Coś nie tak
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:11, 24 Mar 2009    Temat postu:

TO go weź rozbierz i wyczyść albo wymień powinno pomóc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Wto 17:26, 24 Mar 2009    Temat postu:

Czyściłem ale zastanawiam się nad kupnem nowego bo ten mnie już wk****a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:03, 24 Mar 2009    Temat postu:

A co Ci nowy da? Jak z filtrem zle chodzi to znaczy, ze za malo powietrza dostaje. MOzesz zainwestowac w stozek i bez regulacji gaznika mozesz juz jezdzic. Mozesz obnizyc iglice i poziom paliwa w komorze plywakowej. Wtedy bedzie ok., jezeli bedzie wtdy za malo paliwa dostawal to bedzie konieczne poszerzenie gardzieli gaznika, jak na wiekszym cylku jezdzisz. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Wto 18:21, 24 Mar 2009    Temat postu:

I teraz uwaga jeżdżę na stożku bawiłem się iglicą obniżałem i podwyższałem zawsze to samo tylko jak daje na wyższy rowek to start lepszy ale się rozpędzić nie mogę a jak na niższy to żeby ruszyć muszę się nogami odpychać ale za to mogę go bardziej kręcić. Musze kupić większe dysze może coś zdziałam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 21:01, 24 Mar 2009    Temat postu:

Wieksze dysze, proponowalbym poszerzyc jeszcze gardziel. A jak dlugo masz ten stozek? Jak ma jakis czas mogl sie juz zatkac niestety. To sie zdarza, szczegoloniew Jawce. Pryskajace paliwo z olejem i piesek, a tazke inne syfu to kiepskie polacznie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Wto 22:17, 24 Mar 2009    Temat postu:

No stożek kupiłem kilka tygodni po kupnie Jawy tak od 4 miesięcy go mam. Musze dokupić gumę od filtra powietrza i se tego starego złoże bo go mam. A co do stożka to prawdopodobne jest że się zatkał dlatego że owego czasu jeździłem po błotach itp. a gdy ustawiałem zapłon zdarzało się że benzyna wylewała się przez niego rozpuszczając ten cały syf. A tak w ogóle to może to być wina zapłonu ?? bo pali mi normalnie na kopa bez problemu ale nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bocian dnia Śro 8:26, 25 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:38, 25 Mar 2009    Temat postu:

Zaplon, hmm. Jak odpala na kopa to znaczy, ze nastepuje albo idealnie, albo ciut za pozno. Jak nastepuje za pozno to ldanie paliw, nie wkreca sie tak na wysokie obroty, malo pali i malo sie grzeje. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Śro 17:16, 25 Mar 2009    Temat postu:

Zapłon dawno temu przyśpieszałem bo właśnie mało palił i się na obroty nie wkręcał ale teraz nie wiem. Dziś wyeliminowałem wszelkie lewe powietrze zamontowałem nowe śruby podkładki itp. ale nadal się dławił choć było lepiej. Szukając podkładek pod króciec natknąłem się w garażu na uszczelkę pod głowice, która była rozwalona i kiedy mój brat mi to pomagał składać pewnie jej nie założył. Zdjąłem głowice wszystko było okej założyłem nową aluminiową uszczelkę gdy składałem zauważyłem, że głowica nie pasuje do cylindra. Dokręcałem śruby na krzyż X ale i to jest między cylindrem a głowicą wielka luka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 19:45, 26 Mar 2009    Temat postu:

No wiesz jak cylinder dobrze siedzi to nic mu nie bedzie. Jak masz orginalny cylek nie polski to po zalozeniu uszczelki smiesznie to wyglada, tak jakby glowica nie chciala wejsc na cylinder, bo tak jest ale w niczym to nie przeszkadza. Na cylku polskim uszczelka sie chowa. Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Czw 20:32, 26 Mar 2009    Temat postu:

No właśnie mam Polski Cylinder gdy go zakładałem to stara głowica pasowała a teraz jakoś nie Razz Na razie nie mam czasu się już tym zajmować dzięki pks100 że opisałeś mi wszelkie możliwe przyczyny czemu tak się dzieje i jak temu można zapobiec, już dalej sam sobie poradzę z tym a raczej powinienem. Temat już można zakończyć bo jak na razie niem nowych część i trochę minie zanim je dostane dlatego bardzo dziękuje wszystkim i Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 20:46, 26 Mar 2009    Temat postu:

To Ci jeszcze napisze, ze polska glowica ma glebszy rowek, a cylinder dluzszy kolnierz. Zazwyczaj kupuje sie zestaw. Jak chcesz jakies orginalne czeskei czesci to pisz moge Ci zalatwic choc wyjdzie to drogo... No i temat do zamkniecia. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin