cylinder
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Wto 22:26, 13 Sty 2009    Temat postu: cylinder

mam kolejny problem, więc w mojej jawce coś dzwoni w cylindrze jak jadę na wysokich obrotach to jakby przestaje czy to pierścionki? może coś innego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 22:28, 13 Sty 2009    Temat postu:

Pierścienie dzwonią. Na niskich obrotach, szczególnie za niskich do każdego biegu będą bardzo dzwonic, na wysokich słychac je o wiele mniej, to normalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 15:58, 14 Sty 2009    Temat postu:

lopez ma racje. Pierscienie lubia dzwonic, wskazuje to na slaba jakosc materialu z jakiego zostaly zrobione lub bardziej popularnie na ich zuzycie. Jezeli na nich juz troszke jezdzisz to przygotuj sie za niedlugo na remont generalny. Dzieje sie tak powniewaz pierscienie maja luzy i tlok lata obijajac sie o gladz cylindra. Przy nizszych obrotach wibracje sa wieksze wiec zjawisko to jest glosniejsze. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Śro 17:12, 14 Sty 2009    Temat postu:

Strasznie duzo miałem pierscieni w mojej jawuszy... Co rusz to nowe. Słąba jakośc i dlatego. Dzownic moga tez jak sie bedzie puszczac z gazu z wysokich obrotow....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 19:35, 14 Sty 2009    Temat postu:

jak zmierzyć rozmiar pierścionków?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 19:42, 14 Sty 2009    Temat postu:

sufmiarką tak myślę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 19:46, 14 Sty 2009    Temat postu:

też tak myślałem ale to będzie trochę niedokładnie :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Śro 19:55, 14 Sty 2009    Temat postu:

Suwmiarką niedokładnie? Śmiech może chcesz linijką mierzyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 20:06, 14 Sty 2009    Temat postu:

Suwmiarka to najdokladniejsze narzedzie do mierzenia jakie znam, tylko musi byc conajmniej sprawna. W tym wypadku jednak wystarczy zwykly szczelinomierz. Sciaga sie cylinder i wsadza do niego sam pierscien bez tloka. Pierscien musi lezec rowno. Teraz w miejscu przerwania pierscienia mierzysz szczeline szczelinomierzem. Jezeli wynosi ona ok. 1mm lub wiecej pierscien nadaje sie do bezwzglednej wymiany. Jak zrobimy cos takiego z nowym pierscieniem na cylindrze w bdb. stanie pierscien sie idealnie zamknie, ewentualnie bedzie mial minimalny luz. Pamietaj, ze podczas skladania nalezy uzyc dobry uszczelek u podkladki pod glowica. Najlepiej takze uszczelnic minimalna iloscia sylikonu termo odpornego. Kupujac pierscienie warto zainwestowac w te produkcji czeskiej lub lepiej czecho-slowackiej. Pozdrawiam[/b]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chomik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 20:09, 14 Sty 2009    Temat postu:

dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Sob 21:29, 17 Sty 2009    Temat postu:

Niechce sie wtrzcac ale Chomik sprwadz czy masz kompresje dobra. Jesli tak to niemam wiecej pytan :]

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PTK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zwoleń

PostWysłany: Nie 16:25, 18 Sty 2009    Temat postu:

to pierścionki, lub słabo dolega głowica do cylka, przez co taki odgłos, bo nie trzyma kompresji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 17:07, 19 Sty 2009    Temat postu:

Slabo dolegajaca glowica nie bedzie przyczyna dzwonienia w cylindrze Wink Pierscienie musza miec luz, byc starte. Niewiem czy to ma cos wspolnego z glowica. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Wto 15:18, 20 Sty 2009    Temat postu:

Nie tylko piercienie objawiają jakieś dziwne dźwięki wychodzące z cylindra. Równie dobrze może to już być wybity wał, sworzeń,łożyska lub zużyty tłok i nawet jeżeli wymienimy pierścienie na nowe to po przejechaniu choćby 50km znowu zacznie wszystko dzwonić na nowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:21, 20 Sty 2009    Temat postu:

Pomyslmy...
Cytat:
już być wybity wał, sworzeń,łożyska
To mi sie bardziej kojarzy z hukiem(wszystkie lozyska), uderzenia(tulejki i nie wywazony wal) ewentualnie poczucie mocnego scierania i inne trzaski i krzyki silnika. Choc przy bardzo dobrych ukladach i zle startych pierscieiach dzwonienie moze nastapic. Z tym zuzytym tlokiem to nie wiem za bardzo jak ma dzwonic. jego wyeksplatowanie mowi mi o zdeformowaniu lub o jakis odlamkach, przetarciach. Uszkodzony tlok dlugo dzialac nie bedzie. Czy taki tlok powoduje efekt dzwonienia?, czy lata na boki?. I znowu moze sie stac, ze moe nie odpowiednio strzec pierscienie i w polaczeniu z poprzednim problem da efekt dzwonienia. Na 100 moze dwa beda mialy taka usterke, malo prawdopodobne ale jednak... Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin