Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal200
Bywalec
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Wto 4:44, 28 Kwi 2009 Temat postu: co jest lepsze |
|
|
wiecie moze co jest lepsze ogar 200 czy romet chart. pomóżcie co co mam kupic ogara czy charta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 5:42, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Romet Chart...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Razor_8824
Bywalec
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:24, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
romet Chart - silnik zrobiony na wzór simsonowskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 13:54, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Razor_8824 napisał: | romet Chart - silnik zrobiony na wzór simsonowskiego |
Prawda, ale do simsonowskiego to mu brakuje lata świetlne...
Co do wyboru.. Zależy co wolisz. Chart jest nowocześniejszy, wygodniejszy. Ale także podobno lubi się skrzynia sypac i ogólnie nie jest to motorower bezawaryjny. Jeżeli masz kase to bierz tego Charta, albo weź w db stanie bez silnika i przełóż silnik z Simsona i wtedy będzie git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:18, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja bym raczej brał charta tzw. "Polski Simson" (na wikipedii tak napisali ;D )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Wto 15:12, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wybierajac Ogara musisz sie liczyc z mniejsza wygoda podrozowania, ale i tez mniejsza awaryjnoscia. Osiagi obu sprzetow zaleza od stanu technicznego, ale raczej Chart szybszy. Jezeli nie znasz sie na elektronice, to mozesz nie poradzic sobie z Chartem; ogolem to modul siada, przewody pod zaplonem lubia pekac (ze wzgledu na zgiecia itd). Chart nowszy rocznikowo, drozsze czesci, lepsze amortyzatorki, lepsze hamulce (wieksza skutecznosc - szerokie piasty).
Technologia silnikow Jawki jest o kilkadziesiat lat w tyl za Chart`owymi, co za tym idzie - prostsze rozwiazania konstrukcyjne.
To tak po krotce, co mi na szybkiego przyszlo do glowy
Aha! Cena za naprawde dobrego Ogara to przykladowo 500zl, za ta kase kupisz Charta ale raczej ruinę, wiec dochodzi aspekt ekonomiczny.
Wybor nalezy do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 15:45, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem charta i ta skrzynia zależy od egzemplarza jakiego się posiada w moim sie nie sypała tak bardzo a moduł to fakt trzeba się znać trochę ale koło mnie był elektryk samochodowy i jak mi coś padło w module szedłem do niego i on mi naprawiał. A co do charta szybszy mocniejszy i mniej pali niż ogar no i wygodniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:18, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ten dzial to pi pierwsze. Po drugie polskie silniki sa lepsze w zywotnosci, a im nowszy sprzet tym lepszy... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|