże luzy, gdy przekręci się ją do poowy dopiero czuć opór i wychwytuje obroty silnika. Czy to jest normlane? Da radę to zmienić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pią 20:08, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Też tak mam podciągnij linke tam od strony gażnika a jak to nie pomorze to daj pare podkładek pod manetke żeby panczerz naciągnąć

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Pią 20:09, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Potfur
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ogarolandia

PostWysłany: Pią 20:10, 10 Kwi 2009    Temat postu:

kombinowałem tam przy gaźniku i nic, a więc spróbuje z tymi podkładkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pią 20:52, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Musisz miec regulacje napięcia linki przy gaźniku. To jest taka częśc, która wystaje z wieczka gaźnika, wykręc ja najbardziej jak się da i skontruj jakąś nakrętką małą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pią 22:15, 10 Kwi 2009    Temat postu:

No tak, to jest wlasnie problem rzekomo oryginalnych linek; sa poprostu za dlugie; sam dzis z tymi mialem do czynienia; nalezy skrocic tak, aby z 3 [cm] linki wystawalo z pancerza - w zupelnosci wystarczy.
Oczywiscie koncowke nalezy zalutowac - najlepiej do tego nadaje sie kolba, przegrzeje linke bez problemu, co ulatwia oblutowanie jej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Potfur
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ogarolandia

PostWysłany: Sob 6:08, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Lopez wiem o co chodzi, dzisiaj to sprawdzę, mam nadzieję że naprawię. Wink Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 10:14, 13 Kwi 2009    Temat postu:

MiNiŚ napisał:
No tak, to jest wlasnie problem rzekomo oryginalnych linek; sa poprostu za dlugie; sam dzis z tymi mialem do czynienia; nalezy skrocic tak, aby z 3 [cm] linki wystawalo z pancerza - w zupelnosci wystarczy.
Oczywiscie koncowke nalezy zalutowac - najlepiej do tego nadaje sie kolba, przegrzeje linke bez problemu, co ulatwia oblutowanie jej.


Bo wiekszosc linek daja z Ogara 205, do polskich silnikow... Koncowki sie zgadzadzaja...

Cytat:
Też tak mam podciągnij linke tam od strony gażnika a jak to nie pomorze to daj pare podkładek pod manetke żeby panczerz naciągnąć


Co ma pancerz do napiecia linki to nie wiem...

Co do problemu to mozna sie pobawic ustawiajac odpowiednio manetke i jej luz za pomoca blokady. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maratonek_95
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:10, 13 Kwi 2009    Temat postu:

może masz źle iglice włożoną w ten otworek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XDHubi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:51, 13 Kwi 2009    Temat postu:

a jak by miał żle włożoną to by się przypadkiem gaźnik nie zakręciło to wieczko od gaźnika? ;]

a ja mam jeszcze taki napinacz przy właśnie manetce gazu xD nie wiem czy tak powinno być bo możliwe że to jest linka od komarka ale nie jestem pewny . Najlepiej idź weź jakąś linkę taką żeby było takie wejście jak ogarowskie z napinaczem przy manetce no i oczywiście żeby długość pasowała ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:42, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Ja swego czasu po prostu dorobiłem dłuższy napinacz przy gaźniku Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 20:54, 13 Kwi 2009    Temat postu:

XDHubi napisał:
a jak by miał żle włożoną to by się przypadkiem gaźnik nie zakręciło to wieczko od gaźnika? ;]

a ja mam jeszcze taki napinacz przy właśnie manetce gazu xD nie wiem czy tak powinno być bo możliwe że to jest linka od komarka ale nie jestem pewny . Najlepiej idź weź jakąś linkę taką żeby było takie wejście jak ogarowskie z napinaczem przy manetce no i oczywiście żeby długość pasowała ;]


Tak to linka do polskich silnikow. Jest za dluga, ale jak sie napnie wszystko na full to nie jest zle Wink Ja dorobilem ostatnio linke z uszkodzonej linki gazu z Lanosa... Jest fajna i gietka. Na pewno dlugo wytrzyma. Macq tez sposob. A tak na marginesie masz jeszcze ta Aprilie? Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin